Serial do oglądania z 12-latką

Data: 2011-04-08 15:26:06
Autor: Zakarm
Serial do oglądania z 12-latką
W dniu 2011-04-08 15:02, Technolog pisze:
Witam, widzę, że grupa jest techniczna, a ja z pytaniem o telewizyjną
zawartość.

Poszukuję dobrego serialu do oglądania z dwunastolatką. Z lektorem.
Zauważyłem, że większość aktualnych topowych seriali zagranicznych jest dla
dorosłych i trudno mi znaleźć jakiś aktualny, który mogłaby oglądać
młodzież, ale nie byłoby to udręką dla dorosłych. Odcinki powinny być
dostępne online.

Ostatnio wynalazłem serial "V" Goście i się nam spodobał. Obejrzeliśmy dwa
sezony. Ale nie potrafię znaleźć ciekawego następcy. Chodzi o seriale w
miarę aktualne, nie interesuje nas klasyka (ciekawsze pozycje mamy
obejrzane). Np. Lostów obejrzałem zanim dorosła do odpowiedniego wieku i
nie chce mi się ich oglądać ponownie. Nie bardzo też mam ochotę na
oglądanie rzeczy stricte science-fiction, typu Stargate itp. W zasadzie "V"
się zalicza do SF, ale jednak dzieje się tu i teraz.

Ewnetualnie polećcie może jakieś forum, gdzie dyskutuje się o zagranicznych
serialach z wyższej półki (czyli nie Moda na sukces :) )

Będę wdzięczny za pomoc.
Wasze zdrowie!

Ty z 12 latka chcesz seriale ogladac ? W domu wszyscy zdrowi ?

Data: 2011-04-08 19:42:08
Autor: Technolog
Dnia Fri, 08 Apr 2011 15:26:06 +0200, Zakarm napisał(a):

Ty z 12 latka chcesz seriale ogladac ? W domu wszyscy zdrowi ?

Nie wiem, nie badaliśmy się ostatnio. Oglądanie tego serialu ma być dla
dziecka nagrodą za dzielne oglądanie codziennie przez cztery godziny TVN24
w kółko, czego jako rodzic wymagam. Bądźże wyrozumiały, tu chodzi o
dziecko. :D

Data: 2011-04-08 23:56:26
Autor: Tomek
Użytkownik "Technolog" <technoNOSPAMkraton@gmail.com> napisał w wiadomości news:1pik8kgl63gkj.h0iutisa9gq4$.dlg40tude.net...
[...]

Idź się przebadać. Na wszysko.

Data: 2011-04-09 16:07:29
Autor: Robert_J
Serial do oglądania z 12-latką
Oglądanie tego serialu ma być dla
dziecka nagrodą za dzielne oglądanie codziennie przez cztery godziny TVN24
w kółko,

Lepszą nagrodą dla dziecka będzie jak zwolnisz je z idiotycznego obowiązku oglądania TVN24. Uwierz mi :-)

...czego jako rodzic wymagam.

Aż tak bardzo nie kochasz swojego dziecka?

Bądźże wyrozumiały, tu chodzi o
dziecko.

Zacznij może od siebie z tą wyrozumiałością ;-).

Data: 2011-04-09 17:15:46
Autor: Zakarm
W dniu 2011-04-09 16:07, Robert_J pisze:
[...]

Ojciec przyglup. Chyba policja powinna ci zalozyc niebieska karte kretynie.

Data: 2011-04-10 15:59:20
Autor: Technolog
Dnia Sat, 9 Apr 2011 16:07:29 +0200, Robert_J napisał(a):

...czego jako rodzic wymagam.

Aż tak bardzo nie kochasz swojego dziecka?

To była prowokacja, wydawało mi się, że udało mi się zniżyć absurdalnością
do poziomu rozmówcy Zakarm, nie udało się, za mało praktyki :]

Data: 2011-04-10 16:02:02
Autor: Zakarm
W dniu 2011-04-10 15:59, Technolog pisze:
[...]

Nie ma takiej mozliwosci zebys sie znizyl do mojego poziomu za wysoko glowe nosisz pedale.

Data: 2011-04-10 16:32:47
Autor: Technolog
W dniu 10.04.2011 16:02, Zakarm pisze:
Nie ma takiej mozliwosci zebys sie znizyl do mojego poziomu za wysoko
glowe nosisz pedale.

przepraszam

Data: 2011-04-13 15:08:26
Autor: Protz
Serial do oglądania z 12-latką

Użytkownik "Technolog" <technoNOSPAMkraton@gmail.com> napisał

To była prowokacja

Ja juz podejrzewałem prowokacje jak napisales ze dales rade obejrzec dwa sezony 'V'.

Protz

Data: 2011-05-29 21:23:02
Autor: Brooks
On Apr 8, 6:42 pm, Technolog <technoNOSPAMkra...@gmail.com> wrote:
> [...]

dziecka nagrodą za dzielne oglądanie codziennie przez cztery godziny TVN24
w kółko, czego jako rodzic wymagam. Bądźże wyrozumiały, tu chodzi o

Jezeli ogladasz rano tvn24 to faktycznie mozna zbzikowac z tym panem
redaktorkiem codziennie w okolicach sniadania.

Brooks

Serial do oglądania z 12-latką