Separacja kokpitu w świetle ostatniego wypadku...

Data: 2015-03-26 10:46:47
Autor: Marek
Separacja kokpitu w świetle ostatniego wypadku...
Czyżby był to przypadek, w którym owa separacja była strzałem w kolano dla procedur bezpieczeństwa?

--
Marek

Data: 2015-03-26 03:09:09
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Separacja kokpitu w ¶wietle ostatniego wypadku...
W dniu czwartek, 26 marca 2015 10:47:25 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
Czyżby był to przypadek, w którym owa separacja była strzałem w kolano dla procedur bezpieczeństwa?

Nie ma przypadkow, s± tylko zbiegi okoliczno¶ci lub to co "przypada" danym ludziom w udziale...
Zbieg okoliczno¶ci że od dłuższego czasu trwaja strajki niemieckich pilotow i widoki na ich socjaln± przyszlosc?

A że separacja kokpitu w takim jej kształcie kiedy¶ okaze się zgubna to była tylko kwestia czasu i powstania sprzyjaj±cej sytuacji.

Data: 2015-03-26 13:01:48
Autor: Smok Eustachy
W dniu 26.03.2015 o 10:46, Marek pisze:
Czyżby był to przypadek, w którym owa separacja była strzałem w kolano
dla procedur bezpieczeństwa?

Jak się nazywał 2 pilot?

Data: 2015-03-26 06:41:31
Autor: Bruno
W dniu czwartek, 26 marca 2015 13:01:50 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:
W dniu 26.03.2015 o 10:46, Marek pisze:
> Czyżby był to przypadek, w którym owa separacja była strzałem w kolano
> dla procedur bezpieczeństwa?

Jak się nazywał 2 pilot?
 Andreas Lubitz
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,17662307,Katastrofa_Germanwings__Co_wiemy_o_28_letnim_pilocie_.html#Czolka3Img

Data: 2015-03-26 12:19:43
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 26 marca 2015 14:41:32 UTC+1 użytkownik Bruno napisał:

> Jak się nazywał 2 pilot?
 Andreas Lubitz
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,17662307,Katastrofa_Germanwings__Co_wiemy_o_28_letnim_pilocie_.html#Czolka3Img

Andrzej Lubicz -jako¶ dziwnie z POlska to pachnie...
W wiadomo¶ciach TVP1 podali że miał kilkuletni± przerwę w szkoleniu pilota liniowego -spowodowan± depresj±...i wszystko jasne... :/

Separacja kokpitu w świetle ostatniego wypadku...