Serial do oglądania z 12-latką

Data: 2011-04-08 15:02:54
Autor: Technolog
Serial do oglądania z 12-latką
Witam, widzę, że grupa jest techniczna, a ja z pytaniem o telewizyjną
zawartość. Poszukuję dobrego serialu do oglądania z dwunastolatką. Z lektorem.
Zauważyłem, że większość aktualnych topowych seriali zagranicznych jest dla
dorosłych i trudno mi znaleźć jakiś aktualny, który mogłaby oglądać
młodzież, ale nie byłoby to udręką dla dorosłych. Odcinki powinny być
dostępne online. Ostatnio wynalazłem serial "V" Goście i się nam spodobał. Obejrzeliśmy dwa
sezony. Ale nie potrafię znaleźć ciekawego następcy. Chodzi o seriale w
miarę aktualne, nie interesuje nas klasyka (ciekawsze pozycje mamy
obejrzane). Np. Lostów obejrzałem zanim dorosła do odpowiedniego wieku i
nie chce mi się ich oglądać ponownie. Nie bardzo też mam ochotę na
oglądanie rzeczy stricte science-fiction, typu Stargate itp. W zasadzie "V"
się zalicza do SF, ale jednak dzieje się tu i teraz. Ewnetualnie polećcie może jakieś forum, gdzie dyskutuje się o zagranicznych
serialach z wyższej półki (czyli nie Moda na sukces :) )

Będę wdzięczny za pomoc.
Wasze zdrowie!

Data: 2011-04-08 14:30:41
Autor: Marek
Serial do oglądania z 12-latką
Cześć  Technolog
Fri, 8 Apr 2011 15:02:54 +0200 w
<news:jfwqedbhv9g2$.1mx1wtvtj0nim$.dlg40tude.net> napisałeś:

Ostatnio wynalazłem serial "V"

w tym klimacie: The event, Flasforward, 4400, Stargate Universe,
Outcasts , Tru Calling, Warehouse 13, inne luzne propozycje:
policyjne: Rookie blue, Hawaii 5-0, Castle, Leverage, White Collar,
Mentalist ,  obyczajowe: South Riding, Hotel Babylon inne: Mental: Zagadki umysłu, Chuck,

best ever: Big Bang Theory ;)
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-04-08 15:33:04
Autor: Zakarm
W dniu 2011-04-08 15:30, Marek pisze:
[...]

Ja pierdole i wy to ogladacie ?

Przeciez to seriale dla przyglupow i ich dzieci.

Data: 2011-04-08 21:31:47
Autor: Marek
Serial do oglądania z 12-latką
Cześć  Zakarm
Fri, 08 Apr 2011 15:33:04 +0200 w <news:inn2q8$49t$5news.onet.pl>
napisałeś:

Ja pierdole i wy to ogladacie ?

Przeciez to seriale dla przyglupow i ich dzieci.

....powiedział zielonogorski znawca.
zaryzykuj i pochwal się co cię rajcuje, poza nagimi męskimi torsami?
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-04-08 19:45:11
Autor: Technolog
Dnia Fri, 8 Apr 2011 14:30:41 +0100, Marek napisał(a):

Cześć  Technolog
Fri, 8 Apr 2011 15:02:54 +0200 w
<news:jfwqedbhv9g2$.1mx1wtvtj0nim$.dlg40tude.net> napisałeś:

Ostatnio wynalazłem serial "V"

w tym klimacie: policyjne: obyczajowe: best ever:

Wielkie dzięki :) Może nie wszystkie się nadają dla dwunastolatki, ale
dzięki parental guide na imdb sobie sprawdzę.

Data: 2011-04-08 20:47:02
Autor: Zakarm
W dniu 2011-04-08 19:45, Technolog pisze:
[...]

Ta twoja corka albo jest cofnieta w rozwoju albo ma niezla polewka z debilnego starego.

Moj syn  w wieku 10 lat przerobil juz wiekszosc horrorow i SFow.

Teraz oglada Hanna montana czyli serial dla przyglupow i to tylko dlatego ze podoba mu sie jedna z dziewczyn.

Data: 2011-04-08 21:18:46
Autor: Zakarm
W dniu 2011-04-08 20:47, Zakarm pisze:
[...]

Zreszta wlasnie ogladamy razem bitwe pod termopilami i warto zeby twoja latorosl poptrzyla na prawdziwych mezczyzn.

Data: 2011-04-08 21:34:19
Autor: Marek
Serial do oglądania z 12-latką
Cześć  Technolog
Fri, 8 Apr 2011 19:45:11 +0200 w
<news:ss4xdqfyv3p3.bfuztxa4klhx$.dlg40tude.net> napisałeś:

Wielkie dzięki :) Może nie wszystkie się nadają dla dwunastolatki, ale
dzięki parental guide na imdb sobie sprawdzę.

myślę, że żaden nie przekracza 15+, a na moje oko to wiekszosc tytułow
jest spokojnie 10+, znaczy bez seksu i bez przesadnej przemocy.
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2011-04-08 15:26:06
Autor: Zakarm
W dniu 2011-04-08 15:02, Technolog pisze:
[...]

Ty z 12 latka chcesz seriale ogladac ? W domu wszyscy zdrowi ?

Data: 2011-04-08 19:42:08
Autor: Technolog
Dnia Fri, 08 Apr 2011 15:26:06 +0200, Zakarm napisał(a):

Ty z 12 latka chcesz seriale ogladac ? W domu wszyscy zdrowi ?

Nie wiem, nie badaliśmy się ostatnio. Oglądanie tego serialu ma być dla
dziecka nagrodą za dzielne oglądanie codziennie przez cztery godziny TVN24
w kółko, czego jako rodzic wymagam. Bądźże wyrozumiały, tu chodzi o
dziecko. :D

Data: 2011-04-08 23:56:26
Autor: Tomek
Użytkownik "Technolog" <technoNOSPAMkraton@gmail.com> napisał w wiadomości news:1pik8kgl63gkj.h0iutisa9gq4$.dlg40tude.net...
[...]

Idź się przebadać. Na wszysko.

Data: 2011-04-09 16:07:29
Autor: Robert_J
Serial do oglądania z 12-latką
Oglądanie tego serialu ma być dla
dziecka nagrodą za dzielne oglądanie codziennie przez cztery godziny TVN24
w kółko,

Lepszą nagrodą dla dziecka będzie jak zwolnisz je z idiotycznego obowiązku oglądania TVN24. Uwierz mi :-)

...czego jako rodzic wymagam.

Aż tak bardzo nie kochasz swojego dziecka?

Bądźże wyrozumiały, tu chodzi o
dziecko.

Zacznij może od siebie z tą wyrozumiałością ;-).

Data: 2011-04-09 17:15:46
Autor: Zakarm
W dniu 2011-04-09 16:07, Robert_J pisze:
[...]

Ojciec przyglup. Chyba policja powinna ci zalozyc niebieska karte kretynie.

Data: 2011-04-10 15:59:20
Autor: Technolog
Dnia Sat, 9 Apr 2011 16:07:29 +0200, Robert_J napisał(a):

...czego jako rodzic wymagam.

Aż tak bardzo nie kochasz swojego dziecka?

To była prowokacja, wydawało mi się, że udało mi się zniżyć absurdalnością
do poziomu rozmówcy Zakarm, nie udało się, za mało praktyki :]

Data: 2011-04-10 16:02:02
Autor: Zakarm
W dniu 2011-04-10 15:59, Technolog pisze:
[...]

Nie ma takiej mozliwosci zebys sie znizyl do mojego poziomu za wysoko glowe nosisz pedale.

Data: 2011-04-10 16:32:47
Autor: Technolog
W dniu 10.04.2011 16:02, Zakarm pisze:
Nie ma takiej mozliwosci zebys sie znizyl do mojego poziomu za wysoko
glowe nosisz pedale.

przepraszam

Data: 2011-04-13 15:08:26
Autor: Protz
Serial do oglądania z 12-latką

Użytkownik "Technolog" <technoNOSPAMkraton@gmail.com> napisał

To była prowokacja

Ja juz podejrzewałem prowokacje jak napisales ze dales rade obejrzec dwa sezony 'V'.

Protz

Data: 2011-05-29 21:23:02
Autor: Brooks
On Apr 8, 6:42 pm, Technolog <technoNOSPAMkra...@gmail.com> wrote:
> [...]

dziecka nagrodą za dzielne oglądanie codziennie przez cztery godziny TVN24
w kółko, czego jako rodzic wymagam. Bądźże wyrozumiały, tu chodzi o

Jezeli ogladasz rano tvn24 to faktycznie mozna zbzikowac z tym panem
redaktorkiem codziennie w okolicach sniadania.

Brooks

Data: 2011-04-09 12:12:33
Autor: JanKo
Serial do oglądania z 12-latką
Agent Technolog nadaje:
Poszukuję dobrego serialu do oglądania z dwunastolatką. Z lektorem.

Zostawcie to dziecko! Obaj!

Data: 2011-04-09 23:36:47
Autor: noy
Serial do oglądania z 12-latką
Witam
Może "Glee"
Ostatnio szukałem muzy, którą słyszałem w dzieciństwie  i trafiłem na ten  serial.
No i oglądnąłem  kilka odcinków i co prawda nie jest skierowany na mój  target ale sympatico
pozdr
JP

Data: 2011-04-10 20:56:34
Autor: ToMasz
Technolog pisze:
Witam, widzę, że grupa jest techniczna, a ja z pytaniem o telewizyjną
zawartość. Poszukuję dobrego serialu do oglądania z dwunastolatką. Z lektorem.
też szukałem, dla trochę młodszego syna. Niestety "nie łykał" treści,
tylko efekty specjalne. PRzez przypadek okazało sie ze nie wie co to
MacGyver. ( w sumie skąd ma wiedzieć?) TAk więc zapodałem archaicznego
Mc gyvera - orgranizm przyjął, przyzwyczaił sie polubił. TAk samo było
ze star trekiem. Wiem ze to starocie i nie HD, ale treścią i klimatem
biją nowe produkcje. No i przemoc na poziomie Tom and JErry.
ToMasz

PS seriale są dostępne on-line z lektorem

Data: 2011-04-10 21:50:49
Autor: Zakarm
W dniu 2011-04-10 20:56, ToMasz pisze:
Technolog pisze:
[...]

To jest straszne czym wy karmicie wlasne dzieci.

Data: 2011-04-11 21:57:12
Autor:
ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

PS seriale są dostępne on-line z lektorem

Gdzie dokładnie?

T.

Serial do oglądania z 12-latką