Sensację dobrą...

Data: 2009-03-25 23:00:38
Autor: Bartocha
Sensację dobrą...
Poleci ktoś? Nośnik DVD.
"Uprowadzona" Besona - co ciekawe, wciągła nawet ostatnio.

Dzięki
Bartek

ps. o S-f nie pytam, bo dziura czarna? Tajemnica Syriusza dwójka, ale nawet nie próbuje. Kroniki mutantów - też sie boje. Z Keanu coś też jest - też obawy. Próbowałem Babylon A.D. wbrew sobie, ale... bądźmy szczerzy... wbrew czegokolwiek. W Japonię poszedłem - podobnie jak z motoryzacją, ciężko o coś oryginalnego. Star Trek niebawem, hm...  no i T5000 z Batmanem też w niedalekiej przyszłości - sam nie wiem co myslec po "trójce"...
Jakaś perełka przeoczona w przeszłości o przyszłości czyha gdzieś? :)

Data: 2009-03-26 01:01:36
Autor: Ensitherum
Sensację dobrą...
In Bruges

Data: 2009-03-26 16:23:48
Autor: Bartocha
Sensację dobrą...
Ensitherum pisze:
In Bruges

Widziano.
Dzięki

b.

Data: 2009-03-26 19:05:50
Autor: rs
Sensację dobrą...
On Wed, 25 Mar 2009 23:00:38 +0100, Bartocha
<bartochaw@poczta.onet.pl> wrote:

Poleci ktoś? Nośnik DVD.
"Uprowadzona" Besona - co ciekawe, wciągła nawet ostatnio.

Dzięki
Bartek

ps. o S-f nie pytam, bo dziura czarna?

moze sie zdziwisz jak obejrzysz "knowing". jak dla mnie spore
pozytywne zaskoczenie. <rs>

Data: 2009-03-27 00:03:38
Autor: Fishman
Sensację dobrą...
Bartocha pisze:
Poleci ktoś? Nośnik DVD.

Nagrać można na wszystkim ;)

"Uprowadzona" Besona - co ciekawe, wciągła nawet ostatnio.

Film jest na tyle dobry, że można mu wybaczyć nawet tych Francuzów gadających po angielsku.

ps. o S-f nie pytam, bo dziura czarna? Tajemnica Syriusza dwójka, ale nawet nie próbuje.

I nie próbuj...

Kroniki mutantów - też sie boje.

A to nawet znośne - jeżeli przełknąć growo-komiksową konwencję i wykonanie na poziomie bardziej TV niż kinowym.

Z Keanu coś też jest - też obawy.

http://www.digitalpimponline.com/strips.php?title=movie&id=413

Próbowałem Babylon A.D. wbrew sobie, ale... bądźmy szczerzy... wbrew czegokolwiek.

Diesel skończył się na kill'em all... znaczy Pitch Black ;)

W Japonię poszedłem - podobnie jak z motoryzacją, ciężko o coś oryginalnego.

Z Japonii dobre jest Anime, fabularne wychodzą im nieszczególnie. Już Korea lepiej stoi w tym biznesie.

Star Trek niebawem, hm...  no i T5000 z Batmanem też w niedalekiej przyszłości - sam nie wiem co myslec po "trójce"...

Będzie PG-13 i wszyscy będą zadowoleni.

Jakaś perełka przeoczona w przeszłości o przyszłości czyha gdzieś? :)

Ja ostatnio mam fazę na seriale - skończyłem BSG (i częściowo oryginał z '78) i z rozpędu zacząłem oglądać Space: Above and Beyond. Łezka się w oku kręci ;) Z filmów... no nie wiem, co już oglądałeś, ale rzeczywiście ostatnio w kategorii ciekawe s-f raczej posucha.

Fishman

Data: 2009-03-27 02:12:15
Autor: RN
Sensację dobrą...
On Fri, 27 Mar 2009 00:03:38 +0100 Fishman <ask@me.pl> wrote:

i z rozpędu zacząłem oglądać Space: Above and Beyond.

Masz może odcinki, które następują po R&R? U mnie płyta odmówiła
posłuszeństwa i spieprzyła tzw. experience, a firma, w której 3 lata temu
kupiłem serial, już chyba nie istnieje i nie mam jak reklamować... Help me,
Obi-Wan Kenobi... Może być priv.

Pzdr,
--
Like a rock, like a planet, like a fucking atom bomb!

Data: 2009-03-27 13:17:38
Autor: Fishman
Sensacjędobrą...
> [...]

kupiłem serial, już chyba nie istnieje i nie mam jak reklamować... Help me,

Dociągnij sobie z torrenta, jak każdy szanujący się konsument ;) Leżą tam w jakości DTV- czy DVD-rip i czekają na wszystkich, którym się płyty popsuły.

Fishman

--

Sensację dobrą...