Sensowny klient poczty IMAP

Data: 2013-01-26 22:29:27
Autor: frank drebin
Sensowny klient poczty IMAP
Użytkownik "Mr Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ke1hc4$a1n$1node2.news.atman.pl...
Sensowny klient poczty IMAP na Android 4.x.x.
Czy istnieje takowy?

siur
Polecam AquaMail. Jest zajebisty, nie przekombinowany i po polsku. Ustawień też ma dużo.
Używałem kiedyś jakieś k9 i maildroid ale mi nie podeszły a tego używam od 6 m-cy i nie ma żadnych wad.
Wersja free obsługuje tylko 2 konta
http://tinyurl.com/a3v46wl

Data: 2013-01-27 00:15:22
Autor: Mr Misio
[...]