Sensacyjne zeznania przed komisją ds. VAT. „Powinny wstrząsnąć kaĹźdym normalnym pańs twem na świecie”

Data: 2018-11-26 16:59:24
Autor: Lord Donald
Sensacyjne zeznania przed komisją ds. VAT. „Powinny wstrząsnąć kaĹźdym normalnym pańs twem na świecie”
Sensacyjne zeznania przed komisją ds. VAT. ,,Powinny wstrząsnąć każdym normalnym państwem na świecie"

Zeznania byłej wiceminister finansów Elżbiety Chojny-Duch przed komisją ds. VAT było jednym z głównych tematów programu redaktor Katarzyny Gójskiej "7x24" na antenie Telewizji Republika i Polskiego Radia 24. Posłowie różnych opcji politycznych dyskutowali o tym, co te zeznania wnoszą do afery VAT.

http://niezalezna.pl/247146-sensacyjne-zeznania-przed-komisja-ds-vat-powinny-wstrzasnac-kazdym-normalnym-panstwem-na-swiecie?fbclid=IwAR0A6VFu0S6u3ojc8FeO73EYow0IyREru1kBmHENkO_cKt-RZlS9AAs6jAU

Data: 2018-11-26 10:27:40
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 16:59:25 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Znaczy się co przełomowego ustalili? Że Rostowski miał doradców, do czego miał prawo? A w pracach nad ustawą uczestniczył szef gabinetu politycznego Premiera z jego polecenia?

BTW nie jesteś na bieżąco. Po tym przesłuchaniu już dwa, albo i trzy się odbyły. Szczególnie ciekawie było podczas przesłuchania Jacka Dominika:
https://twitter.com/Konwinski_PO/status/1065678189417152514

--
Bruno

Data: 2018-11-26 18:05:22
Autor: Pajdak.
Sensacyjne zeznania Czarneckiego.. ,,Powinny wstrząsnąć każdym normalnym państwem na świecie"
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pth58r$qj8$1gioia.aioe.org...
Sensacyjne zeznania przed komisją ds. VAT. ,,Powinny wstrząsnąć każdym normalnym państwem na świecie"

Co nie zmienia faktu, że to Chrzanowski (powiązany z PiS) proponował
Czarneckiemu alternatywną "ochronę" w zamian za 40 milionów w łapę lub
doprowadzenie Czarneckiego do ruiny (wykupienie za 1 zł).

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/kolejne-miliony-dla-ojca-tadeusza-rydzyka/qnnkdce

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/kolejne-pieniadze-dla-ojca-rydzyka-rzad-placil-za-reklamy-audycje-a-nawet-gastronomie/ybj2rlz

https://koduj24.pl/kolejne-pieniadze-dla-rydzyka-tym-razem-z-resortu-ziobry/

https://www.planeta.fm/Czarna-dziura/pieniadze-dla-rydzyka-nowa-dotacja-a-dostal-165-mln-w-3-lata

http://torun.wyborcza.pl/torun/7,48723,23110262,kolejne-pieniadze-dla-o-rydzyka-z-msz-337-tys-zl.html?disableRedirects=true

http://nie.com.pl/304-miliony-glinski-tuczy-rydzyka-cd/

No i co robaczku? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-26 10:56:57
Autor: bytomir.kwasigrochowy
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 18:11:14 UTC+1 użytkownik Pajdak. napisał:
> [...]

Czarneckiemu alternatywną "ochronę" w zamian za 40 milionów w łapę lub
doprowadzenie Czarneckiego do ruiny (wykupienie za 1 zł).

W którym momencie stenogramu pada 40mln lub z którego zdania można
się domyslić tej kartki gdzie Chrzanoski zapisuje ten 1% ?

Akcje Getinu już są na poziomie śmieciowym, mimo że Czarnecki opchnął
GetBack i momo tego że zapierdolił ludowi kupę forsy lokują ją bez wiedzy
luda w obligacje GetBaku. Czyste skurwysyństwo. Ale w żadne prawo i sprawiedliwość ze strony prawa i sprawiedliwości nie wierzę.

Data: 2018-11-26 17:59:18
Autor: japanizer
On Tuesday, November 27, 2018 at 3:56:58 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]
> W którym momencie stenogramu pada 40mln lub z którego zdania można
się domyslić tej kartki gdzie Chrzanoski zapisuje ten 1% ?
 W miejscu, w którym nominowany przez Beatę Szydło szef KNF bawi się w Powiatowy Urząd Pracy, już ci pisałem obesrany nocniczku, zapomniałeś?
Czarnecki zapowiedział, że podda się badaniu wariografem, i od tego dnia kłamcy z PiS przestali drążyć temat karteczki, dziwne, co?

Czy śledztwo wyjaśniło, co to są "szumidła"? Jakaś bajka dla dzieci?

Akcje Getinu już są na poziomie śmieciowym, mimo że Czarnecki opchnął
GetBack

Opchnął Getback kilka lat temu, nim Getback wszedł na giełdzie, nim Getback zaczął sprzedawać obligacje pod nosem KNF i GPW, które dziwnym trafem cyt. "nic złego nie widziały".... A przypomnij, jaki mamy rok? Ach tak, koniec 2018. A pamiętasz te błyski fleszy szefa KNF, szefa GPW, szefów państwowych banków obsadzonych przez PiS -- razem z szefem Getbacku, chwilowo za kratami aresztu? A te imprezy PiS sponsorowane przez Getback, ah, czyste szaleństwo to było, aj waj!

i momo tego że zapierdolił ludowi kupę forsy lokują ją bez wiedzy
luda w obligacje GetBaku.

Widzę że optyka się zmienia, i jednak przy Getbacku lud był wydymany? Słuszna zmiana zdania u złodziei z PiS. A czy prokurator wie już o tym, że w sprawie Getback luda dymały państwowe banki? Czy ktoś z nich został aresztowany?

https://gospodarka.dziennik.pl/finanse/artykuly/584778,getback-pekao-pakiet-wierzytelnosci-140-mln-zl.html

  Mikołajkowy prezent od GetBacku. Kupił od Banku Pekao pakiet wierzytelności za   ponad 140 mln zł

A jest jeszcze:

https://businessinsider.com.pl/gielda/wiadomosci/getback-kto-sprzedawal-obligacje-spolki/ygyhrms

  najwięcej obligacji GetBacku sprzedał Lion's Bank, Idea Bank, Bank Handlowy i   Alior. Papiery oferowały m.in. DM PKO BP, Haitong, Polski Dom Maklerski i   Michael / Ström. Aj waj, państwowy Alior i PKO BP również wydymały luda! Co na to prokurator? Co na to TVPiS?

Widzita nocniczku, czym bardziej bijecie pianę z gówna, tym bardziej wokół was śmierdzi.

Data: 2018-11-27 08:49:33
Autor: `Pajdak
napisał:
> [...]

W którym momencie stenogramu pada 40mln lub z którego zdania można
się domyslić tej kartki gdzie Chrzanoski zapisuje ten 1% ?

W 02 minucie 33 sek, a co? Czego nie rozumiesz? POpytaj w CBA ;-)))

Wyręczasz lordzika bo go "wstrząsnęły" miliony Rydzyka? ;-)))

--
Pajdak

Sensacyjne zeznania przed komisją ds. VAT. „Powinny wstrząsnąć kaĹźdym normalnym pańs twem na świecie”