Senyszyn...

Data: 2009-11-16 22:41:07
Autor: matador
Senyszyn...
Senyszyn... u Lisa zaklejała sobie mordę plastrem twierdząc, że kneblują ją krzyże..
Na swoim przykładzie pokazała, że opętanie to nie jest bajka.

matador.

Data: 2009-11-16 16:58:08
Autor: Bruner
Senyszyn...
krzyzy w szkolach nie bylo tylko za komunizmu i stalinizmu i nie bedzie ze Senyszyna

Data: 2009-11-16 23:19:55
Autor: MH
Senyszyn...
krzyzy w szkolach nie bylo tylko za komunizmu i stalinizmu

A poziom wykształcenia był chyba trochę inny. Dziwne ...

MH

Data: 2009-11-16 23:30:35
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hdshti$j2d$1news.onet.pl...
krzyzy w szkolach nie bylo tylko za komunizmu i stalinizmu i nie bedzie ze Senyszyna

No i dobrze, że nie było. Ja się w tym czasie urodziłem, w normalnych czasach wychowałem i dobrze mi z tym było.

boukun

Data: 2009-11-16 17:48:26
Autor: Bruner
Senyszyn...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hdskeq$5tt$1nemesis.news.neostrada.pl...

No i dobrze, że nie było. Ja się w tym czasie urodziłem, w normalnych czasach wychowałem i dobrze mi z tym było.

boukun

ja tez nie jestem za powrotem swietej inkwizycji ale to bardziej chodzi o powstrzymanie historii itd.

no zobacz co sie dzieje pojda po slub do urzedu podpisza jakis paiperek za rok rozwod nikt do tego nie ma szacunku.

a jak sie mialo koscielny slub to bylo dopiero wydarzenie i sie z szacunkiem do tego podchodzilo, molo kto sie rozwodzil

i to to glownie chodzi.

w kosciele niczego zlego nie ucza a milosci i poszanowania blizniego, ja widze co sie dzieje w moim starym liceum, kiedys to byla dyscyplina, teraz narkomania i nauczyciel boi sie uwage zworocic.

Data: 2009-11-17 09:09:22
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hdskrt$qk4$1news.onet.pl...

[...]

Bez sensu, ponoć jest teraz boom w Polsce na kościelne rozwody, kasę trzepią na różne sposoby...
Ja tam ślubu kościelnego nie mam i nie narzekam, że mi klecha łapek nie wyciągał...

W kosciele uczą, że mamy byc posłuszni narodowi wybranemu do rządzenia nami, posłusznie bic głowę i dać się upokarzać władzy. Bo kościół służy władzy i jest do poskramiania niewolników...

boukun

Data: 2009-11-16 22:45:51
Autor: Piotr
Senyszyn...
Dnia Mon, 16 Nov 2009 22:41:07 +0100, matador napisał(a):

Senyszyn... u Lisa zaklejała sobie mordę plastrem twierdząc, że kneblują ją krzyże..
Na swoim przykładzie pokazała, że opętanie to nie jest bajka.

Jakie opętanie? W Strasburgu brzęknęlo koryto, to znak dla wszelakiej
świnaiterii, że trzeba się ryć.
Piotr

Data: 2009-11-16 23:11:20
Autor: matador
Senyszyn...
Piotr pisze:

Jakie opętanie? W Strasburgu brzęknęlo koryto, to znak dla wszelakiej
świnaiterii, że trzeba się ryć.

Niech lepiej sie opamiętają, bo za parę lat muslimy kindżałami im na dupie i czole krzyże wyryją.

matador.

Data: 2009-11-16 23:12:37
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdsj8c$554$1nemesis.news.neostrada.pl...
Piotr pisze:

[...]

I pójdziesz na wyprawę krzyżową, po drodze usłanej krzyżami...

boukun

Data: 2009-11-16 23:18:25
Autor: matador
Senyszyn...
boukun pisze:

I pójdziesz na wyprawę krzyżową, po drodze usłanej krzyżami...

Ty za to będziesz z dwudziestoma hurysami w islamskim raju  he, he, he... sułtanowi loda robił!

matador.

Data: 2009-11-16 23:22:15
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdsjll$554$3nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

I pójdziesz na wyprawę krzyżową, po drodze usłanej krzyżami...

Ty za to będziesz z dwudziestoma hurysami w islamskim raju  he, he, he... sułtanowi loda robił!

matador.

Jakbym wystrachanego Terlikowskiego słyszał. Co wy takie mohery wystraszeni tych muzułmanów, krzyże z ukrzyżowanym Żydem mają was przed nimi obronić?

boukun

Data: 2009-11-17 21:43:26
Autor: Piotr
Senyszyn...
Dnia Mon, 16 Nov 2009 23:22:15 +0100, boukun napisał(a):

[...]

No i w czym dla ciebie problem, loda zrobić?

Data: 2009-11-17 22:13:39
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:kt892waf72db$.s3hpq0ij0y01$.dlg40tude.net...
[...]

Mogę ci głupi Piotrusiu zapodać, ja daję, ty bierzesz, jak ci się tak znowu marzy...

boukun

Data: 2009-11-17 22:19:46
Autor: Piotr
Senyszyn...
Dnia Tue, 17 Nov 2009 22:13:39 +0100, boukun napisał(a):

No i w czym dla ciebie problem, loda zrobić?

Mogę ci głupi Piotrusiu zapodać, ja daję, ty bierzesz, jak ci się tak znowu marzy...

Ty sobie drugiego pedzia poszukaj, do takich awansów, pokrzywieńcu.
Willy, ten twój lafstorant z Erlenbachu, pisze?

Data: 2009-11-17 22:40:04
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:t11uf56lbbhg.1f8i9nev0k651.dlg40tude.net...
[...]

Głupi Piotrusiu, to widać, że lubisz laskę ciągnąć, inaczej byś nie przekręcał faktów. Pedalstwem od ciebie zajeżdża na odległość cwelu.

boukun

Data: 2009-11-17 23:09:32
Autor: Piotr
Senyszyn...
Dnia Tue, 17 Nov 2009 22:40:04 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Łoj, ty tak nie myl tropów kokietko! Swoje pedalskie lafstory opisałeś bez
żadnych takich niu-niu... Nawet z pikantnymi szczegółami, lachociągu.
Pokrzykiwania na innych tych faktów nie zmienią, ale sobie krzycz, bido.

Data: 2009-11-17 23:26:49
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:q89nv0kqtkvm.1o0khdj3ffd4s.dlg40tude.net...
[...]

Łaachachacha..., kokietko, a nie mówiłem, że pedalisko, tfu...

A jutro do spowiedzi ze swoich  kłamstw i księżulo wszystko odpuści za trzy zdrowaśki, he, he,  cwel jebany..., do buzi by chciał i się łasi...

boukun

Data: 2009-11-16 22:50:16
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdsh04$3h1$1atlantis.news.neostrada.pl...
Senyszyn... u Lisa zaklejała sobie mordę plastrem twierdząc, że kneblują ją krzyże..
Na swoim przykładzie pokazała, że opętanie to nie jest bajka.

matador.

Gasi inteligentnie pokr5ęconych moherów wraz z Iwińskim jak chcą. To jest po prostu przykro patrzeć, jakie to tepe mohery ci PiSowcy...

boukun

Data: 2009-11-16 22:57:55
Autor: matador
Senyszyn...
boukun pisze:

Gasi inteligentnie pokr5ęconych moherów wraz z Iwińskim jak chcą. To jest po prostu przykro patrzeć, jakie to tepe mohery ci PiSowcy...

Spójrz na swoich ulubieńców, co potrafią:

http://allegro.pl/item816500340_wyprzedaz_materialy_do_produkcji_glosnikow.html

I po "Tonsilu" -  :-\ , za chwilę Cegielski,  itd.
A Boukun dalej sra do fortepianów.

matador.

Data: 2009-11-16 23:09:09
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdshvk$5k2$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

[...]

Obudziłeś się? A gdzie byłeś 20 lat temu, jak przy okrągłym stole przehandlowano Polskę? Za Żyda mazowieckiego najwięcej przehandlowano, bo najwięcej jeszcze było do upylenia, teraz to już konwulsje...

boukun

Data: 2009-11-16 23:12:55
Autor: matador
Senyszyn...
boukun pisze:

Za Żyda mazowieckiego najwięcej przehandlowano, bo najwięcej jeszcze było do upylenia, teraz to już konwulsje...

Nie twoja sprawa gdzie byłem, ale nie kradłem tak jak ty.

matador.

Data: 2009-11-16 23:14:40
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdsjba$554$2nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

Za Żyda mazowieckiego najwięcej przehandlowano, bo najwięcej jeszcze było do upylenia, teraz to już konwulsje...

Nie twoja sprawa gdzie byłem, ale nie kradłem tak jak ty.

matador.

To widocznie kradłeś, bo oszczerstwami chcesz zagłuszyc sumienie. Chaotyczne myśli masz...

boukun

Data: 2009-11-16 23:20:24
Autor: matador
Senyszyn...
boukun pisze:

To widocznie kradłeś, bo oszczerstwami chcesz zagłuszyc sumienie.

Nie oszczerstwami - sam niedawno przyznałeś, że nie opłacasz abonamentu rtv, to znaczy - okradasz Państwo i nas - podatników - czyli jesteś złodziejem.

matador.

Data: 2009-11-16 17:22:24
Autor: Bruner
Senyszyn...

"matador" <matador@neostrada.pl> wrote in message news:hdsjpc$554$4nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

Nie oszczerstwami - sam niedawno przyznałeś, że nie opłacasz abonamentu rtv, to znaczy - okradasz Państwo i nas - podatników - czyli jesteś złodziejem.

matador.

no wiesz tu jest kwestia sporna kto kogo wlasciwie okrada, panstwo nas czy my panstwo.

Data: 2009-11-16 23:29:23
Autor: boukun
Senyszyn...

boukun pisze:

[...]

To nawet nie jest sporna, tylko oczywista. Wciskają niechciany towar i każą za niego płacić, he, he, którego żaden porządny człowiek nawet nie konsumuje...

boukun

Data: 2009-11-16 22:53:45
Autor: Karol
Senyszyn...

> [...]

To nawet nie jest sporna, tylko oczywista. Wciskają niechciany towar i każą za niego płacić, he, he, którego żaden porządny człowiek nawet nie konsumuje...

twoja logika jest powalajaca boukun, przeciez jesli towar jest w/g ciebie nie
chciany, to dlaczego go kradniesz?

Data: 2009-11-17 09:05:53
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdsl5p$8ht$1inews.gazeta.pl...

> [...]

twoja logika jest powalajaca boukun, przeciez jesli towar jest w/g ciebie nie

Twoje popierdywanie jest popaprane. Tobie już mózg wykradli... Co ja kradnę, program 1, program 2 i 3 TVP? A może telewizor ukradłem? 1, 2 i 3 najmniej oglądam, mógłbym się z zakłamaną fałszywą TelAwizją obejść, ale nic na to nie poradzę, że mi się na siłę pchają z butami do mojego życia prywatnego. Nie chcę ich, niech się kurwy zakodują i spierdalają... Nie chcę tych dilerów haszyszu na oczy widzieć..., nigdy nie kupię narkotyków..., nie skroją mnie i nie otumanią...

boukun

Data: 2009-11-16 23:24:18
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdsjpc$554$4nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

[...]

Jesteś przygłupem i to prymitywnym. Okradać, znaczy komuś coś zabierać, w tym przypadku okradani, a raczej prymitywami są dający się wykorzystywać wyłudzaczom... Co ty jesteś pojebańcze z RTV?

boukun

Data: 2009-11-17 09:19:35
Autor: Piotr
Senyszyn...
Dnia Mon, 16 Nov 2009 23:24:18 +0100, boukun napisał(a):

Jesteś przygłupem i to prymitywnym. Okradać, znaczy komuś coś zabierać, w tym przypadku okradani, a raczej prymitywami są dający się wykorzystywać wyłudzaczom... Co ty jesteś pojebańcze z RTV?

Jest jednym z wielu, którzy dopłacają do twojego złodziejskiego żywota.
Typowyś wałkun, najpierw ukradniesz pasożycie a później wymyślasz do tego
jakąś pokraczną złodziejską filozofię.

Data: 2009-11-17 10:09:00
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:at75sj37pgcf.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotrusiu, co mnie obchodzą umusłowo upośledzonego starca urojenia? Co mnie obchodzą zachowania moherowych niewolników, to nie poradnia psychiatryczna, jak jestes obłożnie chory, to niech karetka cię podwiezie...

boukun

Data: 2009-11-17 10:36:01
Autor: Piotr
Senyszyn...
Dnia Tue, 17 Nov 2009 10:09:00 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Nie bardzo wiem o czym tak z wysiłkiem popierdujesz głupiutka halsfrał, ale
wiem, że typowyś wałkun, najpierw coś ukradniesz pasożycie a później
wymyślasz do tego jakąś pokraczną złodziejską filozofię.

Data: 2009-11-17 11:04:00
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ola05zdd38pk$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No głupi Piotrusiu, już niczym mądrym nie zaświecisz... Z tobą przygłupie, to
mają sąsiedzi chyba ubaw, a dzieci pewno rzucają w ciebie kamieniami...

boukun

Data: 2009-11-17 21:27:43
Autor: Piotr
Senyszyn...
Dnia Tue, 17 Nov 2009 11:04:00 +0100, boukun napisał(a):

No głupi Piotrusiu, już niczym mądrym nie zaświecisz... Z tobą przygłupie, to
mają sąsiedzi chyba ubaw, a dzieci pewno rzucają w ciebie kamieniami...

Adolf, albo Dawid?

Data: 2009-11-17 22:14:36
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:162xwecg91j46$.sh4mufhvdz6o.dlg40tude.net...
[...]

Głupi Piotruś wystrzelił ni z gruszki ni z pietruszki... Normalka u starego psychola...

boukun

Data: 2009-11-17 22:21:20
Autor: Piotr
Senyszyn...
Dnia Tue, 17 Nov 2009 22:14:36 +0100, boukun napisał(a):

Adolf, albo Dawid?

Głupi Piotruś wystrzelił ni z gruszki ni z pietruszki... Normalka u starego psychola...

Dziadu, bez charakteru... Miałeś takie piękne imię dla Dawidka - Adolf...
A dałeś mu jak jakiś szabesgoj - Dawidek.

Data: 2009-11-17 22:41:22
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:12h27qn1tz3rk$.99bmt9ecr96b$.dlg40tude.net...
[...]

Lepsze jak głupi Piotruś, he, he, he, pojebańcu... I jakie popularne w Polsce...

boukun

Data: 2009-11-17 23:10:36
Autor: Piotr
Senyszyn...
Dnia Tue, 17 Nov 2009 22:41:22 +0100, boukun napisał(a):

Dziadu, bez charakteru... Miałeś takie piękne imię dla Dawidka - Adolf...
A dałeś mu jak jakiś szabesgoj - Dawidek.

Lepsze jak głupi Piotruś, he, he, he, pojebańcu... I jakie popularne w Polsce...

Oj tak, tobie podobnych sługusków u nas sporo...

Data: 2009-11-17 23:28:33
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:wqa65mhwz67f.1gik6gjta92o8.dlg40tude.net...
[...]

Głupiemu Piotrusiowi wszędzie niedobrze, taki los tłuka... Coś ci jakaś śrubka się dokręciła na chwilę głupi Piotrusiu...

boukun

Data: 2009-11-17 03:24:49
Autor: robertbig
Senyszyn...
On 16 Lis, 23:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Obudziłeś się? A gdzie byłeś 20 lat temu, jak przy okrągłym stole przehandlowano
Polskę? Za Żyda mazowieckiego najwięcej przehandlowano, bo najwięcej jeszcze
było do upylenia, teraz to już konwulsje...

Nie znasz mentalności polskich tanich kurew , co myslały ,że zawojuja
świat , a teraz aj waj?

Ten stan ,znany od wieków wyraza bardzo proste powiedzenie
"MADRY POLAK PO SZKODZIE"

Data: 2009-11-17 17:41:49
Autor: @heŽsk
Senyszyn...
On Mon, 16 Nov 2009 22:41:07 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

Senyszyn... u Lisa zaklejała sobie mordę plastrem twierdząc, że kneblują ją krzyże..
Na swoim przykładzie pokazała, że opętanie to nie jest bajka.

 to nawiedzona baba po klimakteruim. --

 HeSk

Senyszyn...