Sens zaświadczenia o niekaralności

Data: 2010-09-02 10:24:51
Autor: Olgierd
Sens zaświadczenia o niekaralności
Dnia Wed, 01 Sep 2010 22:42:10 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

właśnie popłynąłem 100zł na zaświadczenia o niekaralności i
(...)
Nie sensowniej byłoby, jakby pracodawca miał wgląd w taki rejestr, a nie
latać i płacić kupę kasy?

Ale dlaczego Ty popłynąłeś, skoro zaświadczenie chciał pracodawca? No i -- czy aby nie powinieneś zacząć od tego, że być może Twój chlebodawca wyskoczył z samowolką troszkę?

--
:-) Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2010-09-02 13:02:48
Autor: Jotte
Sens zaświadczenia o niekaralności
W wiadomości news:pan.2010.09.02.10.24.50rudak.org Olgierd
<no.email.no.spam@no.problem> pisze:

[...]
Śmiejek to belfrzyna (przynajmniej czas jakiś temu jeszcze był, może wywalili?).
Belfer przyjmujący się do pracy musi sam takie zaświadczenie w zębach dostarczyć - takie prawo.
W niektórych zawodach tak jest.

--
Jotte

Data: 2010-09-02 22:06:58
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-09-02 12:24, Olgierd pisze:

> (...)
>
> Ale dlaczego Ty popłynąłeś, skoro zaświadczenie chciał pracodawca?

W sumie to nie pomyślałem, żeby wziąć fakturę. :D Choć i tak by nie
przeszła pewnie, bo ludzie w Internecie

> No i
> -- czy aby nie powinieneś zacząć od tego, że być może Twój chlebodawca
> wyskoczył z samowolką troszkę?

Dlaczego? Była niestety nowelizacja KN w tym zakresie. Art. 10.8a czy
jak to tam się numeruje.

Inna sprawa, że żona jest pracownikiem administracyjnym, więc ona nie na
mocy KN. Więc może w jej przypadku niepotrzebnie to braliśmy.

--

Przemysław Adam Śmiejek

Sens zaświadczenia o niekaralności