Serdeczne gratulacje dla Karola Susickiego i sklepu Divezone.pl

Data: 2011-02-16 16:03:40
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Serdeczne gratulacje dla Karola Susickiego i sklepu Divezone.pl
W dniu 2011-02-16 12:25, Duch Leszka pisze:
Niniejszym chciałbym złożyć serdeczne gratulacje Panu Karolowi
Susickiemu i załodze sklepu Divezone.pl.

Dziękuję ;)

Wreszcie, po paru miesiącach udało się opylić na Allegro egzemplarz
książki Pawła Poręby "Nurkowanie Techniczne". Link do zwycięskiej
aukcji jest tutaj:

http://allegro.pl/ksiazka-nurkowanie-techniczne-i1429931610.html
(Jeszcze jest drugi egzemplarz, który od paru miesięcy zalega w
Divezone.pl)

Nie martw się o nas mamy znacznie więcej w sklepie...

Idąc na odsiecz sprzedawcom pragnę dołączyć się do promocji książki i
za skan rachunku zakupu wysłany na e-mail: duchleszka53@gmail.com
wysyłam w nagrodę:
1. Pół kilograma cebuli pierwszego sortu.
2. Paczkę czopków. Używanych w dobrym stanie.
3. Upragniony bon na 20% zniżkę w zakładzie kamieniarskim.

Mam nadzieję, że się wywiążesz...

pzdr, Karol
http://DIVEZONE.PL

Data: 2011-02-16 07:10:18
Autor: Duch Leszka
> [...]
> 1. Pół kilograma cebuli pierwszego sortu.
> 2. Paczkę czopków. Używanych w dobrym stanie.
> 3. Upragniony bon na 20% zniżkę w zakładzie kamieniarskim.

Taki mam zamiar jak bum cyk cyk.
Zapomniałem dodać, że do skanu rachunku należy dołączyć następujące
informacje:
1. Imię i nazwisko
2. Adres do wysyłki
3. Informację o stopniu upośledzenia umysłowego.

Duch Leszka

Data: 2011-02-19 02:59:04
Autor: Duch Leszka
On 16 Lut, 16:10, Duch Leszka <duchleszk...@gmail.com> wrote:

> [...]
1. Imię i nazwisko
2. Adres do wysyłki
3. Informację o stopniu upośledzenia umysłowego.

W punkcie 3. należy zaznaczyć, jedną z trzech możliwości. Upośledzenie
umysłowe czytelnika jest:
a) wrodzone
b) nabyte
c) nabyte, w wyniku stosowania metody NOF

Duch Leszka

Serdeczne gratulacje dla Karola Susickiego i sklepu Divezone.pl