Senyszyn...

Data: 2009-11-16 22:45:51
Autor: Piotr
Senyszyn...
Dnia Mon, 16 Nov 2009 22:41:07 +0100, matador napisał(a):

Senyszyn... u Lisa zaklejała sobie mordę plastrem twierdząc, że kneblują ją krzyże..
Na swoim przykładzie pokazała, że opętanie to nie jest bajka.

Jakie opętanie? W Strasburgu brzęknęlo koryto, to znak dla wszelakiej
świnaiterii, że trzeba się ryć.
Piotr

Data: 2009-11-16 23:11:20
Autor: matador
Senyszyn...
Piotr pisze:

Jakie opętanie? W Strasburgu brzęknęlo koryto, to znak dla wszelakiej
świnaiterii, że trzeba się ryć.

Niech lepiej sie opamiętają, bo za parę lat muslimy kindżałami im na dupie i czole krzyże wyryją.

matador.

Data: 2009-11-16 23:12:37
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdsj8c$554$1nemesis.news.neostrada.pl...
Piotr pisze:

[...]

I pójdziesz na wyprawę krzyżową, po drodze usłanej krzyżami...

boukun

Data: 2009-11-16 23:18:25
Autor: matador
Senyszyn...
boukun pisze:

I pójdziesz na wyprawę krzyżową, po drodze usłanej krzyżami...

Ty za to będziesz z dwudziestoma hurysami w islamskim raju  he, he, he... sułtanowi loda robił!

matador.

Data: 2009-11-16 23:22:15
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdsjll$554$3nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

I pójdziesz na wyprawę krzyżową, po drodze usłanej krzyżami...

Ty za to będziesz z dwudziestoma hurysami w islamskim raju  he, he, he... sułtanowi loda robił!

matador.

Jakbym wystrachanego Terlikowskiego słyszał. Co wy takie mohery wystraszeni tych muzułmanów, krzyże z ukrzyżowanym Żydem mają was przed nimi obronić?

boukun

Data: 2009-11-17 21:43:26
Autor: Piotr
Senyszyn...
Dnia Mon, 16 Nov 2009 23:22:15 +0100, boukun napisał(a):

[...]

No i w czym dla ciebie problem, loda zrobić?

Data: 2009-11-17 22:13:39
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:kt892waf72db$.s3hpq0ij0y01$.dlg40tude.net...
[...]

Mogę ci głupi Piotrusiu zapodać, ja daję, ty bierzesz, jak ci się tak znowu marzy...

boukun

Data: 2009-11-17 22:19:46
Autor: Piotr
Senyszyn...
Dnia Tue, 17 Nov 2009 22:13:39 +0100, boukun napisał(a):

No i w czym dla ciebie problem, loda zrobić?

Mogę ci głupi Piotrusiu zapodać, ja daję, ty bierzesz, jak ci się tak znowu marzy...

Ty sobie drugiego pedzia poszukaj, do takich awansów, pokrzywieńcu.
Willy, ten twój lafstorant z Erlenbachu, pisze?

Data: 2009-11-17 22:40:04
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:t11uf56lbbhg.1f8i9nev0k651.dlg40tude.net...
[...]

Głupi Piotrusiu, to widać, że lubisz laskę ciągnąć, inaczej byś nie przekręcał faktów. Pedalstwem od ciebie zajeżdża na odległość cwelu.

boukun

Data: 2009-11-17 23:09:32
Autor: Piotr
Senyszyn...
Dnia Tue, 17 Nov 2009 22:40:04 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Łoj, ty tak nie myl tropów kokietko! Swoje pedalskie lafstory opisałeś bez
żadnych takich niu-niu... Nawet z pikantnymi szczegółami, lachociągu.
Pokrzykiwania na innych tych faktów nie zmienią, ale sobie krzycz, bido.

Data: 2009-11-17 23:26:49
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:q89nv0kqtkvm.1o0khdj3ffd4s.dlg40tude.net...
[...]

Łaachachacha..., kokietko, a nie mówiłem, że pedalisko, tfu...

A jutro do spowiedzi ze swoich  kłamstw i księżulo wszystko odpuści za trzy zdrowaśki, he, he,  cwel jebany..., do buzi by chciał i się łasi...

boukun

Senyszyn...