Seremet nie widzi żadnych nieprawidłowości

Data: 2014-06-19 19:21:59
Autor: Marek Woydak
Seremet nie widzi żadnych nieprawidłowości
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53a30be2$0$2363$65785112news.neostrada.pl...
"to jakas groteska":)

Paj-dak, ciekaw jestem jakbys darł mordę gdyby nagrano Kaczyńskiego w rozkosznych igraszkach np. z Hofmanem.

MW

Data: 2014-06-19 19:29:38
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 19 Jun 2014 19:21:59 +0200, Marek Woydak napisał(a):

[...]

A nagrano?
:->
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-06-19 20:40:30
Autor: u2
Seremet nie widzi żadnych nieprawidłowoś ci
W dniu 2014-06-19 19:29, Ikselka pisze:
A nagrano?

tak, pajdak pracuje w niemieckim burdelu, zwykle lize rowa niemcom, czemu daje wyraz na psp:)

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-06-20 07:12:55
Autor: Marek Woydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53a32ea0$0$2160$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-06-19 19:29, Ikselka pisze:
A nagrano?

tak, pajdak pracuje w niemieckim burdelu, zwykle lize rowa niemcom, czemu daje wyraz na psp:)

Paj-dak, wylazłes już z wychodka z obesranym tyłkiem i zasrywasz psp i scp swoimi odchodami.

MW

Data: 2014-06-20 07:12:04
Autor: Marek Woydak

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iwhgvh6sosdl$.ijo73n1ug4ge.dlg40tude.net...
[...]

Kto wie, kto wie ;-)))

MW

Seremet nie widzi żadnych nieprawidłowości