Serial niemiecki

Data: 2010-11-16 21:48:29
Autor: JanKo
Serial niemiecki
Agent barbakan nadaje:

Poszukuję, w celach edukacyjnych, współczesnego niemieckiego serialu,
do którego byłyby napisy w języku polskim. Tematyka kryminał,
sensacja, może być obyczajowy. Chodzi o przypomnienie sobie
potocznego języka.

skoro o cel edukacyjny chodzi to ja się dołączę i poproszę o cokolwiek po niemiecku, mogą być nawet gadający politycy byle z _niemieckimi_ napisami.
Jestem w grupie zaawansowanej i semestry z "Czterema Pancernymi" i "Stawką nad życie" mam zaliczone. ;-)

Serial niemiecki