Sensacyjny dokument na temat Wałęsy znaleziony w czeskich archiwach!

Data: 2012-06-04 03:09:28
Autor: matador
Sensacyjny dokument na temat Wałęsy znaleziony w czeskich archiwach!
On 4 Cze, 11:38, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/29797-wazne-sensacyjny-dokument-na-tem...

"We caught him !"
A jak to będzie po Czesku ?

matador.

Data: 2012-06-04 07:05:43
Autor: Homo Sapiens
On 4 Cze, 12:09, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:
On 4 Cze, 11:38, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:

>http://wpolityce.pl/wydarzenia/29797-wazne-sensacyjny-dokument-na-tem...

"We caught him !"
A jak to będzie po Czesku ?

 Mami goi? - po ćiesku ;)

A wiecie za co dostał nagrodę nobla? Za udaną próbę bezkrwawej
pacyfikacji radykalnego skrzydła solidarności... Chodziło o pozbycie
się głównie dwóch osób, Gwiazdy i Walentynowicz. Czyli tych
prawdziwych którym zależało na niezaleznej i niepodległej Polsce...
Czyli dostał go od swoich.
Wszystko co wielkie i elitarne jest grubymi nićmi szyte...

Eh, te AUTorytety.

Data: 2012-06-04 18:15:08
Autor: sofu

Użytkownik "Homo Sapiens" <qnqleje@gmail.com> napisał w wiadomości news:6f4290c0-8775-4a3d-89c5-6ee6bcebd2bbs9g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

Czyli dostał go od swoich.
Wszystko co wielkie i elitarne jest grubymi nićmi szyte...

-- -- -- -- -- --

Walentynowicz to cięzki orzech do zgryzienia. Nie dałoby się jej kupić ani załatwić hakami.
To trzeba ja było oczernić i wdeptac w błoto. Niestety Bolkowi z pomocnikami się to udało na wiele lat.
Dopiero jak się "Elyty" za kudły wzięły, zaczęto ja odgrzebywać, aby nią grać przeciwko sobie.

sofu

Data: 2012-06-04 09:44:42
Autor: Homo Sapiens
On 4 Cze, 18:15, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
U ytkownik "Homo Sapiens" <qnql...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:6f4290c0-8775-4a3d-89c5-6ee6bcebd2bbs9g2000vbg.googlegroups.com...
On 4 Cze, 12:09, matador <matadorpika...@gmail.com> wrote:> On 4 Cze, 11:38, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:

> "We caught him !"
> A jak to b dzie po Czesku ?

 Mami goi? - po iesku ;)

A wiecie za co dosta nagrod nobla? Za udan pr b bezkrwawej
pacyfikacji radykalnego skrzyd a solidarno ci... Chodzi o o pozbycie
si g wnie dw ch os b, Gwiazdy i Walentynowicz. Czyli tych
prawdziwych kt rym zale a o na niezaleznej i niepodleg ej Polsce...
Czyli dosta go od swoich.
Wszystko co wielkie i elitarne jest grubymi ni mi szyte...

Eh, te AUTorytety.

-- -- -- -- -- --

Walentynowicz to ci zki orzech do zgryzienia. Nie da oby si jej kupi ani
za atwi hakami.
To trzeba ja by o oczerni i wdeptac w b oto. Niestety Bolkowi z pomocnikami
si to uda o na wiele lat.
Dopiero jak si "Elyty" za kud y wzi y, zacz to ja odgrzebywa , aby ni
gra przeciwko sobie.

sofu

Ciekawe to co piszesz. Tak głęboko nie dotarłem... Dzięki za
poszerzenie świadomości.
Pozdrawiam

Data: 2012-06-05 01:53:22
Autor: jr
Sensacyjny dokument na temat Wałęsy znaleziony w czeskich archiwach!
Czyli dostał go od swoich.

***
W pewnym sensie tak, lecz nie od poczatku do końca.
Wałęsa przed Noblem nie był najgorszy z możliwych. Jeszcze w internacie
wciskali go w akcję 'renesans', czyli szybka odbudowę Solidarności ugodzonej
ze stanem wojennym i z całym tym gnojem. Jest wiele poszlak na to, że wtedy
sie nie godził. Że nie bał się nawet ujawnienia swojej kapusiarskiej
przeszłości (stoczniowa Solidarność nie takie historie potrafiła wybaczać).
Ale gdy dotał już tego Nobla... To juz nie jest stocznia, tylko wielki
świat! Wielka celebra i światowe szpalty, na których sie błyszczy posród
innych gwiazd. No jak to - zapyta ktoś, na przykład taki Papież, a... może
ktos inny zapyta Papieża, z jakim to chujem musiał się spotkać lecąc w te
Tatry specjalnym helikopterem...
Od obróbki tego rodzaju ciężarów sumienia nie jest już SB, tylko specjalne
służby LWP zaprawione zarówno w mokrej robocie, jak i w kreowaniu polityki.
W końcu i Wałęsa znalazł światełko w swoim tunelu, skąd wyszedł wprost na
salony wielkiej polityki.
jb