Seria U09 na systemach

Data: 2009-09-29 11:33:28
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Seria U09 na systemach
Seria M09 dla szybkich systemów okazała się dosyć łaskawa, ale w U09 długie cienie zrobiły z wyników sieczkę.
Ciekawostką jest to, że liderem serii U09 okazał się straceniec z serii M09.

Mam nadzieję, że wysokość obsunięć skutecznie wybije z głowy grę systemami tym osobom, które szukają maszynek do zarabiania pieniędzy.

Wyniki systemów za serię U09 wg osiągniętego rezultatu, statystyki w linkach.

Lento:
+478 pkt, maxDD 208 pkt
http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/File/stopazwrotu_pl_Lento_podsumowanie_U09.pdf

ModeratoPlus (to dopiero jego pierwsza seria)
+256 pkt, maxDD 253 pkt
http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/File/stopazwrotu_pl_ModeratoPlus_podsumowanie_U09.pdf

Presto
-20 pkt, maxDD 468 pkt
http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/File/stopazwrotu_pl_Presto_podsumowanie_U09.pdf

Largo
-110 pkt, maxDD 519 pkt
http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/File/stopazwrotu_pl_Largo_podsumowanie_U09.pdf

Moderato
-246 pkt, maxDD 588 pkt
http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/File/stopazwrotu_pl_Moderato_podsumowanie_U09.pdf

DJ

Data: 2009-09-29 11:43:35
Autor: robert
Seria U09 na systemach
DJ(stopazwrotu.pl) pisze:
Mam nadzieję, że wysokość obsunięć skutecznie wybije z głowy grę systemami tym osobom, które szukają maszynek do zarabiania pieniędzy.

Nie za bardzo rozumiem, mógłbyś rozwinąć ?

RM.

Data: 2009-09-29 11:48:08
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Seria U09 na systemach
Obsunięcia to spadki na kapitale od szczytu do minimum. Niektóre osoby myśląc o grze systemowej są przekonane, że to lekki, prosty i bezstresowy sposób na zarabianie.

DJ

Data: 2009-09-29 18:00:38
Autor: Archangell
Seria U09 na systemach
Obsunięcia to spadki na kapitale od szczytu do minimum. Niektóre osoby myśląc o grze systemowej są przekonane, że to lekki, prosty i bezstresowy sposób na zarabianie.

To prawda, że takie przekonanie istnieje. Sam mam znajomego, który mnie męczył
żebym mu podawał sygnały moich systemów a on chcial bezstresowo przycinać kasę.
Ale systemy w tym roku sobie średno radzą co prognozowałem już wcześniej
(wątek wieloryb w oczku wodnym post z 5 sierpnia).
Ale spekulacja przy wparciu systemów daje i tak większe szanse na sukces niż granie na "czuja".

Arch

Data: 2009-09-29 22:53:33
Autor: stary
Seria U09 na systemach

Użytkownik "Archangell" <Robercisko77@op.pl> napisał w wiadomości news:h9tav7$2e7$1news.onet.pl...
[...]

Granie na czuja?Co to takiego?

pozdr stary

Data: 2009-09-30 01:37:05
Autor: Barbara
Seria U09 na systemach

Użytkownik "stary" <kabma@wp.pl> napisał w wiadomości news:h9ts8t$qk7$1atlantis.news.neostrada.pl...

| Użytkownik "Archangell" <Robercisko77@op.pl> napisał w wiadomości

| Granie na czuja?Co to takiego?

oj Mlodziaku, Mlodziaku .. jak śmiesz podpisywać się 'stary' ;)
Barbara

Data: 2009-09-30 00:48:17
Autor: mylogi
Seria U09 na systemach
to ja sie jeszcze dopisze z podsumowaniem z gry systemem na serii U9.
Screen z rachunku przykladowego kapital 20K, gra 2 kontraktami bez
zwiekszanie wielkosci pozycji.
(zysk wyplacane z rachunku na koniec tygodnia)

PODSUMOWANIE GRY NA SERII FW20U9
[url=http://www.bankfotek.pl/view/393495][img]http://www.bankfotek.pl/
thumb/393495.jpeg[/img][/url]

http://www.bankfotek.pl/view/393495

Teoretyczny zysk systemu jest wyzszy niz na screenie.
Zysk na tej serii lekko powyzej sredniego zysku na ostatnich 12
seriach ( 900 pkt)
MaxDD na tej serii w zakresie typowego ( 150-200 pkt)
MaxDD dla tego systemy ( 450 pkt) zdarzajacy sie srednio raz na 9
miesiecy nie wystapil na tej serii.

Uwagi ogolne do dyskusji powyzej:
Osiaganie zyskow regularnych i przewidywalnych na futures mozliwe jest
tylko z systemem.
To moge powiedziec po 8 latach na futures. Mam okresy ze z reki
potrafie ugrac duzo wiecej niz system ale to sa okresy, czlowiek jest
czlowiekiem, ma lepsze i gorsze dni, podlega wplywom itd.
Posluguje sie, mam tylko jeden system ktory jest podsumowaniem moich
doswiadczen.
Powyzej byl zbior systemow, pytanie ktorym grac bo jesli kompilacja
wszystkich to jak kazde usrednianie bedzie prowadzic do srednich
wynikow.
Wazne zeby znac parametry systemu, zakladam ze skoro to cos nazywamy
systemem to przeszlo odpowidnia procedure weryfikacji i optymalizacji
z funkcja celu nakierowana na utrzymanie efektywnosci w przyszlosci a
nie np. na wykazanie max wynikow na danych historycznych.
Jesli system oferuje utrzymianie np.80% efektywnosci w przyszlosci i
znamy jego parametry OSS ( oczekiwana skutecznosc systemu, MaxDD,
TypoweDD ) to mozemy ustalic odpowiednia jednostke kapitalu na sztuke
tak zeby optymalnie zrealizowac OSS systemu.
U mnie jest to 10K na kontrakt, zakladam ze DD 50% to bankrut,
Przy MaxDD 450 pkt nawet jesli ktos zacznie najbardziej niefartownie w
szczycie kapitaly po czym zrealizuje sie WorstScenario z DD ok 450 pkt
to nadal jestem w dopuszczalnej dla fluktuacji na rachunku strefie. I
w efekcje DD jest odrabiany i realizowana oferowana przez system
skutecznosc.
Kluczowe u mnie bylo powiedzenie sobie ze moim MM ( money managment)
jest gra plaska stawka czyli nie reinwestowanie zyskow w nowe pozycje.
Zyski sa wyplacane w cyklu tygodniowym. Wczesniej czesto po seri
zyskownej zwiekszalem pozycje i to co zarobnilem na 10 tracilem na 20
szt np.
Naprawde fajnie jest korzystac z zyskow na biezaco, mozna odkladac na
nowa paczke ale start takiej traba traktowac jak uruchomienie nowego
rachunku.
No i ktos pisal ze dobrze jest nagradzac sie na biezaco za dobra
prace. Przypomnialem sobie teraz jak na poczatku lat 2000 znajomy
grajacy wczesniej na akcjach pokazywal mi goscia na ulicy ktory kiedys
z malej kwoty poszed po hiperboli, wszysko reinwestowal i potem
jeszcze szybciej to stracil. Skonczyl poniezej punktu startu. A moj
znajomy ktory tez zarabial na akcjach na biezaco cos z tego kupowal i
tez w koncu dal ciala ale zostalo mu mieszkanie, sprzet, wspomnienia z
wycieczek, odbyte kursy itp.

no dobra koniec wspomnien.

BTW. czy jest ktos z Warszawy kogo by interesowala nauka golfa lub juz
jest wladca greenu ?

Data: 2009-09-30 12:19:08
Autor: Hubert
Seria U09 na systemach
mylogi wrote:
[...]

Możesz napisać coś więcej o "obsługowości" systemu? Siedzisz na H1/H4/daily? Składasz jedno zlecenia rano i zapominasz czy sprawdzasz co chwila co się dzieje na rynku?

Data: 2009-09-30 12:19:25
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Seria U09 na systemach
1. Nie zakladasz wystapienia maxDD wyzszego niz historyczne?
2. Ile transakcji robisz srednio w kwartale?

DJ

Data: 2009-10-01 00:24:22
Autor: mylogi
Seria U09 na systemach
On 30 Wrz, 12:19, "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <dj_antys...@stopazwrotu.pl>
wrote:
1. Nie zakladasz wystapienia maxDD wyzszego niz historyczne?
2. Ile transakcji robisz srednio w kwartale?

DJ

teoretycznie moze wystapic DD wiekszy niz historycznie,
ale cecha krzywej wyniku mojego systemu jest typowosc w DD.
Typowy DD 150-200 pkt o czestotliwosci srednio raz w miesiacu
i MaxDD ok 400 pkt wystepujacy srednio raz na 9 miesiecy.
Ta typowosc wykorzystuje darzac do redukcji szczegolnie ryzyka
poczatkowego.
Mam jeszcze w systemie cos co nazwalem StartPoints czyli wskaznik
optymalnego startu dla nowej pozycji.
Zielone kreski na wykresie Equity >>
http://www.bankfotek.pl/view/248440
Wejscie w tych miejscach redukuje ryzyko poczatkowe
Wykresy Equity dla wejsc w tych punktach>>>
http://www.bankfotek.pl/view/248444
Czyli zaczynajac w najgorszym momencie na szczycie krzywej wyniki i
zaliczajac maxDD nadal jestem ponad 50% kapitalu,
ale biorac pod uwage mozliwosc wystapienia bardziej extremalnego
scenariusza wchodze w predykowanych punktach startowych gdzie
teoretycznie mam ryzyko poczatkowe 100 pkt. Nie mam 100% gwarancji ze
takie podejscie zabezpieczy mnie przed przekroczeniem poziomu 50% DD
na kapitale ( 10K na 1 szt ) ale zrobilem max na ile pozwala na dzis
moja wiedza i doswiadczenie zeby tego uniknac.

Interwal 15 minutowy
ilosc transakcji srednio 1,5 dzienie
czasochlonosc nie jest dla mnie istotna tak poniewaz od tego roku
zajmuje sie tylko gra na FUT, wczesniej pracowalem w korporacji.
Druga sprawa ze zalozylem mini Dealing Room ktory realizje mi
transakcje na rachunkach, osobiscie rzadko skladam zlecenia.

Data: 2009-10-01 11:49:41
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Seria U09 na systemach
Wielkie dzieki za rzeczowe info.

Pozdrawiam,
DJ

Data: 2009-10-02 07:38:05
Autor: Jacek S.
Seria U09 na systemach
mylogi <mylogi@gmail.com> napisał(a):
Mam jeszcze w systemie cos co nazwalem StartPoints czyli wskaznik
optymalnego startu dla nowej pozycji.
Zielone kreski na wykresie Equity >>
http://www.bankfotek.pl/view/248440

 Witam
Wnioskuję z tego, że jak system ma ok 200 pkt DD, to jest to ten optymalny
start dla nowej pozycji. Czy jest to już uwzględnione na załączonym wykresie equity ?  Pozdr
Jacek

Data: 2009-10-02 02:17:16
Autor: mylogi
Seria U09 na systemach
On 2 Paź, 09:38, "Jacek S." <fw_tra...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
mylogi <myl...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

start dla nowej pozycji.
Czy jest to już uwzględnione na załączonym wykresie equity ?

Tak na wykresie Eq sa zaznaczone miejsca gdzie padly StartPoint'sy
Nie jest to prosta zasada ze dd-200 ale zaczelo sie od obserwacji
wlasnie typowosci DD
StartPointsy maja trafnosc > 80% ale zdarza sie ze po SP nastepuje
poglebienie DD a potem wygenerowanie kolejnego SP

pzdr

Mylogi

Data: 2009-10-02 12:30:37
Autor: Jacek S.
Seria U09 na systemach
mylogi <mylogi@gmail.com> napisał(a):

Tak na wykresie Eq sa zaznaczone miejsca gdzie padly StartPoint'sy

To znaczy, ze po wygenerowaniu StartPointa zostaly otwarte nowe pozycje i wykres equity uwzglednia powiekszanie pozycji ? Bo tak po wygladzie tego equity to wydaje mi sie, ze jest to wynik gry stala
liczba kontraktow. (?) Pozdr
Jacek

Data: 2009-10-03 00:35:58
Autor: mylogi
Seria U09 na systemach
On 2 Paź, 14:30, "Jacek S." <fw_tra...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]

i wykres equity uwzglednia powiekszanie pozycji ?
Bo tak po wygladzie tego equity to wydaje mi sie, ze jest to wynik gry stala

Tak jak piszesz Equity jest dla gry 1 kontraktem a linie zielone
zaznaczaja StartPointy gdzie mozna wejsc w Equity, zaczac gre systemem
tak zeby zredukowac ryzyko poczatkowe.
Moze to dotyczyc tez zwiekszanie ilosci ktore ja traktuje jak otwarcie
nowego rachunku.

Data: 2009-10-03 14:35:44
Autor: Jacek S.
Seria U09 na systemach
[...]

 Tylko ze te StartPointy zostaly pewnie naniesione na wykresie historycznym,
 no bo raczej z wyprzedzeniem to chyba jest niemozliwe ?  Ogolnie to sprowadza sie to do strategii martyngalowej - jak system sprawuje
sie dobrze to dziala ona bardzo dobrze, ale w przypadku wiekszego DD to moze
byc niebezpieczne. Masz jakies zabezpieczenie na ewentualnosc takiego Black
Swan-a ?  Poza tym, zastanawiam sie, czy to co opisales wczesniej o tym nie
reinwestowaniu zyskow w nowe pozycje, tylko odkladaniu na gre na nowym
rachunku nie jest w sumie tylko takim zabiegiem psychologicznym ?  Umiejetny MM to trudna sztuka ;-)

Pozdrawiam
Jacek  --

Data: 2009-09-30 16:53:59
Autor: stary
Seria U09 na systemach

oj Mlodziaku, Mlodziaku .. jak śmiesz podpisywać się 'stary' ;)
Barbara

Dalej nie wiem co to gra na czuja?

pozdrawiam stary

Data: 2009-10-01 17:35:29
Autor: kigam
Seria U09 na systemach

> oj Mlodziaku, Mlodziaku .. jak śmiesz podpisywać się 'stary' ;)
> Barbara

Dalej nie wiem co to gra na czuja?

pozdrawiam stary

Czeba