Sensowny u-lock

Data: 2015-07-19 00:19:32
Autor: altar
Sensowny u-lock
Cze... yyy... witam :-)

Czytacz jestem. Tylko. I ledwo co jeżdżacz.
Tak zobie pomyślałem, że się pochwalę, jakie ładne pomysły na zabezpieczenia znalazłem na TyRuro
https://youtu.be/IBnfA_Sj5yo
(ała, już boli ochrzan, że gugla to wszyscy mają :-D )
No to do kolekcji jeszcze parę fajnych inwencji https://youtu.be/5GBAekgjSgU https://youtu.be/uTeK0B2AGlM https://youtu.be/kaqXdGIpGiw
CUOR (może :-) )

Użytkownik "Nuel" <2ciecie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mo7meu$l2$1node1.news.atman.pl...
Idąc za ciosem i uzupełniając skradzione manele postanowiłem w koncu zakupic zapiecie lepszej klasy.
Byłem wczoraj w sklepie, jednak wybór niewielki i rozeznania większego nie zrobiłem.

Poradzcie co kupic, bo firm i modeli sporo.
Waga nie gra wiekszej roli, bo w razie potrzeby będzie przewożony w torbie na bagazniku "sztycowym". Cena gra rolę, ale nie główną - moge dołożyc do czegoś bardziej bezpiecznego.

Wszystkie ulocki maja pałaki powleczona gumą, czy tylko te które spotkałem w sklepie? Firma mi nieznana, bo znam tylko Kryptonite i Abus.

Co macie i jakie doświadczenia?

Pozdrówka
Nuel

Sensowny u-lock