Sensacyjne zeznanie: agent CBA groził mi śmiercią!

Data: 2010-03-02 12:30:43
Autor: Artur Borubar
Sensacyjne zeznanie: agent CBA groził mi śmiercią!
Piotr Ryba, jeden z oskarżonych w tzw. aferze gruntowej, zeznał przed komisją śledczą ds. nacisków, że po aresztowaniu w 2007 roku był nakłaniany do złożenia zeznań obciążających byłego ministra rolnictwa Andrzeja Leppera. Ryba zeznał, że funkcjonariusz CBA, prowadząc go toalety, groził, że może go zastrzelić. - Byłem przekonany, że mogą wszystko - oświadczył.
Ryba podczas swobodnej wypowiedzi przed komisją powiedział, że po zatrzymaniu 6 lipca 2007 r. wysocy funkcjonariusze CBA, w tym wiceszef CBA Maciej Wąsik, sugerowali, że "rozwiązaniem jego problemów" będzie obciążenie Leppera. - Odmówiono mi kontaktu z adwokatem - podkreślił.

Ryba dodał, że CBA było zainteresowane także obciążającymi materiałami dotyczącymi innych polityków: Jerzego Szmajdzińskiego, Grzegorza Schetyny i jego żony oraz Janusza Maksymiuka.

Ryba podkreślił, że gdy był zatrzymany przez sześć miesięcy odmawiano mu widzenia z rodziną. Świadek stwierdził też, że był w więzieniu specjalnie traktowany, m.in. izolowany od innych więźniów. - Na czas mojego wyjścia z celi zamykano cały oddział - zaznaczył.

http://wiadomosci.onet.pl/2135692,11,sensacyjne_zeznanie_agent_cba_grozil_mi_smiercia,item.html

Przemek

Powoli wychodzą na światło dzienne metody, którymi pisuarowa hołota wprowadzała "prawo i sprawiedliwośc". Tfu!!

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/

Sensacyjne zeznanie: agent CBA groził mi śmiercią!