Sennheiser HD 555 co do nich kupić za 350zł

Data: 2012-02-21 07:40:43
Autor: Marek Dyjor
Sennheiser HD 555 co do nich kupić za 350zł
Marcin Kocur wrote:
Hej,

grupa trochę nie ta, ale nie mam pomysłu na lepszą. Mam słuchawki jak
w temacie o impedancji 50 Ohm, Creative SoundBlaster Live 5.1 i 350zł.
Moim zdaniem dźwięk mógłby być lepszy, ale dopóki nie podłączę czegoś
lepszego, to się nie dowiem. Powinienem:

a) kupić wzmacniacz słuchawkowy

dobry wzmacniacz słuchawkowy z wejsciem cyfrowym

b) kupić lepszą kartę dźwiękową

SBL to nie jest zla karta dzwiękowa

c) pojechać w góry

ten pomysł jest zawsze dobry, choć czasem sie z gór nie wraca o własnych siłach tylko w skrzynce.

Data: 2012-02-21 08:49:45
Autor: Mateusz
Użytkownik Marek Dyjor napisał:
Marcin Kocur wrote:
[...]

Ale to juz bedzie chyba kosztowac wiecej niz sluchawki i karta dzwiekowa lacznie :D

c) pojechać w góry

ten pomysł jest zawsze dobry, choć czasem sie z gór nie wraca o własnych siłach tylko w skrzynce.

tak jak z wyjscia na zakupy czasem ;P

Data: 2012-02-21 20:05:39
Autor: Marcin Kocur
Osoba Marek Dyjor napisała na pl.comp.pecet:

 a) kupić wzmacniacz słuchawkowy

dobry wzmacniacz słuchawkowy z wejsciem cyfrowym

Ha, no znalazłem, ale kosztuje ~1000zł:
http://sklep.rms.pl/index.php?p8379,firestone-fubar-4-wzmacniacz-
sluchawkowy-oraz-przetwornik-c-a-dac-usb

Wprawdzie są tańsze wersje na USB, ale USB kojarzy mi się z samymi problemami i niestandardowym jak na dźwięk rozwiązaniem. Ale już dobra, ostatecznie może być.

Co będzie lepsze do 350zł? Wzmacniacz (karta dźwiękowa) na USB, wzmacniacz analog > analog czy asus xonar?

Marcin Kocur

Sennheiser HD 555 co do nich kupić za 350zł