Data: 2014-10-03 13:36:16 | |
Autor: Trybun | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
W dniu 2014-10-02 23:04, Radek D pisze:
Jest sobie taki pe艂noletni VW Polo 6N 1.0 45KM. Na liczniku ju偶 215000km - czyli powoli ju偶 jedzie na z艂om. Za kilka tysi臋cy km czeka mnie wymiana paska rozrz膮du i tak si臋 zastanawiam czy ma to sens ? Spokojnie mo偶esz je藕dzi膰 dalej bez wymiany. Bo niby co znaczy to 偶e za kilka tysi臋cy km czeka Ci臋 wymiana? Pwewnie sie sugerujesz tym dmuchaniem na zimne - czyli co艣 w stylu 60 tys przebiegu b膮d藕 5 lat? Markowy pasek je偶eli nie ma jakich艣 wyciek贸w powinien spokojnie wytrzyma膰 dwukrotne, a nawet trzykrotne wartosci tego co podaje producent auta. Druga sprawa - gdyby ju偶 faktycznie dosz艂o do zerwania b膮d藕 przeskoczenia to dlaczego zaraz na z艂om, po prostu kupujesz nowy pasek za 1xxz艂 zak艂adasz i jedziesz. W VW, benzynie wymiana nie jest a偶 tak bardzo skomplikowana 偶eby艣 nie m贸g艂 si臋 pokusi膰 o wymian臋 w w艂asnym zakresie. |
|
Data: 2014-10-03 13:47:02 | |
Autor: J.F. | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
U偶ytkownik "Trybun" napisa艂 w wiadomo艣ci
Spokojnie mo偶esz je藕dzi膰 dalej bez wymiany. Bo niby co znaczy to 偶e za kilka tysi臋cy km czeka Ci臋 wymiana? Pwewnie sie sugerujesz tym dmuchaniem na zimne - czyli co艣 w stylu 60 tys przebiegu b膮d藕 5 lat? Markowy pasek je偶eli nie ma jakich艣 wyciek贸w powinien spokojnie wytrzyma膰 dwukrotne, a nawet trzykrotne wartosci tego co podaje producent auta. Zglaszam ze cztery nubiry, ktore nie dojechaly nawet do jednokrotnej. Opel w podobnych silnikach wymienial co 60kkm, Daewoo chcialo co 90, dojezdzaly do 80. W VW, benzynie wymiana nie jest a偶 tak bardzo skomplikowana 偶eby艣 nie m贸g艂 si臋 pokusi膰 o wymian臋 w w艂asnym zakresie. Sprobowac mozna, ale chyba w kazdym samochodzie z poprzecznie ustawionym silnikiem miejsca diablo malo, i trzeba czeciowo od gory, a czesciowo przez kolo ... J. |
|
Data: 2014-10-03 14:41:11 | |
Autor: Trybun | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
W dniu 2014-10-03 13:47, J.F. pisze:
U偶ytkownik "Trybun" napisa艂 w wiadomo艣ci Wa偶ny jest podwykonawca zaopatruj膮cy producenta w owe paski. Daewoo Polska raczej nie zamawia艂a podzespo艂贸w w firmach typu Contitech, a u byle kogo, warunek - mia艂o by膰 tanio.
W benzynowej Vectrze nawet ja laik przeprowadzi艂em operacj臋 wymiany bez wi臋kszych problem贸w. Wymieniali艣my samodzielnie pasek r贸wnie偶 w brata Passacie... Ale oczywi艣cie w owym Polo to nie musi by膰 przys艂owiowa "bu艂ka z mas艂em".. By膰 mo偶e nawet p臋kni臋cie paska spowoduje powa偶n膮 awari臋 silnika po kt贸rej albo inny silnik albo auto na z艂om. Ale jak wida膰 tu w tym przypadku Radek wiele nie ryzykuje. |
|
Data: 2014-10-03 14:58:19 | |
Autor: J.F. | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
U偶ytkownik "Trybun" napisa艂 w wiadomo艣ci
W dniu 2014-10-03 13:47, J.F. pisze: Markowy pasek je偶eli nie ma jakich艣 wyciek贸w powinien spokojnie wytrzyma膰 dwukrotne, a nawet trzykrotne wartosci tego co podaje producent auta.Zglaszam ze cztery nubiry, ktore nie dojechaly nawet do jednokrotnej. Wa偶ny jest podwykonawca zaopatruj膮cy producenta w owe paski. Daewoo Polska raczej nie zamawia艂a podzespo艂贸w w firmach typu Contitech, a u byle kogo, warunek - mia艂o by膰 tanio. Daewoo ? Podejrzewam ze nawet sam mogl robic. To duzy koncern byl. Moglbym nawet rzec, ze paski byly wysokiej jakosci, skoro pekly przy bardzo podobnym przebiegu. Tylko po prostu ktos ten przebieg zawyzyl. Ewentualnie przetestowal jedne paski, a zamowil tansze. Silnik byl w dodatku GM/Holden, wiec tu wiecej nieporozumien wchodzi w gre. Tak czy inaczej - raczej nie slyszalem o paskach na mniej niz 60kkm, wiec te nie wytrzymaly nawet 1.5x wiecej. W benzynowej Vectrze nawet ja laik przeprowadzi艂em operacj臋 wymiany bez wi臋kszych problem贸w. Wymieniali艣my samodzielnie pasek r贸wnie偶 w brata Passacie... Ale oczywi艣cie w owym Polo to nie musi by膰 przys艂owiowa "bu艂ka z mas艂em"..W VW, benzynie wymiana nie jest a偶 tak bardzo skomplikowana 偶eby艣 nie m贸g艂 si臋 pokusi膰 o wymian臋 w w艂asnym zakresie.Sprobowac mozna, ale chyba w kazdym samochodzie z poprzecznie ustawionym silnikiem miejsca diablo malo, i trzeba czeciowo od gory, a czesciowo przez kolo ... Polo wezsze, to i miejsca z boku mniej, choc zapewne ma i silnik nieco mniejszy :-) Pomijajac mozliwe niespodzianki. Wiem jak sie robi w kadecie, i to jest sporo zabawy, bez podnosnika ciezko. Widzialem tez nissan patrol - tam silnik wzdluznie, ale najpierw trzeba chlodnice wyjac ... no ale to sie przynajmniej daje zrobic samemu. J. |
|
Data: 2014-10-03 23:21:30 | |
Autor: depros | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
W dniu 2014-10-03 14:58, J.F. pisze:
U偶ytkownik "Trybun" napisa艂 w wiadomo艣ci 呕eby samemu co kol wiek zrobi膰 trzeba mi臋膰 mn贸stwo wiedzy popartej praktyk膮 np robi膰 co艣 pierwszy raz z kim艣 kto ju偶 popsu艂 wiele rzeczy i ju偶 wie jak robi膰 dobrze 偶eby dzia艂a艂o albo kosztowniejsze napsu膰 samemu. Niekt贸rych rzeczy bez treningu z profesjonalist膮 nie ma mo偶liwo艣ci zrobi膰. Druga rzecz to narz臋dzia przekraczaj膮ce warto艣膰 us艂ugi od chod藕 by w艂a艣ciwy klucz dynamometryczny. Kolejna rzecz miejsce do pracy. Je偶eli jest to pod chmurk膮 to w Polsce w艂a艣ciwie s膮 an to 3 miesi膮ce p贸藕niej jest za ch艂odno i mn贸stwo element贸w z przedmiot贸w z tworzyw sztucznych w niskiej temperaturze si臋 艂amie. Naprawiam sam jest tak pisane 偶e zwyk艂y 艣wie偶ak nic nie zrobi, do tej literatury ju偶 trzeba mie膰 bardzo solidne podstawy chod藕 by zabezpieczanie auta po odkr臋ceniu k贸艂. Bez solidnych podstaw niestety s艂yszy si臋 o wielu przypadkach przygniecenia przez auto;/ |
|
Data: 2014-10-04 12:17:04 | |
Autor: Trybun | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
W dniu 2014-10-03 23:21, depros pisze:
My艣l臋 偶e do wymiany paska w starym Polo wystarczy ksi膮偶ka obs艂ugi, i par臋 podstawowych narz臋dzi. Absolutnie nie ma zapotrzebowania na cho膰by wymieniany - klucz dynamometryczny. |
|
Data: 2014-10-04 17:21:46 | |
Autor: depros | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
My艣l臋 偶e do wymiany paska w starym Polo wystarczy ksi膮偶ka obs艂ugi, i Mia艂em takich m膮drych inaczej koleg贸w co si臋 艣miali z go艣cia kt贸ry nie mia艂 poj臋cia i nawet nie zd膮偶yli zareagowa膰, jak ch艂op na w艂膮czonym silniku chcia艂 naci膮gn膮膰 pasek alternatora i mu dwa palce obci臋艂o ;/ Wpisz takie has艂o w google : "przygnieciony przez samoch贸d" i zobacz ile jest takich przypadk贸w. |
|
Data: 2014-10-05 11:03:16 | |
Autor: Trybun | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
W dniu 2014-10-04 17:21, depros pisze:
Ja nadal znam sporo takich co to dla napicia si臋 piwa chc膮 kupowa膰 browar. |
|
Data: 2014-10-04 12:16:41 | |
Autor: Trybun | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
W dniu 2014-10-03 14:58, J.F. pisze:
U偶ytkownik "Trybun" napisa艂 w wiadomo艣ci W膮tpliwe, ale oczywi艣cie nie mo偶na wykluczy膰 tego 偶e to Daewoo samo produkowa艂o paski do swoich pojazd贸w. Ale wbrew temu co piszesz nie by艂y one jakiej艣 dobrej jako艣ci, skoro nie wytrzymywa艂y nawet tego co by艂 gwarantowane.. Jeden przyk艂ad - Passat s膮siada, 22 lata, s膮siad ma go od 15 lat, ani razu paska nie wymienia艂. 2 razy wymieni艂 olej w silniku, z tym 偶e nieomal przemoc膮 ja mu ten drugi raz olej zmienia艂em,. Jak wida膰 tak te偶 mo偶na je藕dzi膰 autem. Nie, nie propaguje tutaj jakiej艣 mody na niewymienianie paska czy oleju w silniku, ale jak wida膰 po powy偶szym zalecania producent贸w to raczej dmuchanie na zimne, ni偶 rzeczywista konieczno艣膰.
Polo pewnie go艂e w przedziale silnikowym - w Passacie i Vectrze dochodz膮 klima i gaz. |
|
Data: 2014-10-04 17:17:32 | |
Autor: depros | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
Jeden przyk艂ad - Passat s膮siada, 22 lata, s膮siad ma go od 15 lat, ani Ja widzia艂em 2 lata nie zmieniany olej w Peugote na ma艂ych przebiegach Pancia w艂a艣cicielka m贸wi艂a 偶e nie przejecha艂a przez ten okres przecie偶 10 000 km, pod pokryw膮 zawor贸w by艂 pe艂en gn贸j co艣 ala czarna piaskownica. Odt膮d wiem 偶e za wszelkie doniesienia 偶e oleju zmienia膰 nie trzeba wypowiada cza takich bredni najlepiej la膰 w ryj. Da si臋 nie zmienia膰 ale wtedy taki samoch贸d wi臋cej stoi zepsuty ni偶 je藕dzi. Ja ju偶 si臋 g贸wien dor偶ni臋tych na mia艂em i na rozbiera艂em. Jak co艣 jest g贸wniano traktowane to si臋 szybciej zu偶ywa. Ta Corsa to Panna pewnie my艣la艂a w kategoriach odsprzeda偶y auta 偶e je doinwestuje a b臋dzie mniej warte ni偶 inwestycja. Kupi kolejny "nowszy" dor偶ni臋ty z艂om po okazyjnej cenie i za jaki艣 czas zn贸w si臋 b臋dzie zastanawia膰 czy si臋 op艂aca co ko lwiek zrobi膰 bo nie przechodzi przegl膮du. |
|
Data: 2014-10-05 11:03:36 | |
Autor: Trybun | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
W dniu 2014-10-04 17:17, depros pisze:
No i zmieniaj co tysi膮c kilometr贸w, nikt przecie偶 ci nie zabrania. A nie zaraz w ryj sceptykom co do takiej asekuranckiej postawy. |
|
Data: 2014-10-03 14:24:42 | |
Autor: MichaelData庐 | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
Trybun wyduma艂(a) w news:542e8a24$0$18076$65785112news.neostrada.pl :
[...] Druga sprawa - gdyby ju偶 faktycznie dosz艂o do zerwania b膮d藕 przeskoczenia to dlaczego zaraz na z艂om, po prostu kupujesz nowy pasek za 1xxz艂 zak艂adasz i jedziesz. Nie pisz takich bzdur bo jeszcze ktos w to uwierzy :> "Zerwanie paska rozrz膮du z regu艂y ko艅czy si臋 zniszczeniem silnika. To dlatego nale偶y przestrzega膰 zalecanych interwa艂贸w jego wymiany" http://www.jak-naprawic.info/pasek-rozrzadu-zrywa-sie-bez-ostrzezenia/artykul Polecam ci to przeczyta膰 ale nie mam pewno艣ci czy to ogarniesz. -- Michael________鈩 ______/) /\ | /\ "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)鈧 |
|
Data: 2014-10-03 14:42:08 | |
Autor: Trybun | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
W dniu 2014-10-03 14:24, MichaelData庐 pisze:
Trybun wyduma艂(a) w news:542e8a24$0$18076$65785112news.neostrada.pl : Twoja wiedza jest czysto teoretyczna, a moja praktyczna, a wiec polemika na ten temat z Tob膮 jest zupe艂nie bez sensu. |
|
Data: 2014-10-03 22:07:32 | |
Autor: MichaelData庐 | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
Trybun wyduma艂(a) w news:542e9994$0$18085$65785112news.neostrada.pl :
W dniu 2014-10-03 14:24, MichaelData庐 pisze: Ju偶 przeczyta艂em sporo na temat twojej "wiedzy" :) Rzeczywi艣cie, powala. Jeszcze szukasz czego艣 w 艣wiecach 偶arowych czy pompowtryskach? :) -- Michael________鈩 ______/) /\ | /\ "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)鈧 |
|
Data: 2014-10-04 12:19:52 | |
Autor: Trybun | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
W dniu 2014-10-03 22:07, MichaelData庐 pisze:
Twoja wiedza jest czysto teoretyczna, a moja praktyczna, a wiec polemika na ten temat z Tob膮 jest zupe艂nie bez sensu. Nie robi臋 m膮drych min w sprawie 偶arnik贸w czy wtryskach, bo w dieslu nie mam najmniejszego nawet do艣wiadczenia. Ale z drugiej strony gdy pisz臋 o benzynie to zupe艂nie mnie nie interesuje cytowanie kogo艣 z internetu, sam si臋 na tym troch臋 znam i tylko w takim zakresie wyra偶am swoje zdanie. Zdaje si臋 jest to zupe艂na odwrotno艣膰 twojego stylu prezentowanego w usenecie.. |
|
Data: 2014-10-03 19:20:10 | |
Autor: nadir | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
W dniu 2014-10-03 o 14:24, MichaelData庐 pisze:
Trybun wyduma艂(a) w news:542e8a24$0$18076$65785112news.neostrada.pl : Jak silnik jest bezkolizyjny, to zerwanie paska rozrz膮du niczym nie grozi. Osobi艣cie prze偶y艂em awari臋 w takim silniku i nic poza samym paskiem si臋 nie uszkodzi艂o. Natomiast w silnikach kolizyjnych faktycznie mo偶na narobi膰 sobie bigosu. |
|
Data: 2014-10-03 22:05:18 | |
Autor: MichaelData庐 | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
nadir wyduma艂(a) w news:542edaeb$0$18077$65785112news.neostrada.pl :
W dniu 2014-10-03 o 14:24, MichaelData庐 pisze: ....a o jakim modelu silnika rozmawiamy? Mo偶e doczytasz? -- Michael________鈩 ______/) /\ | /\ "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)鈧 |
|
Data: 2014-10-03 21:15:21 | |
Autor: m4rkiz | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
"MichaelData庐" <spam@ognik.com> wrote in message news:m0m5o4$72f$1mx1.internetia.pl...
Nie pisz takich bzdur bo jeszcze ktos w to uwierzy :> to ze ktos cos pisze jeszcze wcale nie oznacza ze jest to prawda artykul 'sponsorowany', proponuja w nim profilaktyczna wymiane wszystkiego jak leci, w starszych samochodach jest to czesto ekonomicznie nieuzasadnione uczestniczylem juz w naprawach kolizyjnych silnikow po peknieciu paska, niejednokrotnie wystarczylo wymienic zawory na nie pogiete i robily pozniej jeszcze dziesiatki tysiecy km wiec dmuchanie na zimne w przypadku samochodu za tysiac zlotych (moze dwa, nie chce mi sie szukac) raczej mija sie z celem - przestrzeganie zalecen producenta co do wymian i serwisow raczej traci sens ekonomiczny po maksimum 10 latach |
|
Data: 2014-10-03 23:11:28 | |
Autor: depros | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
W dniu 2014-10-03 22:15, m4rkiz pisze:
"MichaelData庐" <spam@ognik.com> wrote in message Te zawory 偶eby wymieni膰 to trzeba by艂o zdj膮膰 g艂owice, tak? Potem sprawdzenie g艂owicy na ewentualno艣膰 p臋kni臋cia zakup zawor贸w uszczelka g艂owicy planowanie docieranie zawor贸w uszczelniacze nowe p艂yny kompletny rozrz膮d z pomp膮 wody to du偶o wi臋cej ni偶 wymiana samego rozrz膮du z pomp膮 cieczy ch艂odz膮cej!
Zale偶y gdzie stanie w贸z. Og贸lnie rzecz bior膮c zatrzymanie pojazdu nie tam gdzie chce kierowca a gdzie zatrzymuje si臋 w贸z niestety grozi 艣mierci膮 kierowcy;/ https://www.youtube.com/watch?v=N6bVLl2cwYM http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3589073,smiertelny-wypadek-na-autostradzie-a4-droga-byla-zablokowana-w-dwoch-kierunkach-zdjecia,id,t.html http://tvnwarszawa.tvn24.pl/index.php/informacje,news,zmienial-kolo-wjechal-w-niego-tir,90115.html |
|
Data: 2014-10-04 06:47:48 | |
Autor: m4rkiz | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
"depros" <depros@gmail.com> wrote in message news:542f10fc$0$12622$65785112news.neostrada.pl...
uczestniczylem juz w naprawach kolizyjnych silnikow po peknieciu paska,Te zawory 偶eby wymieni膰 to trzeba by艂o zdj膮膰 g艂owice, tak? Potem ja pisze o wersji 'ekonomicznej' w ktorej glowica nie peka, zostaje zdjeta wymienione zawory i zalozona na nowej uszczelce i uszczelniaczach bez planowania i docierania wbrew obiegowym opiniom - auta dalej dzialaja bez problemow oczywiscie mozna wydawac 'nieco' wiecej i robic wszystko co i kiedy producent zaleca zyskujac wieksza szanse ze samochod bedzie dzialal bez niespodzianek, tylko z tego co widze jest to bardzo malo popularne podejscie - podejrzewam ze pelnoletnie samochody zdecydowanej wiekszosci ludzi widza warsztat jedynie kiedy cos juz sie zepsuje nie bronie tego podejscia, nie namawiam, poprostu widze to na codzien -- http://db.org.pl/ |
|
Data: 2014-10-04 17:28:09 | |
Autor: depros | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
W dniu 2014-10-04 07:47, m4rkiz pisze:
"depros" <depros@gmail.com> wrote in message a i jeszcze zapomnia艂em o nowych 艣rubach g艂owicy co by nic nie p臋k艂o i trzeba by艂o od pocz膮tku robi膰. Ekonomicznej? Na debila. I艣膰 w koszta na mo偶e si臋 uda a mo偶e nie. Na choler臋 zdejmowa膰 g艂owic臋 i jej nawet nie sprawdzi膰 i nie splanowa膰? To s膮 dopiero pieni膮dze w kube艂. Ile te twoje auta dzia艂aj膮? Ma艂o popularne a p贸藕niej p艂acze 偶e samoch贸d nie pali, ci膮gle si臋 psuje. Jeden z艂om pada, sprzedaje si臋 i szuka kolejnej okazji. Gorzej jak takich cwaniak贸w jest du偶o i zaczynaj膮 z艂omy mi臋dzy sob膮 sprzedawa膰 i odkupywa膰 a p贸藕niej pe艂na frustracja. |
|
Data: 2014-10-03 23:21:46 | |
Autor: John Ko艂alsky | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
U偶ytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> Nie pisz takich bzdur bo jeszcze ktos w to uwierzy :> By艂 taki jeden co mia艂 mi silnik naprawi膰 za 2000 a ostatecznie zap艂aci艂em mu 2700 po czym okaza艂o si臋, 偶e musz臋 samoch贸d odda膰 jeszcze innemu by mi doprowadzi艂 go do sprawno艣ci. U Ciebie te偶 tak bajecznie tanio ?
To jak si臋 chce do ko艣cio艂a je藕dzi膰. Jak chcesz zrobi膰 np kolejne 100 tysi臋cy to wymiana paska jest oczywisto艣ci膮. |
|
Data: 2014-10-03 14:30:38 | |
Autor: Czes艂aw Wi艣niak | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
Markowy pasek je偶eli nie ma jakich艣 wyciek贸w powinien spokojnie wytrzyma膰 dwukrotne, a nawet trzykrotne wartosci tego co podaje producent auta. ROTFL |
|
Data: 2014-10-03 14:45:20 | |
Autor: Trybun | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
W dniu 2014-10-03 14:30, Czes艂aw Wi艣niak pisze:
Markowy pasek je偶eli nie ma jakich艣 wyciek贸w powinien spokojnie wytrzyma膰 dwukrotne, a nawet trzykrotne wartosci tego co podaje producent auta. Ciesz臋 si臋 偶e si臋 zgadzasz. S膮 przecie 15 letnie auta w kt贸rych nigdy nie wymieniano paska. |
|
Data: 2014-10-03 18:26:37 | |
Autor: Czes艂aw Wi艣niak | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
ROTFL Nie w膮tpi臋 :) |
|
Data: 2014-10-03 21:44:58 | |
Autor: John Ko艂alsky | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
U偶ytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com> Jest sobie taki pe艂noletni VW Polo 6N 1.0 45KM. Na liczniku ju偶 215000km - czyli powoli ju偶 jedzie na z艂om. Za kilka tysi臋cy km czeka mnie wymiana paska rozrz膮du i tak si臋 zastanawiam czy ma to sens ? Kto da wi臋cej ? M贸j pasek zerwa艂 si臋 jak mia艂 nieco mniej ni偶 gwarantowane. |
|
Data: 2014-10-04 17:46:51 | |
Autor: dddddddd | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
W dniu 2014-10-03 13:36, Trybun pisze:
艣ci膮ga艂em ostatnio koleg臋 spod Brna - markowy pasek wytrzyma艂 4lata i 35.000km.... (wymieniany za jego kadencji razem z rolkami) Nie wytrzyma艂 powrotu z Czarnog贸ry. -- Pozdrawiam 艁ukasz |
|
Data: 2014-10-04 21:58:43 | |
Autor: depros | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
W dniu 2014-10-04 17:46, dddddddd pisze:
W dniu 2014-10-03 13:36, Trybun pisze: Jakie auto, silnik, czy pompa p艂ynu i rolki zosta艂y zmienione i kto zmienia艂? Profesjonalnie widzia艂em ze powinno si臋 napi臋cie takiego paska ustawia膰 miernikiem SEM http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1617992.html ale ilu fachman贸w to stosuje jak tu s艂ysz臋 偶e bez klucza dynamometrycznego mo偶na robi膰 przy silniku?! Druga sprawa to oryginalno艣膰 cz臋艣ci bo w to 偶e na rynku nie ma podr贸bek to chyba nikt przy zdrowych zmys艂ach nie napisze? |
|
Data: 2014-10-05 11:04:54 | |
Autor: Trybun | |
Sens wymiany paska rozrz膮du | |
W dniu 2014-10-04 17:46, dddddddd pisze:
W dniu 2014-10-03 13:36, Trybun pisze: Przyczyn tej awarii mo偶e by膰 du偶o. I wcale niekoniecznie win臋 ponosi czas czy przebieg. |