Sensowne konto dla DG - i SGB

Data: 2011-12-16 08:30:06
Autor: MM
Sensowne konto dla DG - i SGB
Witam,
 czy ktos ma moze kontakt z kontami dla DG w SGB? Akurat mam kilka bankomatow w pasujacej mi okolicy tego banku i chcialbym sprawdzic ich warunki - ale oczywiscie oprocz pochwal dla siebie samych nic z ich strony www nie da sie uzyskac.

I tak ogolnie - jakie konto polecacie dla DG, do prowadzenia podstawowych operacji, czyli kilka przelewow do zus/us, kilka przelewow z tego konta na sensowniejsze konta osobiste w innych bankach, karta debetowa - bez kredytow, linii kredytowych, kart kredytowych i calego takiego zlomu ;). Dzieki,
 M.

Data: 2011-12-16 09:14:25
Autor: Wojciech Bancer
Sensowne konto dla DG - i SGB
On 2011-12-16, MM <forumowiecgwna@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

[...]

Zobacz ofertę Idea Banku. Dla mnie mają ofertę niestety zbyt ubogą, ale skoro Tobie chodzi o takie podstawowe konto, to tam myślę że coś dla siebie znajdziesz.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Sensowne konto dla DG - i SGB