Seremet nie widzi żadnych nieprawidłowości

Data: 2014-06-19 18:12:16
Autor: u2
Seremet nie widzi żadnych nieprawidłowości
"to jakas groteska":)

http://niezalezna.pl/56538-znowu-slyszymy-ze-nic-sie-nie-stalo-seremet-zapewnia-dzialania-prokuratury-prawidlowe

Prokurator generalny Andrzej Seremet na konferencji prasowej przekonywał, że działania prokuratury w redakcji tygodnika „Wprost” były prawidłowe. - Funkcjonariusze mogli użyć siły przy zabezpieczaniu dowodu rzeczowego - nie zrobili tego - powiedział na konferencji prasowej prokurator generalny Andrzej Seremet.

- Ani ja, jako prokurator generalny, ani podlegli mi prokuratorzy, ani konkretni prokuratorzy, którzy dokonywali wczoraj czynności, nie kierują się intencjami zmierzającymi ograniczeniu wolności prasy. Dla mnie tajemnica dziennikarska i wolność prasy jest jednym z fundamentów społeczeństwa demokratycznego – przekonywał na konferencji prasowej Andrzej Seremet.

- Tak jak państwo mieli okazję usłyszeć z ust premiera. Mieliśmy połączenie i rozmawialiśmy. Zapewniłem premiera, że z informacji, które wczoraj posiadałem, oceniam działania prokuratury jako prawidłowe, oparte o właściwe podstawy prawne - oświadczył Andrzej Seremet.

Prokurator generalny stwierdził, że w działaniu ABW i prokuratury... nie ma nic nadzwyczajnego, i podkreślił, że podobne działania miały miejsce miejsce w redakcjach znanych pism na Zachodzie.

- Część z państwa uznaje, że prokuratura łamie prawo i chce zburzyć porządek demokratyczny państwa polskiego. Tak nie jest. Interpretacje prawne państwu podsuwane są nieprawidłowe – przekonywał Seremet.

Seremet przekonywał, że zgodnie z procedurami przede wszystkim należało zabezpieczyć nośniki, na których było nagranie, w celu ich weryfikacji.

- Charakter dowodu rzeczowego wyznaczył sposób działania prokuratury. Prokuratorzy nie pojechali do redakcji z tabunem ABW i kordonem policji. Nie wyważali drzwi. Wysłali kilku funkcjonariuszy ABW, którzy przedstawili przedmiot swoich oczekiwań. Spotkali się z odmową. Nie użyto wówczas sankcji zezwalającej na użycie siły. Funkcjonariusze mogli użyć siły przy zabezpieczaniu dowodu rzeczowego. Nie zrobili tego. ABW, mając na uwadze wrażliwość sprawy, uznała, że nie będzie używać siły, tylko poprosi o wydanie dowodu – mówił prokurator generalny.

Andrzej Seremet przybliżył również rutynową procedurę zabezpieczenia nośnika zawierającego tajemnicę zawodową. Zgodnie z procedurami musi on zostać zapieczętowany i niezwłocznie przekazany prokuratorowi. Ponadto prokurator generalny zapowiedział, że w przyszłym tygodniu upublicznione zostaną nagrania zarejestrowane w czasie działań prokuratury w redakcji redakcji tygodnika „Wprost”.

Seremet zapowiedział też, że prokuratorzy zdecydują, czy ponownie pójść do redakcji „Wprost”.

- Śledczy nie mogą prosić o „łaskawe pojawienie się w prokuraturze” bo w ten sposób nic nie osiągną. Prokuratura nie może być zdana na to, co redakcja uzna za stosowne do przekazania – mówił prokurator generalny.
--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-06-19 19:21:59
Autor: Marek Woydak
Seremet nie widzi żadnych nieprawidłowości
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53a30be2$0$2363$65785112news.neostrada.pl...
"to jakas groteska":)

Paj-dak, ciekaw jestem jakbys darł mordę gdyby nagrano Kaczyńskiego w rozkosznych igraszkach np. z Hofmanem.

MW

Data: 2014-06-19 19:29:38
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 19 Jun 2014 19:21:59 +0200, Marek Woydak napisał(a):

[...]

A nagrano?
:->
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Data: 2014-06-19 20:40:30
Autor: u2
Seremet nie widzi żadnych nieprawidłowoś ci
W dniu 2014-06-19 19:29, Ikselka pisze:
A nagrano?

tak, pajdak pracuje w niemieckim burdelu, zwykle lize rowa niemcom, czemu daje wyraz na psp:)

Data: 2014-06-20 07:12:55
Autor: Marek Woydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53a32ea0$0$2160$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-06-19 19:29, Ikselka pisze:
A nagrano?

tak, pajdak pracuje w niemieckim burdelu, zwykle lize rowa niemcom, czemu daje wyraz na psp:)

Paj-dak, wylazłes już z wychodka z obesranym tyłkiem i zasrywasz psp i scp swoimi odchodami.

MW

Data: 2014-06-20 07:12:04
Autor: Marek Woydak

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iwhgvh6sosdl$.ijo73n1ug4ge.dlg40tude.net...
[...]

Kto wie, kto wie ;-)))

MW

Seremet nie widzi żadnych nieprawidłowości