[id] Serial z RTL7

Data: 2010-02-26 10:10:18
Autor: Quentin
[id] Serial z RTL7
Anyone?

serial który leciał pod koniec
gggg 9:47:12
;lat 90
gggg 9:47:16
na RTL7
gggg 9:47:29
o jakimś kosmicie z grzechotką ktory chcial
gggg 9:47:44
opanować świat
gggg 9:47:51
był to komediowy amerykański
gggg 9:48:04
serial

Data: 2010-02-26 10:31:21
Autor: Quentin
[id] Serial z RTL7
cd tropów

gggg 11:29:45
dziecko z grzechotką i moze wcale nie bylo wredne
gggg 11:29:55
i moze to była cała rodzina kosmitów

Data: 2010-02-26 12:27:58
Autor: Rais
[id] Serial z RTL7
W dniu 2010-02-26 11:31, Quentin pisze:
cd tropów

gggg 11:29:45
dziecko z grzechotką i moze wcale nie bylo wredne
gggg 11:29:55
i moze to była cała rodzina kosmitów

A bali się galaretki?

Data: 2010-02-26 14:29:18
Autor: Quentin
[id] Serial z RTL7

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał:
A bali się galaretki?

Nic więcej się nie dowiedziałem. Istnieje podejrzenie, że to może było to:
http://en.wikipedia.org/wiki/Out_of_This_World_%28TV_series%29
ale też nie wiem.

Data: 2010-02-26 12:31:59
Autor: kalina
[id] Serial z RTL7
[...]

Byli z Księżyca i rodzili się dorośli, a zamiast się starzeć młodnieli? A szefem był Wielki Dzidziuś?

--
kalina

Data: 2010-02-26 12:46:46
Autor: Robson
[id] Serial z RTL7
kalina pisze:

Byli z Księżyca i rodzili się dorośli, a zamiast się starzeć młodnieli? A szefem był Wielki Dzidziuś?

Zaczynam żałować że nie miałem RTL7... :D

--
==R==

Data: 2010-02-26 13:11:05
Autor: bans
[id] Serial z RTL7
W dniu 2010-02-26 12:46, Robson pisze:

Byli z Księżyca i rodzili się dorośli, a zamiast się starzeć
młodnieli? A szefem był Wielki Dzidziuś?

Zaczynam żałować że nie miałem RTL7... :D

Ja też nigdy nie maiłem RTL7, a kojrzę ten serial. Ale ja to go chyba widziałem we wczesnych latach 90-tych w katowickiej telewizji regionalnej. Oni się tam chyba zbytnio legalnością kopii nie przejmowali ;)

--
bans

Data: 2010-02-26 13:55:35
Autor: Robson
[id] Serial z RTL7
bans pisze:

widziałem we wczesnych latach 90-tych w katowickiej telewizji regionalnej. Oni się tam chyba zbytnio legalnością kopii nie przejmowali ;)

Ano :) Pamiętam jak się tam pojawiało logo Sky One i leciały takie hity jak np V albo Alien Nation :)

--
==R==

Data: 2010-02-27 12:04:01
Autor: Atlantis
[id] Serial z RTL7
W dniu 2010-02-26 13:11, bans pisze:

Ja też nigdy nie maiłem RTL7, a kojrzę ten serial. Ale ja to go chyba
widziałem we wczesnych latach 90-tych w katowickiej telewizji
regionalnej. Oni się tam chyba zbytnio legalnością kopii nie przejmowali ;)

Ja to pamiętam z dzieciństwa z TVP1 albo krakowskiej TV regionalnej.
Parę szczegółów mogę dorzucić. Mieli tam latający samochód (furgonetkę)
którym można było podróżować na Księżyc. Celem obcych na ziemi było
znalezienie następny ich umierającego (tzn. młodniejącego z czasem)
przywódcy. Badanie odbywało się przez posadzenie człowieka na
"urządzeniu" zbudowanym z różnych przedmiotów znajdujących się w domu
głównych bohaterów (m.in. krzesła). W pamięci zapadły mi jeszcze obce
tabletki służące do pomnażania zasobów wody - dzięki nim pojemnik z wodą
przez jakiś czas ponownie się napełniał po opróżnieniu. :)

PAMIĘTAM TEŻ ZAKOŃCZENIE. SPOJLER

SPOJLER

SPOJLER

SPOJLER

Dzieciaki zdołały nakłonić do przetestowania wszystkich starszych
członków swojej rodziny (którzy rzecz jasna nie wierzyli w brednie o
kosmitach i zgodzili się dla świętego spokoju) jednak nie znaleziono
poszukiwanego następcy. Na końcu okazało się, że pozostał jeszcze jeden
"członek rodziny" - pies. I to właśnie on przeszedł badanie pozytywnie. ;)

Pomimo tego nie mam pojęcia jaki to nosiło tytuł. Może dodatkowe
szczegóły ułatwią komuś identyfikację. ;)

Data: 2010-02-27 12:32:27
Autor: Rais
[id] Serial z RTL7
W dniu 2010-02-27 12:04, Atlantis pisze:

Pomimo tego nie mam pojęcia jaki to nosiło tytuł. Może dodatkowe
szczegóły ułatwią komuś identyfikację. ;)

Przecież już napisałem!
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Miraculous_Mellops_%28TV_series%29

Data: 2010-02-26 14:29:33
Autor: Quentin
[id] Serial z RTL7

Użytkownik "kalina" <kalina@cutthisout.home.pl> napisał:
Byli z Księżyca i rodzili się dorośli, a zamiast się starzeć młodnieli? A szefem był Wielki Dzidziuś?

jw.

Data: 2010-02-26 16:24:26
Autor: Rais
[id] Serial z RTL7
W dniu 2010-02-26 12:31, kalina pisze:
[...]

O rany... co wyście oglądali?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Miraculous_Mellops_%28TV_series%29
:)

Data: 2010-02-26 11:31:23
Autor: Robson
[id] Serial z RTL7
Quentin pisze:

[...]

Pewnie ALF :D

--
==R==

Data: 2010-02-26 10:35:29
Autor: Quentin
[id] Serial z RTL7
Robson <r0bs0n@b0cznica.0rg> napisał(a):
Pewnie ALF :D

Nie znam. Nie dziwota, że nie wiedziałem ;P

Data: 2010-02-26 11:38:48
Autor: Robson
[id] Serial z RTL7
Quentin pisze:

Pewnie ALF :D
Nie znam. Nie dziwota, że nie wiedziałem ;P

Bo to niszowy serial :)

--
==R==

Data: 2010-02-26 12:29:47
Autor: Rais
[id] Serial z RTL7
W dniu 2010-02-26 11:10, Quentin pisze:
Anyone?

serial który leciał pod koniec
gggg 9:47:12
;lat 90
gggg 9:47:16
na RTL7

Niech sobie poszuka...

http://pl.wikipedia.org/wiki/RTL_7

--
pzdr

Data: 2010-02-26 20:13:22
Autor: Moon
[id] Serial z RTL7
Quentin wrote:
Anyone?

serial który leciał pod koniec
gggg 9:47:12
;lat 90
gggg 9:47:16

"all we hear is radio GAGA, radio GUGU..."
[queen]

moon

[id] Serial z RTL7