Senator PO: "Nie mam nic do stracenia. Dlatego mogę mówić prawdę"

Data: 2013-04-23 15:07:56
Autor: u2
Senator PO: "Nie mam nic do stracenia. Dlatego mogę mówić prawdę"
http://www.youtube.com/watch?v=Kr8yydgUPtQ
--
Służba despotyzmowi i fałszowi
To patriotyzm ... wszarzy.

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-04-23 16:52:22
Autor: GrzegorZ
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:517687ac$0$1261$65785112news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=Kr8yydgUPtQ
-- Służba despotyzmowi i fałszowi
To patriotyzm ... wszarzy.

http://telewizjarepublika.pl/

Grupa też nic nie straci jak się stąd "wszarzu" wyniesiesz.

Data: 2013-04-23 19:21:16
Autor: Gonzalez
Senator PO: "Nie mam nic do stracenia. Dlatego mogę mówić prawdę"
Data: 2013-04-23 12:22:23
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 19:21:16 UTC+2 użytkownik Gonzalez napisał:
W dniu 2013-04-23 15:07, u2 pisze:

> http://www.youtube.com/watch?v=Kr8yydgUPtQ

I stracił, biedaczek nie żyje. Jedyny uczciwy z PO!

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zmarl-senator-PO-Antoni-Motyczka,wid,15282260,wiadomosc.html?ticaid=11076b&_ticrsn=3

'Asystent senatora Artur Grzywok powiedział, że choć senator chorował na serce, w ostatnim czasie nic nie wskazywało na to, aby jego stan był poważny."

Data: 2013-04-23 22:18:38
Autor: u2
W dniu 2013-04-23 21:22, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
'Asystent senatora Artur Grzywok powiedział, że choć senator chorował na serce, w ostatnim czasie nic nie wskazywało na to, aby jego stan był poważny."

Pewnie seryjny go dopadl. Za duzo wiedzial o pelomafii.

Data: 2013-04-23 20:18:16
Autor: u2
W dniu 2013-04-23 19:21, Gonzalez pisze:
[...]

Dzieki niemu w kolebce platfonsiarni wygral pis. Bo prawda predzej czy pozniej dochodzi do ludzi.

Data: 2013-04-23 20:27:32
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-23 20:18, u2 pisze:
[...]

Czyli z deszczu pod rynnę...

POPiS to dla tępego zniewolonego społeczeńtwa...

Data: 2013-04-23 20:37:15
Autor: u2
W dniu 2013-04-23 20:27, Gonzalez pisze:
Dzieki niemu w kolebce platfonsiarni wygral pis. Bo prawda predzej czy
pozniej dochodzi do ludzi.

Czyli z deszczu pod rynnę...

POPiS to dla tępego zniewolonego społeczeńtwa.

Tepy to ty jestes volksdupku. Teraz jest PO-PSL.

Data: 2013-04-23 21:19:57
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-23 20:37, u2 pisze:
[...]

Teraz jest tępaku POPiS, czego zainteresowania przykład dajesz sam, jak na tępego mohera przystało...

Zaabsorbowali was Żydzi jak należy.

Data: 2013-04-23 22:17:33
Autor: u2
W dniu 2013-04-23 21:19, Gonzalez pisze:
[...]

te bekon odnalazles juz swoja esbecka teczuszke ? wiesz o tym, ze oprocz personalnej byla jeszcze operacyjna ? ...-;)

Data: 2013-04-23 22:29:46
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-23 22:17, u2 pisze:
[...]

U mnie była tylko operacyjna.

Data: 2013-04-23 23:22:47
Autor: u2
W dniu 2013-04-23 23:10, u2 pisze:
[...]

operacyjna bez personalnej nie mogla byc. a niszczenie teczek jako "bezwartosciowe" to mozna miedzy bajki wlozyc i ty o tym dobrze wiesz...-;)

Data: 2013-04-23 23:46:24
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-23 23:22, u2 pisze:
[...]

Teczkę operacyjną założoną na mnie o kryptonimie "OPORTUNISTA" zniszczyło SB w UOP z powodu niewygodnych dla SB w UOP materiałów, jakie zbierali na mnie podczas inwigilowania mnie, od czasu rozklejenia przeze mnie ulotek w jeleniogórskiej rzeźni podczas rocznicy TKK NSZZ Solidarność w listopadzie 1982 roku. Od tego momentu byłem zatrzymywany na 48, przeprowadzano u mnie w mieszkaniu rodziców rewizję i prześladowano. W ten sposób SB w UOP chroniło nie tylko siebie, ale także swoich kapusi, którzy mnie podpierdolili i na mnie donosili.

Senator PO: "Nie mam nic do stracenia. Dlatego mogę mówić prawdę"