Seria wandalizmu świątyń buddyjskich w Japonii i U.S. przez chrześcijańskie sekty

Data: 2017-05-30 00:16:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Seria wandalizmu świątyń buddyjskich w Japonii i U.S. przez chrześcijańskie sekty
Południowokoreański chrześcijanin aresztowany za obcięcie mieczem głowy buddy w Fukushimie - zniszczył albo uszkodził ponad 100 obiektów: http://mainichi.jp/english/articles/20161212/p2a/00m/0na/002000c http://www.asahi.com/ajw/articles/AJ201612090064.html Japoński doktor z chrześcijańskiej sekty podejrzewany przez policję o inspirowania wandalizmów: http://www.scmp.com/news/asia/east-asia/article/2085466/police-investigate-vandalism-japans-famous-shrines Polski wandal zniszczył świątynię buddyjską w Niagara Falls: http://www.iheartradio.ca/610cktb/news/buddhist-temple-identified-as-target-of-vandal-1.2565767 Wandalizm świątyni w Columbia Borough: http://fox43.com/2017/05/29/vandals-target-buddhist-temple-in-columbia-borough/

Data: 2017-05-30 09:39:12
Autor: u2
W dniu 30.05.2017 o 09:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
Polski wandal zniszczył świątynię buddyjską w Niagara Falls:
http://www.iheartradio.ca/610cktb/news/buddhist-temple-identified-as-target-of-vandal-1.2565767

jaki masz dowód że to katolik lub Polak ?:)))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-30 01:00:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 30 maja 2017 09:39:18 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 30.05.2017 o 09:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Polski wandal zniszczył świątynię buddyjską w Niagara Falls:
> http://www.iheartradio.ca/610cktb/news/buddhist-temple-identified-as-target-of-vandal-1.2565767  jaki masz dowód że to katolik lub Polak ?:)))))))))))))

Jak ktoś się nazywa Arkadiusz Bednarczyk to kim on jest? Eskimosem? Czy katolik nie wiem, ale inne ataki wskazują na jakąś chrześcijańską sektę
powiązaną z Koreą Południową, gdzie wandalizmy na świątyniach buddyjskich
trwają już od lat 80-90. ub.w.

Data: 2017-05-30 10:26:51
Autor: u2
W dniu 30.05.2017 o 10:00, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

jak pochodzi z Niagara Falls to nie jest ani Polakiem, ani katolikiem:)))))))))))

Data: 2017-05-30 01:55:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 30 maja 2017 10:26:55 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> trwają już od lat 80-90. ub.w.

jak pochodzi z Niagara Falls to nie jest ani Polakiem, ani katolikiem:)))))))))))

W Niagara Falls swoją siedzibę ma Kościół Episkopalny pw. Św. Piotra, Parafia
Polskiego Narodowego Kościoła Katolickiego pw. Św. Michała Archanioła, Zbór
Kościoła Unitarian Uniwersalistów, Zbór Prezbiteriański oraz Synagoga żydowska.

Data: 2017-05-30 11:01:54
Autor: u2
W dniu 30.05.2017 o 10:55, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

tak, synagoga, to jest bardzo podejrzane drogi łotsonie:)))))))))))))))))))))

Data: 2017-05-30 02:04:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 30 maja 2017 11:02:03 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

tak, synagoga, to jest bardzo podejrzane drogi łotsonie:)))))))))))))))))))))

Arkadiusz Bednarczyk to bardzo wątpliwe, żeby się mosiek w Stanach tak nazywał.
Raczej starokatolik albo konwertyta prezbiteriański.

Seria wandalizmu świątyń buddyjskich w Japonii i U.S. przez chrześcijańskie sekty