Serial V - sezon 2 - czy warto marnować czas?

Data: 2011-01-12 17:47:10
Autor: Marcin N
Serial V - sezon 2 - czy warto marnować czas?
Pierwszy sezon "V" z odcinka na odcinek robił się tak nudny, że obejrzałem to w przyspieszonym tempie.
Czy sezon 2 budzi nadzieję na skok jakościowy?

Data: 2011-01-12 19:49:38
Autor: BearBag
Dnia Wed, 12 Jan 2011 17:47:10 +0100, Marcin N napisał(a):

Pierwszy sezon "V" z odcinka na odcinek robił się tak nudny, że obejrzałem to w przyspieszonym tempie.
Czy sezon 2 budzi nadzieję na skok jakościowy?

nie.
Pozdrawia BearBag...

Data: 2011-01-13 13:02:01
Autor: DP
Marcin N napisał(a):
Pierwszy sezon "V" z odcinka na odcinek robił się tak nudny, że obejrzałem
to w przyspieszonym tempie.

Czy sezon 2 budzi nadzieję na skok jakościowy?
Użytkownik "BearBag"
nie.

tak

DP

Data: 2011-01-13 17:45:07
Autor: Arkadiusz Dymek
W dniu 1/12/2011 5:47 PM, Marcin N wrote:
Pierwszy sezon "V" z odcinka na odcinek robił się tak nudny, że
obejrzałem to w przyspieszonym tempie.
Czy sezon 2 budzi nadzieję na skok jakościowy?

Nadzieja umiera ostatnia, ale niezbyt. I seria skończyła się burzą, ale jak się okazało była to burza w szklance wody i tempo wróciło do normy. Przy czym i tak moim zdaniem jest to o niebo lepsze od The Event, a na bezrybiu i rak ryba.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2011-01-13 22:28:12
Autor: PiteR
Marcin N pisze tak:

Pierwszy sezon "V" z odcinka na odcinek robił się tak nudny, że
obejrzałem to w przyspieszonym tempie.

zostają nogi pani Baccarin ;)

--
Piotr

Data: 2011-01-14 12:52:31
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-01-13 22:28,  *PiteR* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Pierwszy sezon "V" z odcinka na odcinek robił się tak nudny, że
obejrzałem to w przyspieszonym tempie.

zostają nogi pani Baccarin ;)

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Morena_Baccarin,_ComicCon_-_March_17,_2007.jpg

:)

Pozdrawiam - Mirek
PS.
Serial OK
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-01-14 21:48:01
Autor: PiteR
Mirek Ptak pisze tak:

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Morena_Baccarin,_ComicCon_-_
March_17,_2007.jpg :)

Date 17 March 2007, 13:34

nom, widziałem już, ciekawe

--
Piotr

Data: 2011-01-14 23:09:03
Autor: Atlantis
Serial V - sezon 2 - czy warto marnować czas?
W dniu 2011-01-14 21:48, PiteR pisze:

Date 17 March 2007, 13:34

Mniej-więcej wtedy grała Adrię w SG-1, IMO wyglądając (jako brunetka z
długimi włosami) o niebo lepiej niż w tej nowej stylizacji z "V".
A zdjęcie... No cóż... Szczególnie te nieupozowane mają to do siebie, że
efekt końcowy bywa nieobliczalny. IMO to właśnie taki przypadek.

Data: 2011-01-15 17:19:40
Autor: Protz
Serial V - sezon 2 - czy warto marnować czas?

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał

Pierwszy sezon "V" z odcinka na odcinek robił się tak nudny, że obejrzałem to w przyspieszonym tempie.

Zastopowałem gdy królowa zjadla zolnierza z którym kopulowała. Nuda, sztampa, infantylizm.
Moim zdaniem strata czasu.

Protz

Serial V - sezon 2 - czy warto marnować czas?