Sens płacenia karta przez internet?

Data: 2010-07-18 14:03:04
Autor: tikiriki
Sens płacenia karta przez internet?
Jaki jest sens płacenia karta przez internet? Gdy płacę przez PayPal do się loguję, mam podaną kwotę którą zatwierdzam. A jeśli chodzi o kartę to mam inofmrację ile kosztuje towar, podaję numer karty a nie wiem ile mi w rzeczywistości z niej zejdzie. Poza tym gdy już podam swój numer i będzie znany to czy nie zostanie wykorzystany ponownie?
jak się da i nie ma extra prowizji to pewnie że lepiej płacić paypalem
ale nie wszędzie się da

Data: 2010-07-18 16:08:53
Autor: Papkin
Sens płacenia karta przez internet?

jak się da i nie ma extra prowizji to pewnie że lepiej płacić paypalem
ale nie wszędzie się da

paypal JEST DROGI dla sprzedawcow, stosuja wysokie stawki prowizyjne, ceny mozna negocjowac wylacznie przy b duzym obrocie. To sie nie dziw ze duzo osob woli polskie systemy platnosci a i kasa nie leci do hameryki.

Sens płacenia karta przez internet?