Senyszym na prezydenta!!!

Data: 2009-11-17 06:03:28
Autor: cirrus
Senyszym na prezydenta!!!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdshbt$479$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mocna kobieta, zaczyna mi się coraz bardziej podobać. W ogóle ona i
Iwiński  przewyższają inteligencją tego klechę Terlikowskiego i mohera
Brudzińskiego,  który pieprzy od rzeczy, nie wiedząc, że jest to symbol
żydowski, narzucony  Polsce. Zresztą widać, że Brudziński dopiero co
zdjął jarmułkę. Jak mówio Senyszyn, krzyżem usiłujecie mohery kneblować
Polskę. Ukrzyżowaliście  ten kraj...
boukun

Faktycznie, mamy już prezydemta pokurcza, możemy mieć i skrzeczące monstrum. ;)

--
stevep

Data: 2009-11-17 08:57:23
Autor: boukun
Senyszym na prezydenta!!!

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hdt81d$ujv$1news.vectranet.pl...
[...]

A co za różnica, Taki donek- to dopiero obciach...

boukun

Senyszym na prezydenta!!!