Sensacyjne odkrycie polskich nurków na dnie Ba³tyku - film.

Data: 2011-08-16 08:03:49
Autor: _666
Sensacyjne odkrycie polskich nurków na dnie Ba³tyku - film.
http://vimeo.com/25953369

http://wiadomosci.wp.pl/drukuj.html?wid=13565103

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Sensacyjne-odkrycie-polskich-nurkow-na-
dnie-Baltyku-- -film,wid,13565103,wiadomosc_video.html

"znajduje siê na g³êboko¶ci ponad 70 metrów. - Wrak zachowa³ siê w ca³o¶ci, jest niezniszczony, to prawdziwa pere³ka dla mi³o¶ników nurkowania. Zanim bêdzie ogólnodostêpny do nurkowañ rekreacyjnych, nale¿y sprawdziæ, czy jest on bezpieczny. "

Podoba mi siê rekreacja na g³êboko¶ci 70 metrów ;-))

Data: 2011-08-16 09:02:17
Autor: jacekplacek
Sensacyjne odkrycie polskich nurków na dnie Ba³tyku - film.
_666 <j666@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
Podoba mi siê rekreacja na g³êboko¶ci 70 metrów ;-))

??? Kiedy¶ P-3 dawa³o uprawnienia do 70m. Obecnie PSAI Narcosis Management Level VII daje uprawnienia do 73m. S± to zakresy dla nurkowañ powietrznych. Nurkowania tzw. techniczne, te¿ s± czê¶ci± nurkowañ rekreacyjnych a nazwane tak wy³±cznie dla odró¿nienia od nurkowañ bez zmiany gazów, czy z obligatoryjn± dekompresj±. Obecnie granice te siê zacieraj±, bo i zmiany gazów i dekompresje w nurkowaniach rzêdu 30-40m s± normaln± spraw±. Niektórzy wymy¶laja jeszcze, jakoby nurkowania dekompresyjne obci±¿one by³y brakiem partnerstwa - jest to nie prawda.

Data: 2011-08-16 14:12:47
Autor: _666
Sensacyjne odkrycie polskich nurków na dnie Ba³tyku - film.
No dobra:
Zak³adamy siê, kiedy bêdzie pierwsza ¶mieræ na tym wraku?

-- -- -
???

Data: 2011-08-16 14:53:32
Autor: jacekplacek
Sensacyjne odkrycie polskich nurków na dnie Ba³tyku - film.
_666 <j666.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
No dobra:
Zak³adamy siê, kiedy bêdzie pierwsza ¶mieræ na tym wraku?

Podobny zak³ad mo¿na zrobiæ w odniesieniu do dowolnego wraku, akwenu, g³êboko¶ci... kryteria dowolne. Na pewno ka¿dy metr g³êbiej = mniejsza tolerancja b³êdu i im bardziej rozje¿d¿a siê fantazja z umiejêtno¶ciami, tym ³atwiej o uraz.

Data: 2011-08-16 10:42:06
Autor: AndrzeJ
Sensacyjne odkrycie polskich nurków na dnie Ba³tyku - film.
Podoba mi siê rekreacja na g³êboko¶ci 70 metrów ;-))

na tej glembokosci bespiecznie mog± nurkowaæ tkz roboty beza³ogowe (batyskafy)

Sensacyjne odkrycie polskich nurków na dnie Ba³tyku - film.