Senator PO: "Nie mam nic do stracenia. Dl atego mogę mówić prawdę..."

Data: 2012-07-09 09:36:33
Autor: Przemysław W

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Kr8yydgUPtQ

Data: 2012-07-09 19:11:59
Autor: Przemys³aw M.
Senator PO: "Nie mam nic do stracenia. Dl atego mogę mówić prawdę..."
Dnia Mon, 09 Jul 2012 09:36:33 -0500, Przemys³aw W napisa³(a):

Senator PO: "Nie mam nic do stracenia. Dlatego mogê mówiæ prawdê..."

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Kr8yydgUPtQ

Widaæ wyra¼nie, ¿e dziadzio ma problemy z gorza³±. Tu dalszy ci±g:
http://www.youtube.com/watch?v=GWLiyrWKaxw&feature=related

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Je¶li to by³ "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno¶æ za ¶mieræ Lecha Kaczyñskiego i ca³ej delegacji prezydenckiej. Musia³bym byæ psychicznie niezrównowa¿ony, ¿eby tolerowaæ Tuska, który odpowiada za ¶mieræ moich przyjació³. Powtarzam, ¿e nie kierujê siê ¿±dz± zemsty. Ja potrafi³em w ¿yciu wybaczyæ wielokrotnie, ale pan Tusk nie spe³nia ¿adnego kryterium, ¿ebym mia³ mu wybaczyæ - podsumowuje
Kaczyñski.

Senator PO: "Nie mam nic do stracenia. Dl atego mogę mówić prawdę..."