Senti nie ¿yje :(

Data: 2009-07-29 21:05:05
Autor: buraxta
Senti nie ¿yje :(
Katanka wrote:
Odszed³ nasz kolega - Marcin Grzelak vel. Sentinel

Pamiêtam go ze zlotu u Ciebie, Katanka, no i z grupy oczywi¶cie. Jak zobaczy³em dzisiaj na polygamii prze¿y³em szok...

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-07-29 20:26:34
Autor: Jakub Kamecki
Senti nie ¿yje :(
On Wed, 29 Jul 2009 21:05:05 +0200, buraxta wrote:

Katanka wrote:
Odszedł nasz kolega - Marcin Grzelak vel. Sentinel

Pamiętam go ze zlotu u Ciebie, Katanka, no i z grupy oczywiście. Jak
zobaczyłem dzisiaj na polygamii przeżyłem szok...

na maksa. chociaż spotkałem go osobiście tylko raz właśnie u Katanki to ta wiadomość wywarła na mnie ogromne wrażenie. trudno nawet opisać to co teraz czuję. ten człowiek był jednym z nas, pełny życia i entuzjazmu. na zawsze będę go pamiętał z uśmiechniętą gębą i gdy czytałem jego teksty to właśnie takiego go sobie wyobrażałem. aż się serce kraje gdy odchodzi ktoś w tak młodym wieku, szczególnie taki dusza człowiek jak Senti.
serdeczne i głębokie kondolencje dla rodziny i bliskich.

ps.
osoby, które wybierają się na pogrzeb: jeśli macie taką możliwość to zorganizujcie jakiś bukiet w imieniu grupy (jestem się w stanie na niego zrzucić z ewentualnymi chętnymi)

--

Senti nie ¿yje :(