Sensacyjny dokument na temat Wałęsy znaleziony w czeskich archiwach!

Data: 2012-06-04 02:38:13
Autor: muto2100
Sensacyjny dokument na temat Wałęsy znaleziony w czeskich archiwach!
Data: 2012-06-04 03:09:28
Autor: matador
Sensacyjny dokument na temat Wałęsy znaleziony w czeskich archiwach!
On 4 Cze, 11:38, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/29797-wazne-sensacyjny-dokument-na-tem...

"We caught him !"
A jak to będzie po Czesku ?

matador.

Data: 2012-06-04 07:05:43
Autor: Homo Sapiens
On 4 Cze, 12:09, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
On 4 Cze, 11:38, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:

>http://wpolityce.pl/wydarzenia/29797-wazne-sensacyjny-dokument-na-tem...

"We caught him !"
A jak to będzie po Czesku ?

 Mami goi? - po ćiesku ;)

A wiecie za co dostał nagrodę nobla? Za udaną próbę bezkrwawej
pacyfikacji radykalnego skrzydła solidarności... Chodziło o pozbycie
się głównie dwóch osób, Gwiazdy i Walentynowicz. Czyli tych
prawdziwych którym zależało na niezaleznej i niepodległej Polsce...
Czyli dostał go od swoich.
Wszystko co wielkie i elitarne jest grubymi nićmi szyte...

Eh, te AUTorytety.

Data: 2012-06-04 18:15:08
Autor: sofu

Użytkownik "Homo Sapiens" <qnqleje@gmail.com> napisał w wiadomości news:6f4290c0-8775-4a3d-89c5-6ee6bcebd2bbs9g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

Czyli dostał go od swoich.
Wszystko co wielkie i elitarne jest grubymi nićmi szyte...

-- -- -- -- -- --

Walentynowicz to cięzki orzech do zgryzienia. Nie dałoby się jej kupić ani załatwić hakami.
To trzeba ja było oczernić i wdeptac w błoto. Niestety Bolkowi z pomocnikami się to udało na wiele lat.
Dopiero jak się "Elyty" za kudły wzięły, zaczęto ja odgrzebywać, aby nią grać przeciwko sobie.

sofu

Data: 2012-06-04 09:44:42
Autor: Homo Sapiens
On 4 Cze, 18:15, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
U ytkownik "Homo Sapiens" <qnql...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:6f4290c0-8775-4a3d-89c5-6ee6bcebd2bbs9g2000vbg.googlegroups.com...
On 4 Cze, 12:09, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:> On 4 Cze, 11:38, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:

> "We caught him !"
> A jak to b dzie po Czesku ?

 Mami goi? - po iesku ;)

A wiecie za co dosta nagrod nobla? Za udan pr b bezkrwawej
pacyfikacji radykalnego skrzyd a solidarno ci... Chodzi o o pozbycie
si g wnie dw ch os b, Gwiazdy i Walentynowicz. Czyli tych
prawdziwych kt rym zale a o na niezaleznej i niepodleg ej Polsce...
Czyli dosta go od swoich.
Wszystko co wielkie i elitarne jest grubymi ni mi szyte...

Eh, te AUTorytety.

-- -- -- -- -- --

Walentynowicz to ci zki orzech do zgryzienia. Nie da oby si jej kupi ani
za atwi hakami.
To trzeba ja by o oczerni i wdeptac w b oto. Niestety Bolkowi z pomocnikami
si to uda o na wiele lat.
Dopiero jak si "Elyty" za kud y wzi y, zacz to ja odgrzebywa , aby ni
gra przeciwko sobie.

sofu

Ciekawe to co piszesz. Tak głęboko nie dotarłem... Dzięki za
poszerzenie świadomości.
Pozdrawiam

Data: 2012-06-05 01:53:22
Autor: jr
Sensacyjny dokument na temat Wałęsy znaleziony w czeskich archiwach!
Czyli dostał go od swoich.

***
W pewnym sensie tak, lecz nie od poczatku do końca.
Wałęsa przed Noblem nie był najgorszy z możliwych. Jeszcze w internacie
wciskali go w akcję 'renesans', czyli szybka odbudowę Solidarności ugodzonej
ze stanem wojennym i z całym tym gnojem. Jest wiele poszlak na to, że wtedy
sie nie godził. Że nie bał się nawet ujawnienia swojej kapusiarskiej
przeszłości (stoczniowa Solidarność nie takie historie potrafiła wybaczać).
Ale gdy dotał już tego Nobla... To juz nie jest stocznia, tylko wielki
świat! Wielka celebra i światowe szpalty, na których sie błyszczy posród
innych gwiazd. No jak to - zapyta ktoś, na przykład taki Papież, a... może
ktos inny zapyta Papieża, z jakim to chujem musiał się spotkać lecąc w te
Tatry specjalnym helikopterem...
Od obróbki tego rodzaju ciężarów sumienia nie jest już SB, tylko specjalne
służby LWP zaprawione zarówno w mokrej robocie, jak i w kreowaniu polityki.
W końcu i Wałęsa znalazł światełko w swoim tunelu, skąd wyszedł wprost na
salony wielkiej polityki.
jb

Data: 2012-06-04 19:50:47
Autor: matusm
Sensacyjny dokument na temat Walesy znaleziony w czeskich archiwach!

Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisal w wiadomosci news:36e3c3ad-3e03-4777-a733-f7ce78d35e5bl5g2000vbo.googlegroups.com...
http://wpolityce.pl/wydarzenia/29797-wazne-sensacyjny-dokument-na-temat-walesy-znaleziony-w-czeskich-archiwach
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-06-04 11:19:53
Autor: Homo Sapiens
On 4 Cze, 19:50, "matusm" <mat...@interia.eu> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxy...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:36e3c3ad-3e03-4777-a733-f7ce78d35e5b@l5g2000vbo.googlegroups.com...>http://wpolityce.pl/wydarzenia/29797-wazne-sensacyjny-dokument-na-tem...

--
[...]

No i teraz się nie dziwię dlaczego w Polsce przeciętnemu szaraczkowi
nic nie wychodzi. Bo w momencie gdy szaraczek coś ciekawego wymyśli
zbiera się szajka agentów i ppdbierają temat tak by potem sami mogli
go najpierw przejąć a potem zmienić wedle uznania na swoją modłę... To
można odnieść do wielu dziedzin życia.

Osobiście co mi z tego że mam ciekawy materiał na płytę muzyczną skoro
tematycznie jest on niewygodny politycznie. A kredytu na rozgłos
(kampanię reklamowa) nikt mi nie da bo jest za duży. Nawet gdybym
wiedział że w pierwszym tyg. sprzedarzy takiej płyty kredyt zwrócił by
się bez problema.

Za dużo wilków w owczej skórze na stanowiskach kluczowych do zmian. Tu
jest pies pogrzebany...

Data: 2012-06-04 21:31:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Homo Sapiens" <qnqleje@gmail.com> napisał w wiadomości news:e4f2a326-bdab-49f4-ba71-c15802c4d382m3g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

==================================

Przeciętnemu szaraczkowi nic nie wychodzi na całym świecie, nie tylko w Polsce. Bo przeciętny szaraczek "prochu nie wymyśli". Jest szaraczkiem i takim pozostanie bo jest szaraczkiem.

Data: 2012-06-04 13:18:22
Autor: Homo Sapiens

=================================>
[...]

Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
karierę polityczną".

Gdyby było jak kolega pisze to od kamienia lupanego do dziś byśmy nie
doszli...

Data: 2012-06-04 22:41:41
Autor: u2
W dniu 2012-06-04 22:18, Homo Sapiens pisze:
> [...]
> karierę polityczną".
Gdyby było jak kolega pisze to od kamienia lupanego do dziś byśmy nie

Fakt, Ziemia to taki smęntarz, na którym pseudo- politycy typu Tusk
buduje swoje imperium.

Data: 2012-06-05 01:29:56
Autor: jr

> Gdyby było jak kolega pisze to od kamienia lupanego do dziś byśmy nie
> doszli...

Fakt, Ziemia to taki smęntarz, na którym pseudo- politycy typu Tusk

To wypierdalaj 'smęntku', zanim pseudo-Tuski twoje zwłoki wygrzebią
jb.

buduje swoje imperium.

Data: 2012-06-05 17:43:06
Autor: u2
Sensacyjny dokument na temat Walesy znaleziony w czeskich archiwach!
W dniu 2012-06-05 01:29, jr pisze:
Fakt, Ziemia to taki smĂŞntarz, na ktĂłrym pseudo- politycy typu Tusk
To wypierdalaj 'smĂŞntku', zanim pseudo-Tuski twoje zwÂłoki wygrzebiÂą

Nie martw sie i ty, ze swoim idolem ryzym, kiedys uzyznicie Ziemie :-)

Data: 2012-06-05 17:53:29
Autor: jr

> To wypierdalaj 'smĂŞntku', zanim pseudo-Tuski twoje zwÂłoki wygrzebiÂą

Nie martw sie i ty, ze swoim idolem ryzym, kiedys uzyznicie Ziemie :-)

Ten ryży śledziorz nie jest moim idolem. Za wczorajsze przepraszam.. nie
wygracie z nimi...

Data: 2012-06-08 07:34:47
Autor: stevep
Dnia 05-06-2012 o 17:43:06 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

W odróşnieniu od ciebie bo kretyny sa wieczne.
--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-06-05 08:06:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Homo Sapiens" <qnqleje@gmail.com> napisał w wiadomości news:5481b57f-bfbd-4fbd-9e03-f00ca672b1beb1g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

==============================

Koniecznie chcesz postawić na swoim.
W śród rzeszy szaraczków znajdzie się kilku, którzy ciągną w górę. Nigdy odwrotnie.
I dlatego mamy to, co mamy.

Data: 2012-06-05 14:41:13
Autor: jr

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]
swoją
> karierę polityczną".

Gdyby było jak kolega pisze to od kamienia lupanego do dziś byśmy nie

a nie podoba ci się?

Data: 2012-06-05 16:48:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jql499$oca$1node1.news.atman.pl...

> [...]

swoją
> karierę polityczną".

Gdyby było jak kolega pisze to od kamienia lupanego do dziś byśmy nie

Wisi mi to! To, co myślę - powiedziałem. Przeczytali ci, co chcieli przeczytać. Jeśli jesteś takim "przydeptanym geniuszem", twoja sprawa.

Data: 2012-06-05 17:43:09
Autor: jr
Sensacyjny dokument na temat Walesy znaleziony w czeskich archiwach!
Jeśli jesteś takim "przydeptanym geniuszem", twoja sprawa.

a ch... ci do tego, jaki ktoś jest?

Data: 2012-06-08 07:33:56
Autor: stevep
Dnia 05-06-2012 o 17:43:09 jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):

Jeśli jesteś takim "przydeptanym geniuszem", twoja sprawa.

a ch... ci do tego, jaki ktoś jest?

Ale przecież to widać, słychać i czuć.

--
stevep

Data: 2012-06-08 13:56:22
Autor: jr

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

Cóż to Piszczyk, słyszycie jakieś głosy?

Data: 2012-06-11 07:43:45
Autor: stevep
Dnia 08-06-2012 o 13:56:22 jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):

[...]

Nie, ale od ciebie jedzie stale smrodem.

--
stevep

Data: 2012-06-05 01:33:07
Autor: jr
Sensacyjny dokument na temat Walesy znaleziony w czeskich archiwach!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Bo przeciętny szaraczek "prochu nie wymyśli".

Sam to wymyśliłeś, czy ktoś inny ci pomagał?
jb

Data: 2012-06-05 08:08:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqjhnv$1o3$2node1.news.atman.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Bo przeciętny szaraczek "prochu nie wymyśli".

Sam to wymyśliłeś, czy ktoś inny ci pomagał?

Cholernie kłótliwy jesteś. Ale jesteś niestety z tych, co prochu nie wymyślą,

Data: 2012-06-05 16:14:08
Autor: jr

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w
wiadomości

> Sam to wymyśliłeś, czy ktoś inny ci pomagał?

Cholernie kłótliwy jesteś.

A ch...cie to obchodzi, jaki ktoś jest. Nikt ci jeszcze guza nie nabił ?
jb

Data: 2012-06-05 16:52:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jql49c$oca$6node1.news.atman.pl...

> [...]

Cholernie kłótliwy jesteś.

A ch...cie to obchodzi, jaki ktoś jest. Nikt ci jeszcze guza nie nabił ?

Nie. A, co? Chcesz spróbować? Cholernie kłótliwy jesteś. Prawie z każdym się kłócisz i obrzucasz inwektywami. Względna anonimowość dodaje ci odwagi? Radziłbym uważać, bo możesz trafić na "coś" i będzie niewesoło.

Data: 2012-06-05 17:14:34
Autor: jr

> [...]

kłócisz i obrzucasz inwektywami. Względna anonimowość dodaje ci odwagi?
Radziłbym uważać, bo możesz trafić na "coś" i będzie niewesoło.

Nie strasz, bo sie zesrasz!..

Data: 2012-06-05 20:06:24
Autor: jr
> [...]

się
kłócisz i obrzucasz inwektywami. Względna anonimowość dodaje ci odwagi?

Cóż to Idzikowski? Nie wiecie jak sie nazywam?
A kto was wciągał do Partii?!
jb

Data: 2012-06-05 20:51:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqlhpe$6u2$3node1.news.atman.pl...

> [...]

kłócisz i obrzucasz inwektywami. Względna anonimowość dodaje ci odwagi?

Cóż to Idzikowski? Nie wiecie jak sie nazywam?

Nazywasz się Pojeb?

Data: 2012-06-05 23:10:06
Autor: jr
Sensacyjny dokument na temat Walesy znaleziony w czeskich archiwach!
Nazywasz się Pojeb?

Ja cię jeszcze nie przezywam Idzikowski
jb

Data: 2012-06-06 08:49:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqlshq$i0m$1node1.news.atman.pl...
Nazywasz się Pojeb?

Ja cię jeszcze nie przezywam Idzikowski

Zapytałeś:
# Cóż to Idzikowski? Nie wiecie jak sie nazywam? #

Nie byłem pewny, że nazywasz się Pojeb więc zapytałem, by się upewnić.
Taki przewrażliwiony jesteś? To się podpisuj nazwiskiem i problemu nie będzie!

Data: 2012-06-06 09:08:25
Autor: jr

> [...]

# Cóż to Idzikowski? Nie wiecie jak sie nazywam? #

Nie byłem pewny, że nazywasz się Pojeb więc zapytałem, by się upewnić.

Nie jestem przewrażliwiony, ale nie lubię wyzywac innych. Dlatego proszę
ciebie, abyś nie rzucał we mnie inwektywami, ani nie pozwalał sobie na zbyt
daleko idące supozycje.
Jacek Biały

Data: 2012-06-06 11:04:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jqmvjl$ps8$1node2.news.atman.pl...

> [...]

ciebie, abyś nie rzucał we mnie inwektywami, ani nie pozwalał sobie na zbyt

Propozycja przyjęta!
Howgh!

ps. I vice versa.

Data: 2012-06-05 01:36:23
Autor: jr
[...]

****
Jaki pies, jakie wilki? To są hieny w posowieckim kurniku.
Spróbuj nagrywać po angielsku.  Świat to nie III RP

jb

Sensacyjny dokument na temat Wałęsy znaleziony w czeskich archiwach!