Senator bez kagańca.

Data: 2010-04-24 08:31:39
Autor: cirrus
Senator bez kagańca.
# Senator PiS Norbert Krajczy z Nysy zaatakował straż miejską za to, że jego żonie zwrócia uwagę, iż wyprowadzając psa powinna zakładać mu kaganiec.
Kiedy wczoraj rano żona senatora Krajczego wyprowadzała w parku miejskim ich psa rasy golden retriever, strażnik zwrócił uwagę, że pies powinien mieć kaganiec. Bo choć nie jest to pies rasy niebezpiecznej, to rada miejska w Nysie uchwaliła, że także golden retrievery muszą mieć kagańce.
Oburzona małżonka poskarżyła się senatorowi, a ten zadzwonił do komendanta straży miejskiej. Zapis rozmowy przedstawiła TVP Opole.
"Proszę pana, to jest skandal, to jest po prostu skandal. Ja faktycznie dzisiaj uruchomię TVN, bo tego to już za wiele jest w tym mieście" - grzmiał senator PiS do komendanta straży miejskiej.
- Panie senatorze, czy pan mnie straszy? - zapytał komendant Grzegorz Smoleń i próbował wyjaśnić, że takie jest prawo w Nysie.
"Takie jest prawo, że ja mam założyć mu kaganiec tylko w Nysie, tak? Proszę pana, zadzwonię do pani burmistrz i zażądam przeprosin" - nie przestawał atakować Krajczy.
- Ja rozumiem, że miasto jest specyficzne, a ja niestety mam wątpliwą przyjemność być senatorem w tym mieście - zakończył. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hgv46

--
stevep

Data: 2010-04-24 09:18:42
Autor: cyc
Senator bez kagańca.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hqu0c3$pgn$1news.vectranet.pl...
[...]

Jakbym wrocil machina czasu do okresu wczesnego PRL-u !.
Szkoda , ze nie naslal na staraz miejska sb -kow .
Typowy bolszewik co nie dziwiw bo wsrod sPiS-kowcow wiekszosc taka . Aroganckie to , to , bezczelne , klamliwe i obludne .

cyc

Data: 2010-04-24 09:20:59
Autor: cyc
Senator bez kagańca.

Użytkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisał w wiadomości news:hqu3mp$tl0$1speranza.aioe.org...
cirrus pisze:
# Senator PiS Norbert Krajczy z Nysy zaatakował straż miejską za to, że jego żonie zwrócia uwagę, iż wyprowadzając psa powinna zakładać mu kaganiec.

To strasznie ważna wiadomość. Czego kretynie zaśmiecasz grupę ?

Zasmiecaja i to nie grupe , tylko Polske tacy senatorzy !!.
Prawo powinno przewidywac dla takich natychmiastowe odebranie immunitetu i wyrzucenie na zbity pys z zasczytnej funkcji senatora , czy posla .......ale wtedy sPiS-kowcy zostaliby z kilkoma tylko ludzmi w sejmie i senacie

cyc

Data: 2010-04-24 12:36:49
Autor: ColgatesBilly
Senator bez kagańca.

cirrus pisze:
[...]

Nie wszyscy w PiS maja psy.. hehe

Data: 2010-04-24 12:10:57
Autor: jadrys
Senator bez kagańca.
W dniu 2010-04-24 08:31, cirrus pisze:
# Senator PiS Norbert Krajczy z Nysy zaatakował straż miejską za to, że jego
żonie zwrócia uwagę, iż wyprowadzając psa powinna zakładać mu kaganiec.

bezczelny typek..

Data: 2010-04-24 12:38:49
Autor: karwanjestkretynem
Senator bez kagańca.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał

- Ja rozumiem, że miasto jest specyficzne, a ja niestety mam wątpliwą przyjemność być senatorem w tym mieście - zakończył. #

Powinien zrobic dwie rzeczy. Pierwsza, to zrezygnowac z "wątpliwej przyjemności", a druga, to skorzystac z porady kolegi po fachu, tylko specjalisty psychiatry.

Przemysław Warzywny

--
"Śmierć prezydenta wstrząsnęła mną jak wszystkimi Polakami, ale nie można tej śmierci używać do przeinaczania historii i zamykania ust tym, którzy ten fałsz widzą. Falsz ten unieważnia osiągnięcia innych. Nie można udzielać też prawa do przeżywania żałoby lub odbierać go, co robi z jakąś dziwną zaciekłością prof. Krasnodębski."

Data: 2010-04-24 13:19:40
Autor: konserwator
Senator bez kagańca.

Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hquhnt$o06$1inews.gazeta.pl...

[...]

1. opuscic PiS
2. zapisac sie do PO - tam jest miejsce dla takich jak on! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-24 20:10:28
Autor: bolek
Senator bez kagańca.

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:hqv85t$3e9$1adenine.netfront.net...

[...]

A co za różnica ?
Jak i tam, i tam takie same męty.
A do psychiatry to powinni iść ci, co na nich głosują.

bolek

Data: 2010-04-24 21:05:42
Autor: cytryna
Senator bez kagańca.

> [...]
>

> Powinien zrobic dwie rzeczy. Pierwsza, to zrezygnowac z "wątpliwej > przyjemności", a druga, to skorzystac z porady kolegi po fachu, tylko > specjalisty psychiatry.

Będąc w PO mógłby wyprowadzać w kagańcu kolegę w sukience po dawce leków przez nos. Inny kolega stary nepota upychający swoja garbata rodzine po tłustych posadach mógłby z kolei odstawiać obrońce zboków w czym jest doskonały. Tym palantom już sie we łbach poprzewracało - klasa pazożytnicza!

Data: 2010-04-25 11:58:49
Autor: '{heŽsk}
Senator bez kagańca.
On Sat, 24 Apr 2010 13:19:40 +0200, "konserwator" <iratmor@gmail.com>
wrote:

powinien zrobic dwie rzeczy
1. opuscic PiS

 a co z pieskiem i zona-skarzypyta ?

2. zapisac sie do PO - tam jest miejsce dla takich jak on!

 moze przeblagac prezesa PiS np. poprzez codzienne wyprowadzanie
 Alika na spacer. Zwierzaki s.p. Lecha tez zostaly bez opieki...

--

 HeSk

Data: 2010-04-24 13:08:21
Autor: HaMMeR
Senator bez kagańca.
On 2010-04-24 08:31, cirrus wrote:
[...]
ciach

Jakos fiutku, nie wadzilo ci jak twoi czerwoni pupile i sponsorzy wyprowadzali
swoja sfore!!

http://www.fakt.pl/Kwasniewscy-Cztery-osoby-wyprowadzaja-ich-psy,artykuly,65128,1.html

Artykulik propagandowy, jak z lat 50-tych, ale 'wzbogacony' o dydaktyczne
wartosci poznawcze dla kalecko swirrusowatych, np. jak sie wymawia niezwykle
trudne dla takich matolow slowo 'bon ton'..;)))
(Kontynuacja nauk z cyklu: 'Czym sie jada bezy...')
Ale jaja!:)

Data: 2010-04-24 20:02:35
Autor: bolek
Senator bez kagańca.

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hqujf7$hp9$1newsread1.aster.pl...
On 2010-04-24 08:31, cirrus wrote:
[...]

I tak to za sprawą jakiegoś kretyna z kundlem młot robi szambo z grupy.

bolek

Data: 2010-04-24 13:23:15
Autor: .[heÂŽsk]
Senator bez kagańca.
On Sat, 24 Apr 2010 08:31:39 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

# Senator PiS Norbert Krajczy z Nysy zaatakował straż miejską za to, że jego żonie zwrócia uwagę, iż wyprowadzając psa powinna zakładać mu kaganiec.

 [...]

 a co bedzie sie dzialo kiedy jaroslaw wielki zostanie "prezydentem
 wszystkich Polakow" ? obluda i arogancja "prawych i sprawiedliwych"
 bedzie norma spoleczna? reszta to "motloch" i "wyksztalciuchy" ?

--

 HeSk

Senator bez kagańca.