Serce mnie boli

Data: 2011-10-08 23:17:19
Autor: boukun
Serce mnie boli
Najadłem się p±czków, jaki¶ tam snickersów, gorzkich sezamków z TESCO i batonów Lion i jest mi niedobrze... Strasznie dużo słodyczy wpieprzam ostatnio, nie ma nic dobrego dzisiaj w sklepach. A z reguły jem trupy, czyli tzw. porcje rosołowe i..., ponieważ nie ma nic dzisiaj juz tak dobrego w sklepach jak kiedy¶ w PRLu, to wpieprzam skóry z trupów, a potem serce mnie po nich piecze. Ostatnio poszedłem w nocy do szpitala i się połóżyłem, bo tak mnie serce piekło, od tych zżartych skór z trupów, bo nie ma nic lepszego dzisiaj w sklepach. Kiedy¶ to człowiek jadał same rarytasy, na ¶więta robiło się po 20 potraw i nikogo nic nie bolało, a jak smakowało wszystko, palce lizać, a dzisiaj nic nie smakuje, wszystko ma ten sam, jałowy smak... Lekarz w szpitalu dał mi dwa razy kroplówkę i zrobili dwa razy wyniki, jeden w nocy przed kroplówkami, drugi nad ranem, ekg, ci¶nienie i stwierdzili, że serce mam zdrowe, ale mam hipertriglicerydemię, tłuszcz w żyłach się odkłada, blaszki miażdżycy się tworz±...
Muszę dbać o dietę...

Hmm, i jak tu żyć, nic innego w sklepach nie ma jak trupy i te skóry z trupów mi jeszcze najlepiej smakuj±...

I tak nas zabijaj±..., trupami...

boukun

Data: 2011-10-09 08:12:04
Autor: Przemysław W
Serce mnie boli

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j6qenv$crn$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie stać cię biedaku na kupno czego¶ normalnego, kawałka mięsa? Nie dziwię się, bo takich rzeczy nie rozdaj± za darmo. WeĽ się do roboty, bo z nieba ci nie spadnie.

Przemek

--

"Lech Kaczyński zostaje ministrem sprawiedliwo¶ci w rz±dzie AWS - UW Jerzego Buzka,
 co wyci±ga braci z niebytu politycznego"....

Data: 2011-10-09 17:55:51
Autor: boukun
Serce mnie boli

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j6rdvm$qqj$1news.onet.pl...

[...]

Mięso było tylko dobre w PRL-u. Dzisiaj choćby pod nie wiem jak± nazw± była szynka, każda jest jałowa i bez smaku... Robota godziwa też była tylko w PRL-u. Dzisiajsi złodzieje od 1989 roku Polskę zaorali i zakłady pracy zlikwidowali. Nie ma godziwej pracy...

boukun

Data: 2011-10-09 18:25:42
Autor: Ikselka
Serce mnie boli
Dnia Sun, 9 Oct 2011 17:55:51 +0200, boukun napisał(a):

Mięso było tylko dobre w PRL-u.

Tak, to prawda, ale w PRL-u to my akurat mieli¶my kartki na mięso, znaczy 1
kg na miesi±c dla dziecka. My nic. Produkcji zwierzęcej ani rolnej nie
prowadzili¶my, byli¶my obszarnikami - niespełna półtorahektarowymi na
ziemaich klasy 5 i 6z. Więc wiesz...
--
XL
Tak, Wildstein ma rację. Głosuję na PiS!

Data: 2011-10-09 18:39:56
Autor: boukun
Serce mnie boli

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hwcarnettp99$.1hbvgbk7ytj0c.dlg40tude.net...
[...]

kartki, to nie był cały okres PRL-u, nie przesadzaj. To był tylko okres represji tego samego rezimu co dzisiaj od takich ekonomistów jak Tadeusz Mosz...

I nie pisz głupot, ja wiem najlepiej ile trzody chlewnej i bydła tłukło się dziennie w PRlu w OPPMs Wrocław, Zakłady Mięsne Jelenia Góra. 1/10 tego dzisiaj w Polsce się nie bije..., bo wszystko zaorane...

boukun

Data: 2011-10-09 09:55:20
Autor: jadrys
Serce mnie boli
W dniu 2011-10-08 23:17, boukun pisze:
Najadłem się pączków, jakiś tam snickersów, gorzkich sezamków z TESCO i batonów Lion i jest mi niedobrze... Strasznie dużo słodyczy wpieprzam ostatnio, nie ma nic dobrego dzisiaj w sklepach. A z reguły jem trupy, czyli tzw. porcje rosołowe i..., ponieważ nie ma nic dzisiaj juz tak dobrego w sklepach jak kiedyś w PRLu, to wpieprzam skóry z trupów, a potem serce mnie po nich piecze. Ostatnio poszedłem w nocy do szpitala i się połóżyłem, bo tak mnie serce piekło, od tych zżartych skór z trupów, bo nie ma nic lepszego dzisiaj w sklepach. Kiedyś to człowiek jadał same rarytasy, na święta robiło się po 20 potraw i nikogo nic nie bolało, a jak smakowało wszystko, palce lizać, a dzisiaj nic nie smakuje, wszystko ma ten sam, jałowy smak... Lekarz w szpitalu dał mi dwa razy kroplówkę i zrobili dwa razy wyniki, jeden w nocy przed kroplówkami, drugi nad ranem, ekg, ciśnienie i stwierdzili, że serce mam zdrowe, ale mam hipertriglicerydemię, tłuszcz w żyłach się odkłada, blaszki miażdżycy się tworzą...
Muszę dbać o dietę...

Hmm, i jak tu żyć, nic innego w sklepach nie ma jak trupy i te skóry z trupów mi jeszcze najlepiej smakują...

I tak nas zabijajÄ…..., trupami...

boukun

Bzdura, takie rzeczy nie powstają z dnia na dzień, zrujnowałeś sobie serce wcześniej. Najprawdopodobniej tymi deputatami z pracy w rzeźni.

Data: 2011-10-09 17:57:28
Autor: boukun
Serce mnie boli

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j6rk0i$loi$1news.onet.pl...
[...]

W rzeźni to ja pracowałem do 23-go roku życia, do maja 1984 roku. Byłem w sile wieku...

boukun

Data: 2011-10-09 20:10:06
Autor: jadrys
Serce mnie boli
W dniu 2011-10-09 17:57, boukun pisze:

[...]

I wtedy już zacząłeś sobie rujnować organizm tą niezdrową dietą... Teraz zaczynasz to odczuwać.

Data: 2011-10-09 11:23:05
Autor: Krzysztof
Serce mnie boli

[...]
Pewnie brakuje ci pustych półek, octu i musztardy na wystawie oraz mięsa, curku i pseudoczekolady na kartki  - których i tak nie było:D
A zapomniałbym dalej używasz prasy codziennej w toalecie ?
K.

Data: 2011-10-09 17:59:14
Autor: boukun
Serce mnie boli

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j6rp5a$l49$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kiedy nie było, to nie było. Dzisiejsi, ci sami złodzieje władzy tak wówczas rz±dzili, tylko inne mieli metody na poskromienie polskiego niewolnika...

boukun

Data: 2011-10-09 20:09:58
Autor: jadrys
Serce mnie boli
W dniu 2011-10-09 11:23, Krzysztof pisze:

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j6qenv$crn$1mx1.internetia.pl...
[...]
Pewnie brakuje ci pustych półek, octu i musztardy na wystawie oraz miÄ™sa, curku i pseudoczekolady na kartki  - ktĂłrych i tak nie byĹ‚o:D

K.

MusztardÄ… i octem raczej siÄ™ nie wyĹĽyje, propagandzisto.

Data: 2011-10-09 22:00:50
Autor: pluton
Serce mnie boli

Musztard± i octem raczej się nie wyżyje, propagandzisto.

Pewnie dlatego socjalizm umarl.

Nullification

Serce mnie boli