Seremet szkoli prokurator贸w z PR-u i medialn ych sztuczek

Data: 2013-07-26 15:54:06
Autor: u2
Seremet szkoli prokurator贸w z PR-u i medialn ych sztuczek
Seremet szkoli prokurator贸w. Z PR-u i medialnych sztuczek. Kontrakt dosta艂 Adam 艁aszyn od lat zwi膮zany z Platform膮 Obywatelsk膮

  opublikowano: dzisiaj, 7:34
  Fot. wPolityce.pl/TVP1

Prokuratura chce poprawi膰 sw贸j wizerunek. B臋dzie dzia艂a膰 lepiej? Na razie zatrudni艂a ekspert贸w od PR-u. Na szkolenia wyda艂a 40 tys. z艂otych - informuje "Rzeczpospolita".

Prokuratura uzna艂a, 偶e 艣ledczy powinni porozumiewa膰 si臋 w bardziej zrozumia艂y spos贸b. 鈥濺z" ustali艂a, 偶e kierowana przez Andrzeja Seremeta instytucja zorganizowa艂a szkolenia z public relations. Prowadzi je Adam 艁aszyn, kt贸ry m.in. szkoli艂 pos艂贸w PO, jak dobrze wypa艣膰 w mediach, a przed wyborami w 2007 r. przygotowywa艂 Donalda Tuska do debaty z Lechem Kaczy艅skim. Firm臋 wybrano z tzw. wolnej r臋ki, a umowa zosta艂a podpisana w marcu.

Umowa obejmowa艂a przygotowanie tzw. audytu komunikacyjnego, czyli analizy dotycz膮cej komunikowania si臋 wewn膮trz i na zewn膮trz prokuratury, oraz wyk艂ad szkoleniowy

鈥 wyja艣nia Maciej Kujawski z Prokuratury Generalnej. Prokuratorzy musz膮 unika膰 hermetycznego s艂ownictwa i s艂贸w rodem z kodeks贸w.

艁aszyn sprawy nie chcia艂 komentowa膰. Powiedzia艂 jedynie, 偶e 鈥瀢 mediach wyst臋puj膮 ludzie biznesu, polityki, z urz臋d贸w. Wszyscy potrzebuj膮 wsparcia w tym zakresie".

Dlaczego sp贸艂ka Adama 艁aszyna otrzyma艂a zlecenie?

Spo艣r贸d firm, kt贸re uznali艣my za profesjonalne, ta przedstawi艂a najta艅sz膮 ofert臋. Opiewa艂a na 41,5 tys. z艂. Jeste艣my krytykowani za hermetyczny j臋zyk i to, 偶e kwestii prawnych i informacji o 艣ledztwach nie potrafimy przekaza膰 w zrozumia艂y spos贸b

鈥 tak Kujawski wyja艣nia motowy podpisania umowy.

Firma 艁aszyna przeanalizowa艂a ostatnie medialne b艂臋dy prokurator贸w i wyja艣ni艂a, jak prokuratorzy powinni si臋 wypowiada膰 i czego unika膰. W czerwcu przeszkoli艂a w Popowie pod Warszaw膮 m.in. rzecznik贸w prokuratur okr臋gowych i apelacyjnych.

By艂o studium przypadku i wyja艣nienie, na czym polega艂a wpadka

鈥 m贸wi 鈥濺z" jeden z przeszkolonych 艣ledczych.

Pytanie na ile wskaz贸wki PR-owskie s膮 w stanie poprawi膰 prac臋 prokuratury? I czy poza szkoleniami z medialnych sztuczek 艣ledczy bior膮 r贸wnie偶 udzia艂 w szkoleniach z zakresu skutecznego prowadzenia post臋powa艅? Je艣li Andrzej Seremet postawi艂 tylko na PR to starania 艁aszyna mog膮 przynie艣膰 wymierne skutki, ale nie b臋d膮 one pozytywne.

KL,Rp.pl

http://wpolityce.pl/wydarzenia/58855-seremet-szkoli-prokuratorow-z-pr-u-i-medialnych-sztuczek-kontrakt-dostal-adam-laszyn-od-lat-zwiazany-z-platforma-obywatelska
--
https://www.youtube.com/watch?v=phXJTwf8Wm0
https://www.youtube.com/watch?v=t4VjM2KpmNc

Data: 2013-07-26 19:14:08
Autor: pluton_
Seremet szkoli prokurator體 z PR-u i medialnych sztuczek
Prokuratura chce poprawi sw骿 wizerunek. B阣zie dzia砤 lepiej? Na
razie zatrudni砤 ekspert體 od PR-u. Na szkolenia wyda砤 40 tys. z硂tych
- informuje "Rzeczpospolita".

Przeciez materialy szkoleniowe sa dostepne za darmo w necie:

LEPIEJ POWIEDZ: By mo縠 m骻砨ym dzisiaj zosta po godzinach.
ZAMIAST: Czy ty ochuja? Co ja kurwa domu nie mam czy co?

LEPIEJ POWIEDZ: My秎, 縠 w ten spos骲 nie uda nam si tego zrobi.
ZAMIAST: I tak kurwa do zajebania! Ca砮 縴cie z kretynami!

LEPIEJ POWIEDZ: Mo縠 powiniene jeszcze to sprawdzi...
ZAMIAST: No i we tu kurwa t硊macz debilowi...

LEPIEJ POWIEDZ: Nie uczestnicz w realizacji tego projektu.
ZAMIAST: A chuj mnie to obchodzi!

LEPIEJ POWIEDZ: Hmmm... To bardzo interesuj眂e...
ZAMIAST: Co ty pierdolisz?

LEPIEJ POWIEDZ: Spr骲ujemy to jako rozplanowa...
ZAMIAST: I kurwa dopiero teraz mi o tym m體isz?

LEPIEJ POWIEDZ: On nie jest zapoznany ze spraw...
ZAMIAST: Jak zwykle by zaj阾y lizaniem czyjej dupy!

LEPIEJ POWIEDZ: Przepraszam Pana...
ZAMIAST: I chuj ci w dup...

LEPIEJ POWIEDZ: Jestem w tej chwili zawalony robot...
ZAMIAST: I co kurwa jeszcze mam zrobi? Mam p砤cone na godzin...

LEPIEJ POWIEDZ: Lubi wyzwania...
ZAMIAST: Poszukaj sobie kogo g硊pszego od siebie do czarnej roboty...

LEPIEJ POWIEDZ: Nie za bardzo mog ci w tej chwili pom骳.
ZAMIAST: Pojeba硂 ci? Frajera szukasz?

LEPIEJ POWIEDZ: Ona jest agresywn i przebojow osob.
ZAMIAST: To suka jakich ma硂!

LEPIEJ POWIEDZ: M骻砨y wi阠ej po鎤iczy robienie tego.
ZAMIAST: Przecie ty kurwa nie masz zielonego poj阠ia jak to si robi!

LEPIEJ POWIEDZ: To jest dla mnie k硂potliwe...
ZAMIAST: Chyba ci kurwa pojeba硂!
Nullification

Seremet szkoli prokurator贸w z PR-u i medialn ych sztuczek