Seraphim Falls (Krew za krew)

Data: 2013-03-11 23:34:16
Autor: Habeck Colibretto
Seraphim Falls (Krew za krew)
http://www.imdb.com/title/tt0479537/
Przymierzałem się do tego od dobrych 5 lat i jakoś przemóc się nie mogłem. W końcu się udało i nie żałuję.
Naprawdę świetny Brosnan w niejednoznaczej roli uciekiniera na Dzikim
Zachodzie. Liam Neeson standardowo (trochę przypomina Ottwaya z The Gray).
Sam film ma prosty jak drut scenariusz, ale tym lepiej się go ogląda. Dla
niektórych to może być wada.
Końcówka z Anjelicą Huston, która jest jak Lucyfer jest trochę wyrwana z
kontekstu całości i przez to mało zrozumiała. Wygląda jakby ją tam na
doczepkę dorzucili. Jej postać jest trochę jak Leland Gaunt ze Sklepiku z
Marzeniami Kinga - ciekawa, ale zupełnie bez kontekstu.
Muzyki prawie nie pamiętam choć to Harry Gregson-Williams. Mocno wtapia się
w film.
Polecam. Nie jest to klasa Unforgiven (moje 8/10), ale jeżeli ktoś lubi
takie klimaty to można. Dałem 7/10. Dałbym mniej, ale film zasługuje na więcej niż 6/10.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Seraphim Falls (Krew za krew)