Senyszyn...

Data: 2009-11-16 16:58:08
Autor: Bruner
Senyszyn...
krzyzy w szkolach nie bylo tylko za komunizmu i stalinizmu i nie bedzie ze Senyszyna

Data: 2009-11-16 23:19:55
Autor: MH
Senyszyn...
krzyzy w szkolach nie bylo tylko za komunizmu i stalinizmu

A poziom wykształcenia był chyba trochę inny. Dziwne ...

MH

Data: 2009-11-16 23:30:35
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hdshti$j2d$1news.onet.pl...
krzyzy w szkolach nie bylo tylko za komunizmu i stalinizmu i nie bedzie ze Senyszyna

No i dobrze, że nie było. Ja się w tym czasie urodziłem, w normalnych czasach wychowałem i dobrze mi z tym było.

boukun

Data: 2009-11-16 17:48:26
Autor: Bruner
Senyszyn...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hdskeq$5tt$1nemesis.news.neostrada.pl...

No i dobrze, że nie było. Ja się w tym czasie urodziłem, w normalnych czasach wychowałem i dobrze mi z tym było.

boukun

ja tez nie jestem za powrotem swietej inkwizycji ale to bardziej chodzi o powstrzymanie historii itd.

no zobacz co sie dzieje pojda po slub do urzedu podpisza jakis paiperek za rok rozwod nikt do tego nie ma szacunku.

a jak sie mialo koscielny slub to bylo dopiero wydarzenie i sie z szacunkiem do tego podchodzilo, molo kto sie rozwodzil

i to to glownie chodzi.

w kosciele niczego zlego nie ucza a milosci i poszanowania blizniego, ja widze co sie dzieje w moim starym liceum, kiedys to byla dyscyplina, teraz narkomania i nauczyciel boi sie uwage zworocic.

Data: 2009-11-17 09:09:22
Autor: boukun
Senyszyn...

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hdskrt$qk4$1news.onet.pl...

[...]

Bez sensu, ponoć jest teraz boom w Polsce na kościelne rozwody, kasę trzepią na różne sposoby...
Ja tam ślubu kościelnego nie mam i nie narzekam, że mi klecha łapek nie wyciągał...

W kosciele uczą, że mamy byc posłuszni narodowi wybranemu do rządzenia nami, posłusznie bic głowę i dać się upokarzać władzy. Bo kościół służy władzy i jest do poskramiania niewolników...

boukun

Senyszyn...