Serce rosnie ;]

Data: 2011-08-29 14:06:33
Autor: sowa
Serce rosnie ;]
witam,
jestem pod wielkim wrazeniem...
moze wracaja dobre (pod tym wzgledem, czasy?)
otoz:
popoludniem pozniejszym wczoraj (niedziela)
zatrzymalem sie na poboczu celem wykonania
polaczenia gsm.
jakiez zdziwienie moje bylo kiedy w dosc krotkim odstepie czasu
zatrzymaly sie 2 maszyny z zapytaniem czy mam jakis problem i moze pomoc?
wiem, ze trasa dosc popularna i jeszcze duzo osob pewnie wracalo z Lublina czy Kazimierza - jednak taki "natlok" uprzejmosci
nie spotkal mnie od marca czy kwietnia.

ps.
zatrzymal sie takze kolega puszkarz (co wiecej: zatrzymal sie, wysiadl
i podszedl z pytaniem)

ps2
odpowiadajac z gorki zlosliwcom i przesmiewcom - tak, ja sie zatrzymuje;]
--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-08-29 07:08:20
Autor: amos
Serce rosnie ;]
On 29 Sie, 14:06, sowa <mojmailfii...@pocztana.onet.pl> wrote:
odpowiadajac z gorki zlosliwcom i przesmiewcom - tak, ja sie zatrzymuje;]

Ja sie nie dziwie. Trudno bowiem maj±c przepisowe piecdziesiat na
budziku opancerzona rekawica rozpiac zamek, wyluskac iphona,
odblokowac, wpisac pin, wybrac numer i wcisnac iphona pod kask aby sie
dalo rozmawiac.

I cale szczescie, nie dosc, ze bezpieczniej to moze jakas sympatyczna,
ladna i inteligentna pomocna dlon sie zatrzyma...

ps. gdy ja sie dzis zatrzymalem, nikt sie nie zatrzymal. Rownowaga w
przyrodzie musi byc ;)
--
zdrowka
amos

Data: 2011-08-29 16:46:43
Autor: Johnny
Serce rosnie ;]
Pytam u¿ytkownika "amos" lustro?:

ps. gdy ja sie dzis zatrzymalem, nikt sie nie zatrzymal.

Mo¿e gdyby¶ nie ¶ci±gn±³ kasku...;-)

Zdroofka Johnny

Data: 2011-08-29 14:09:06
Autor: Roman Niewiarowski
Serce rosnie ;]
W dniu 2011-08-29 14:06, sowa pisze:
witam,

czesc!

zatrzymalem sie na poboczu celem wykonania
polaczenia gsm.
jakiez zdziwienie moje bylo kiedy w dosc krotkim odstepie czasu
zatrzymaly sie 2 maszyny z zapytaniem czy mam jakis problem i moze pomoc?

Ale jebles im chociaz z liscia ze Ci przeszkadzaja w rozmowie geesem czy zachowales sie jak ostatni lemur i pozwoliles im bezkarnie marnowac Twoj czas ?

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-08-29 14:15:26
Autor: sowa
Serce rosnie ;]

Ale jebles im chociaz z liscia ze Ci przeszkadzaja w rozmowie geesem czy
zachowales sie jak ostatni lemur i pozwoliles im bezkarnie marnowac Twoj
czas ?

<rotfl>
lemurowej dupy dalem....
sorrrryyyyy...
zjebalem wizerunek?;)
moze nie tak do konca, co? powiedz, ze da sie cos zrobic, uratowac?

:)

--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-08-29 14:38:54
Autor: Roman Niewiarowski
Serce rosnie ;]
W dniu 2011-08-29 14:15, sowa pisze:

zjebalem wizerunek?;)

troche tak

moze nie tak do konca, co? powiedz, ze da sie cos zrobic, uratowac?

Zgwalc staruszke w ciazy, przebiegajaca przez pasy, z dzieckiem na reku i odzyskasz ristekp.

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-08-29 14:45:04
Autor: sowa
Serce rosnie ;]

Zgwalc staruszke w ciazy, przebiegajaca przez pasy, z dzieckiem na reku

uffff...
dobrze, ze nie o polnocy na rozstajnych drogach obwiazany czarnym kotem :))

--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-08-29 14:47:38
Autor: Roman Niewiarowski
Serce rosnie ;]
W dniu 2011-08-29 14:45, sowa pisze:

dobrze, ze nie o polnocy na rozstajnych drogach obwiazany czarnym kotem :))

Sluchaj, to jest Twoj kotek i mozesz go pukac kiedy Ci sie podoba, nie musisz chodzic na rozstaje drog.....

pozdr
newrom

Data: 2011-08-29 14:56:23
Autor: Arni
Serce rosnie ;]
Roman Niewiarowski pisze:
[...]

Gorzej jak ktos doniesie do TOZ

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-08-29 19:38:19
Autor: Sir Piernik
Serce rosnie ;]
Roman Niewiarowski pisze:
....>8
Sluchaj, to jest Twoj kotek i mozesz go pukac kiedy Ci sie podoba, nie
musisz chodzic na rozstaje drog.....

Nie mozecie choc tu dac sobie spokoju z polityka?! ;)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2011-08-29 20:27:59
Autor: nalesnik
Serce rosnie ;]
W dniu 29.08.2011 14:09, Roman Niewiarowski pisze:
Ale jebles im chociaz z liscia ze Ci przeszkadzaja w rozmowie geesem czy
zachowales sie jak ostatni lemur i pozwoliles im bezkarnie marnowac Twoj
czas ?

:D
+1

Data: 2011-08-29 14:46:17
Autor: KJ Siła Słów
Serce rosnie ;]
W dniu 2011-08-29 14:06, sowa pisze:

ps.
zatrzymal sie takze kolega puszkarz (co wiecej: zatrzymal sie, wysiadl
i podszedl z pytaniem)

Odepnij ten sztuczny biust i wtedy zobaczymy...

KJ

Data: 2011-08-29 15:59:07
Autor: sowa
Serce rosnie ;]
W dniu 2011-08-29 14:46, KJ Siła Słów pisze:

Odepnij ten sztuczny biust i wtedy zobaczymy...

dupatam,
lubie swoje cycki i jestem z nimi zwiazany... emocjonalnie;]

--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-08-29 15:32:18
Autor: Andrzej
Serce rosnie ;]
Miałem podobną sytuację 4 lata temu z tym że trochę z innej przyczyny mój motocykl stanął. Brakło mi benzyny i pchałem go przez 2 km do najbliższej stacji benzynowej poboczem. Wśród kilku motocyklistów którzy mnie wymijali dwóch się zatrzymało i pytało czy nie potrzebuję pomocy i co się stało. Sytuacja mnie mile zaskoczyła wtedy i do dziś ją wspominam.

Serce rosnie ;]