Serdeczne gratulacje dla Karola Susickiego i sklepu Divezone.pl

Data: 2011-02-16 03:25:08
Autor: Duch Leszka
Serdeczne gratulacje dla Karola Susickiego i sklepu Divezone.pl
Niniejszym chciałbym złożyć serdeczne gratulacje Panu Karolowi
Susickiemu i załodze sklepu Divezone.pl.

Wreszcie, po paru miesiącach udało się opylić na Allegro egzemplarz
książki Pawła Poręby "Nurkowanie Techniczne". Link do zwycięskiej
aukcji jest tutaj:

http://allegro.pl/ksiazka-nurkowanie-techniczne-i1429931610.html
(Jeszcze jest drugi egzemplarz, który od paru miesięcy zalega w
Divezone.pl)

Książkę zdecydował się kupić jakiś frajer.

I tak, w porównaniu ze styczniem, jeśli chodzi o sprzedaż wymienionej
książki, oznacza to lawinowy wzrost sprzedaży. Przez ostatnie półtora
miesiąca, w największym sklepie w Polsce, jakim jest Allegro sprzedano
dwa egzemplarze tej publikacji, w tym jeden w twardej oprawie - po 160
PLN do domu.
Przypominam, że wydawnictwo BelStudio zdecydowało się wydać
niesprawdzone zalecenia dekompresyjne zawarte w "Nurkowaniu
Technicznym".

Idąc na odsiecz sprzedawcom pragnę dołączyć się do promocji książki i
za skan rachunku zakupu wysłany na e-mail: duchleszka53@gmail.com
wysyłam w nagrodę:

1. Pół kilograma cebuli pierwszego sortu.
2. Paczkę czopków. Używanych w dobrym stanie.
3. Upragniony bon na 20% zniżkę w zakładzie kamieniarskim.

Łącząc się we wspólnym cierpieniu,

Duch Leszka

Data: 2011-02-16 16:03:40
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
W dniu 2011-02-16 12:25, Duch Leszka pisze:
Niniejszym chciałbym złożyć serdeczne gratulacje Panu Karolowi
Susickiemu i załodze sklepu Divezone.pl.

Dziękuję ;)

[...]

Nie martw się o nas mamy znacznie więcej w sklepie...

Mam nadzieję, że się wywiążesz...

pzdr, Karol
http://DIVEZONE.PL

Data: 2011-02-16 07:10:18
Autor: Duch Leszka
> [...]
> 1. Pół kilograma cebuli pierwszego sortu.
> 2. Paczkę czopków. Używanych w dobrym stanie.
> 3. Upragniony bon na 20% zniżkę w zakładzie kamieniarskim.

Taki mam zamiar jak bum cyk cyk.
Zapomniałem dodać, że do skanu rachunku należy dołączyć następujące
informacje:
1. Imię i nazwisko
2. Adres do wysyłki
3. Informację o stopniu upośledzenia umysłowego.

Duch Leszka

Data: 2011-02-19 02:59:04
Autor: Duch Leszka
On 16 Lut, 16:10, Duch Leszka <duchleszk...@gmail.com> wrote:

> [...]
1. Imię i nazwisko
2. Adres do wysyłki
3. Informację o stopniu upośledzenia umysłowego.

W punkcie 3. należy zaznaczyć, jedną z trzech możliwości. Upośledzenie
umysłowe czytelnika jest:
a) wrodzone
b) nabyte
c) nabyte, w wyniku stosowania metody NOF

Duch Leszka

Data: 2011-02-16 17:21:17
Autor:
Dobre t?o
Duch Leszka <duchleszka53@gmail.com> napisał(a):
Przypominam, =BFe wydawnictwo BelStudio zdecydowa=B3o si=EA wyda=E6
niesprawdzone zalecenia dekompresyjne zawarte w "Nurkowaniu
Technicznym".

http://divezone.pl/aparaty-nurkowe-regeneracja-czynnika-oddechowego-p-
3142.html?osCsid=fc905246d5eae8ad6ee4653ddd659def

Firma Divezone ma też na składzie inną publikację, której Paweł Poręba nie cierpi. Dotyczy głównie obiegów zamkniętych SCR CMF. Lecz też posiada informacje dotyczące np helioksu i dekompresji Buhlmanowskiej.
Jest to napisane dla osób z aparatem matematycznym z zakresu studiów. Czyli dostępne dla szerokiego ogółu instruktorów nurkowania (jaja).
Jest model Buhlmannowski, dzięki któremu można policzyć i rozumieć co się dzieje. Modyfikacja na inne modele jest również prosta, dla osób z odpowiednim fundamentem wiedzy.
Poziom edytorski jest dużo wyższy niż książce Pawła Poręby.

Dodatkowo jest na 4 stronie następujący zapis wersalikiem w odmianie grubej (Times). "Korzystanie z Zawartych w Książce Tabel Dekompresyjnych
Tylko Na Własną Odpowiedzialność Użytkownika"
Wewnątrz są tabele dekompresyjne np US.Navy czy zalecenia NOAA i US.Navy.
Wiadomo to pseudonurkowe organizacje (jaja)

Dlaczego nie wolno sięgać do tej publikacji "Aparaty Nurkowe....."
Napisało ją 4 oficereów z AMW ze stopniami naukowymi.
Jeden z nich jest profesorem.
Dzięki jasenemu wyłożeniu podstaw SCR CMF mogłem robić wynalazki z konstrukcjach nie opisanych w tej książce, lecz podstawy dotyczą prawie wszystkich* SCR produkowanych z wiekszości rodzin.
Jest dużo tańsza, od dzieła wiekopomnego Pawła Poręby.

Koronny argument dlaczego nie wolno czytać tej książki to: znakomita większość instruktorów nurkowania będzie niedouczonymi palantami, propoagującymi marketingowy bełkot.
Dlatego odradzam, to wywrotowa gruntownie demoralizująca pozycja o tematyce nurkowej.

Oczywiście istnieje szansa że zrozumiecie co jest grane i będziecie mogli poszerzyć znany stan techniki, czego wszystkim zyczę !!!
* znam rodzinę SCR w której możliwe jest takie postępowanie, jeszcze nie zgłosiłem tego w UP.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-17 19:32:27
Autor: Krzysztof B
Dobre t?o
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]
(...)
pozdrawiam rc

Rysio,
Wyobraź sobie, że mam to dzieło :)
Na str 441 jest nazwisko człowieka, który mi tę ksiązkę dał zaraz po tym kiedy skończyłem kurs nurkowania w obiegach zamkniętych - masz taki kurs?
Odpowiesz wprost czy będziesz się migał jak zwykle?

PS. Oczywiście mam świadomość, że ani jedno z nazwisk występujących na tej stronie nie występuje na stronach Urzędu od zgłoszeń P-... i autor(rzy) nie są godni z Tobą o nurkowaniu rozmawiać!

Data: 2011-02-17 20:22:03
Autor:
Dobre t?o
Krzysztof B <movano.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Na obiegu zamkniętym nurkowałem ponad 30 lat temu.
A Ty ?
Krzysio, jest od jasnego groma użytkowników obiegów zamkniętych, lecz takich jak ja cholernie mało. http://uprp.pl/patentwebaccess/patentImage.aspx?id=3559757&numer=-1
http://uprp.pl/patentwebaccess/patentImage.aspx?id=4696529&numer=-1
Trzecie zgłoszenie zna kilka osób, zgadnij kto z polaków * .
http://www.rebreathers.pl/forum/download.php?id=22
Przypomnij kiedy byłeś i co miałeś do powiedzenia.
To ten sam portal, str 350 ilustracja 19, tego ze środka znasz ?

PS. Oczywiście mam świadomość, że ani jedno z nazwisk występujących na tej stronie nie występuje na stronach Urzędu od zgłoszeń P-... i autor(rzy) nie są godni z Tobą o nurkowaniu rozmawiać!

Poprostu zapytaj, jaki jest stan faktyczny. Bardzo się zdziwisz * .

Pytałem wiele razy PP o recenzję osób z Polskiej hiperbarii jego "wiekopomnego dzieła". Nigdy nie odpowiedział.
Jeśli nie widzisz jak ostrą satyrą na dzieło Pawła Poręby jest mój wpis, to jesteś kiep. pozdrawiam rc

Data: 2011-02-17 20:56:56
Autor: Krzysztof B
Dobre t?o
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Krzysio, jest od jasnego groma użytkowników obiegów zamkniętych, lecz
takich jak ja cholernie mało. czyli jednak "papierów" nie masz? Bez papierów, bez instruktora pod wodę puszczał MM - popierasz ten sposób ... brawo!!! :(

jesteś kiep.

No, jestem bo się ja głupi nad innych nie wywyższam

pozdrawiam rc

<żart> Takie P-zgłoszenie ... ile cm na długości dodaje?
<powaga> Wymyśliłem i zastosowałem-myślowo dziś jak obrać jajko po ugowaniu i paluchów nie poparzyć - nie zdradzę bo kto wie? może zgłoszę :)

Data: 2011-02-17 21:10:29
Autor: Krzysztof B
Dobre t?o
Krzysztof B <movano.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): Takie P-zgłoszenie bo dziś lub wczoraj na TVN24 było, ze rocznie do urzędu trafia 3000 zgłoszeń P... - toż to pospolitość! Chyba nie ma się czym chwalić bo tyle to chyba czynnych (dla Rysia: czynny to taki co uprawia np. nurkowanie) nurków w PL nie ma?

Data: 2011-02-17 22:09:41
Autor:
Dobre t?o
Krzysztof B <movano.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > Krzysio, jest od jasnego groma użytkowników obiegów zamkniętych, lecz takich jak ja cholernie mało. czyli jednak "papierów" nie masz? Bez papierów, bez instruktora pod wodę puszczał MM - popierasz ten sposób ... brawo!!! :(

Krzysiu, jako jedyny zrozumiałem w którym miejscu MM zrobił błąd, który dał tak tragiczny efekt. Możesz przypomnieć, czy tylko sloganami będziesz leciał ?
Pocałowałeś już Żabierka ...., za zrobienie stopnia instruktorskiego na mCCR ?
Obejrzał sprzęt u kolegi, pojechał do centrali i stopień miał. Kupno i nurkowanie odbyło się po dacie zdobycia stopnia. Jeśli w tej sprawie siedzisz cicho, to jesteś zwykłym ..... .

> jesteś kiep. No, jestem bo się ja głupi nad innych nie wywyższam

Wiem, sam się poniżasz i zasuwasz to co się Tobie wydaje, zamiast sprawdzić.
Tel domowy znasz, napewno jesteś na ty, PRAWDA ?

[...]

Tak, Polacy to mało kratywna narodowość, przeciętny Niemiec, Francuz jest 2 razy bardziej twórczy.
Zamiast robić z siebie wała Krzysiu, zrozum tą książkę którą dostałeś. Jest tam naprawdę dużo problemów zarysowanych, bez ciekawych rozwiązań.
Na str 62 jest tabela 3.3, w niej konstrukcje SIVA+ i ACSC nie wynienione DC55 rozwijałem te konstrukcje. Na dole tabeli jest UWAGA! ...., też mam efekt w samo mieszających z chemicznie zgromadzonym tlenem.
A Ty ?

To teraz na ostro.
http://uprp.pl/patentwebaccess/patentImage.aspx?id=4696529&numer=-1
Tu taki prosty SCR, gdy zasilamy mieszaniną to SCR CVR.
Lecz zasilany inertem to SCR SMS. Ze swoimi kwitami umiesz policzyć tą konstrukcję ? ppO2(h)=? (Potrzebowałem kilka sekund)
Fundament masz w książce.
Czy jesteś po prostu koszmarna dupa ?

Do Aqua Lung Military leciałem z tym wynalazkiem, też drugim rozwinięciem ich SCR CVR do stałego ppO2. Cokolwiek na takim polu masz do powiedzenia ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-17 22:37:07
Autor: Krzysztof B
Dobre t?o
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Krzysztof B <movano.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > czyli jednak "papierów" nie masz?

(tu były 2 strony Ryszardowego grafomaństwa i uciekania od odpowiedzi ...)

Ryszard: odpowiedz tak/nie - bez odsyłania do jakiś tam źródeł i ściemniania. Ten kurs jest łatwiejszy jak sądzę niż Twoje wynalazki. Nie wstydź się, nie ma czego. Łatwiej pewnie Tobie wejść do wody (specjalnie dla Ciebie H2O + domieszki) niż mnie "wynaleźć" coś tam...
Czyli masz? Czy "partyzantkę uprawiasz?"
Bo wg. Ciebie PP swoich teorii nie sprawdził, a Ty swoje P-... sprawdziłeś? Kto (z tytyłem naukowym niech by i mgr) je potwierdza? - Rysio strzelasz sobie w kolano swoją argumentacją.
Dla mnie EOT bo nie czuję się na siłach aby Cię przegadać, pracuję ...

Data: 2011-02-18 06:51:42
Autor:
Dobre t?o
Krzysztof B <movano.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
(tu były 2 strony Ryszardowego grafomaństwa i uciekania od odpowiedzi ...)

Czyli mówiąc wprost, Krzysio oberwał łomot, jego kwity są bez pokrycia w wiedzy o obiegach zamkniętych.

Bo wg. Ciebie PP swoich teorii nie sprawdził, a Ty swoje P-... sprawdziłeś?

Tu jest taka gigantyczna różnica. Wynalazki to Prawo Własności Przemysłowej, nie mogą być sprzeczne ze znanym stanem nauki, nic więcej.
Natomiast nauka i zalecenia mające wpływ na zdrowie podlegają zupełnie innym regulacjom. Bądź łaskaw zapytać: prof Komandora Ryszarda Kłosa, prof Komandora Romalda Olszańskiego czy dr Komandora  Piotra Siermontowskiego jaki kłopot jest z badaniami z udziałem ludzi.
Natomiast jest w Polsce "Geniusz Bałtyku" który olewa badania, pisze zalecenia dekompresyjne i nie sprawdza tego nigdzie, spierdala przed recenzją, a kontakt z dr J.Kotem ma bezproblemowy, tyle że poglądy zupełnie różne w tematach które wskazuję. Zalecenia dają się zweryfikować algebraicznie, wychodzą inne związki, lecz jest "zalecenie na rympał" "czas pomnożyć przez 2".

Kto (z tytyłem naukowym niech by i mgr) je potwierdza? - Rysio strzelasz sobie w kolano swoją argumentacją.

Potwierdzenie jest SCR SMS nie zabił konstruktora. Nikt na świecie nie napisał na niego kursu dla użytkowników. Wybrany sposób uruchomienia jest bezpieczny.
Nie mogłeś nic o konstrukcji powiedzieć bo Twoje kwalifikacje są mocno za małe.

Dla mnie EOT bo nie czuję się na siłach aby Cię przegadać, pracuję ...

Dałeś ciała po całej linii, nie znasz książki którą dostałeś. Nie zrozumiałeś jej przekazu. Nawet nie masz kontaktu pojęciowego z treściami o których mówiłem.
Co do kursu to niedawno czytałem materiały szkoleniowe na SCR Draeger Dolphin.
Ponieważ była to kserokopia, to czytałem od ostatniej srony do początkowej. Nic nowego się nie dowiedziałem.
Krzysiu masz kwit i możesz obsługiwać konstrukcję na którą on opiewa. Nie masz wiedzy jak ona działa.

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-19 09:37:48
Autor:
Dobre t?o
Krzysztof B <movano.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Kto (z tytyłem naukowym niech by i mgr) je potwierdza? - Rysio strzelasz sobie w kolano swoją argumentacją.

17-18 grudnia 2005r. była VII Konferencja Naukowa Polskiego Towarzystwa Medycyni i Techniki Hiperbarycznej. 17 grudnia przedstawiałem 1 zgłoszenie, Komandorowi dr inż Stanisławowi Skrzyńskiemu.
http://www.phr.net.pl/material/2005r/PHR2(11)2005/PHR(11)_2_2005_skrzynski.pdf
(To prezentacja osoby S.Skrzyńskiego, dzięki rozmowie na trasie Oksywie Gdynia skierował zainteresowania na ACSC) Po przejściu tej oceny, następnego dnia prezentowałem rozwiązanie koncepcyjne przed wszystkimi zgromadzonymi.
Jest na zdjęciu utrwalony moment przedstawiania S.Skrzyńskiemu. Włodek Kołacz był na tej konferencji, coś przez mgłę pamięta. Głównie to że żarliśmy ptasie mleczko. Wykładu (dokładu akademika) prof. Gulyara nie pamięta, a był bardzo cenny.
Drugie zgłoszenie było prezentowane Komandorowi doc dr hab inż Ryszardowi Kłosowi na konferencji w 2008r, S. Skrzyński nie dotarł na tą konferencję.
Informację przekazałem dopiero na NurTech 2010 w Jastarni wiosną ubiegłego roku. Kto zna w Polsce 3 zgłoszenie wiem, możesz zgadywać. Na pewno spełnia Twoje założenie. Jest jeszcze człowiek z Urzędu Patentowego który opis przeczytał i sprawdził czy nie ma konfliktu z innymi zastrzeżeniami patentowymi w innych opisach, tytuł wymagany przez Ciebie również posiada. Jest to dostępne na FN.

Krzysiu co masz nowego do powiedzenia w obiegach zamkniętych ?

pozdrawiam rc

--

Serdeczne gratulacje dla Karola Susickiego i sklepu Divezone.pl