Serial tak przaśny, że aż zęby bolą.

Data: 2018-01-03 07:13:17
Autor: stevep
Serial tak przaśny, że aż zęby bolą.
# Netflix zazdrości Telewizji Polskiej mocnej oferty programowej, a twórcy "Gry o Tron" są niezadowoleni z sukcesu polskiej kinematografii. Wszystko za sprawą "Korony Królów" - nowego hitu serialowego telewizji publicznej, który dzięki paskom TVP Info stał się właśnie jeszcze bardziej epicki. #
Ze strony:
http://tiny.pl/g49c9
Ale za to na poziom niespełna dwudziestoprocentowego suwerena.

--
stevep

Data: 2018-01-04 11:31:04
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:p2hsa3$6b5$1news.vectranet.pl...
[...]

Kolejny propagandowy chłam. Pytanie do PiS-owców: ilu z was obejrzało kultowy film "Smoleńsk"? Wstydzcie się! ;-)))

CL

Data: 2018-01-04 03:23:37
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
W dniu czwartek, 4 stycznia 2018 11:35:19 UTC+1 użytkownik Totalna Opozycja napisał:
> [...]

Kolejny propagandowy chłam. Pytanie do PiS-owców: ilu z was obejrzało kultowy film "Smoleńsk"? Wstydzcie się! ;-)))

Nie oglądałem Smoleńska tak samo jak nie oglądam seriali pisosko
tefauenoskich, za to lubię słuchać kwików łopozycji.

Jaka to IDA ach i och, albo inne dzieła robione przez "naszych" są zajebiste,
i odwrotnie - jakie koszmarne jest wszystko co pisoskie.

Nu i paczam se na argumentacje:) Co prawda próżno u ciebie czy Pieprzykoskiego szukać argumentów, ale zawsze ich wypatruję:)

-Kolejny propagandowy chłam.
-Ale za to na poziom niespełna dwudziestoprocentowego suwerena.
-Serial tak przaśny, że aż zęby bolą.

Zero argumentów, 100% kwików. Tak internetów nie odbijeta.

Data: 2018-01-04 14:25:36
Autor: Totalna Opozycja
Serial tak przaśny, że aż zęby bolą.
palant "Irytujacy Irygator vel Karbonylek"
napisał:
> [...]

Nie oglądałem Smoleńska tak samo jak nie oglądam seriali pisosko
tefauenoskich, za to lubię słuchać kwików łopozycji.

Pracujesz z boukunem z chlewni? Moim zdaniem to właściwe dla ciebie miejsce.

CL

Data: 2018-01-05 05:10:22
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 12:23 Irytujacy Irygator vel Karbonylek  <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> pisze:

> [...]

-Serial tak przaśny, że aż zęby bolą.

Zero argumentów, 100% kwików. Tak internetów nie odbijeta.

A po co komu takie przygłupy?

--
stevep

Serial tak przaśny, że aż zęby bolą.