Seriale

Data: 2012-05-08 14:59:54
Autor: Budzik
Seriale
Moja luba ogląda:
- House (tez uwielbiam)
- Good Wife
- Fringe (teorie spiskowe rules)
- Californication (no dobra, ten jest mój :)
- Mentalista
- Lie to me
- Nurse Jackie

Jakie inne seriale mogą nam się spodobać? Co polecicie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

Data: 2012-05-08 17:15:33
Autor: Kasa przyjmie
Seriale
W dniu 2012-05-08 16:59, Budzik pisze:
[...]

Ja tam wole sasiadke na zywo ogladac jak robi serial codziennie wieczorem.

:):):)

A dla ciebie to moze dwa samce na klamce bedzie OK.

:):):)

Data: 2012-05-09 13:59:52
Autor: Budzik
Seriale
Osobnik posiadający mail igor@b.c napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Co prawda mam wrażenie ze trafiłem do jakiejś ogólnej plonkownicy, ale mimo wszystko odpowiem.

Podglądacz bez poczucia humoru...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

Data: 2012-05-08 18:27:10
Autor: [MF] PL
Seriale
2012-05-08 16:59, Budzik napisal (a):
[...]

The Killing
Breaking Bad
Homeland
Dexter
Mad Man
Shameless (wersja US)

Z teorii spiskowych, jeśli lubisz (ja nie lubię, bo rzadko uda się coś dobrego znaleźć):
Alcatraz
Touch
The Event
Awake
Rubicon - ten mi się podobał, ale zrobili tylko jeden sezon.

Data: 2012-05-08 17:47:55
Autor: Waldek Godel
Seriale
Dnia Tue, 08 May 2012 18:27:10 +0200, [MF] PL napisał(a):

The Killing
Breaking Bad
Homeland
Dexter
Mad Man
Shameless (wersja US)

Life (polskie durne jak zawsze tłumaczenie: Powrót do życia), dosyć stary i
zakończony po drugim sezonie, pod koniec już niestety widać, że im kazali
kończyć.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-05-08 20:28:32
Autor: z
Seriale
[...]

Łał :-) Podziwiać
Po pierwsze dla mnie to strata czasu. Żadnej wartości dodanej.
Po drugie wszystko na jedno kopyto. Socjotechniczne sztuczki. Jest jakiś pomysł a potem już tylko jego niemiłosierne wyciąganie i powielanie w nieskończoność. Takie wciskanie żeby jednak zostawić pilot w spokoju i te reklamy jednak obejrzeć.
Chyba już się starzeję albo wiem już wystarczająco dużo po co, dla kogo, za ile, przeciw czemu :-)

Data: 2012-05-09 13:59:51
Autor: Budzik
Seriale
Osobnik posiadający mail zch280672@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

odpowiadasz zupełnie nie na temat i piszesz o stracie czasu... ciekawe...
Schizofrenia?

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

Data: 2012-05-08 21:10:35
Autor: nom
Seriale

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:08052012.38763700budzik61.poznan.pl...
Jakie inne seriale mogą nam się spodobać? Co polecicie?

Klan
M jak miłość
Barwy szczęścia
Moda na sukces

Kolejność przypadkowa. ;-)

Data: 2012-05-09 13:59:53
Autor: Budzik
Seriale
Osobnik posiadający mail nom73@usunto.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Debil.
Kretyn.
Idiota
Kolejność przypadkowa. ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2012-05-10 20:34:24
Autor: nom
Seriale

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:09052012.72A82E9Abudzik61.poznan.pl...
Debil.
Kretyn.
Idiota
Kolejność przypadkowa. ;-P

A  tego nie oglądałem, dobre? ;-)

Data: 2012-05-09 09:30:15
Autor: Chris
Seriale
Budzik nabazgrał(a):

[...]

Spartakus :)  serial edukacyjny :)

Data: 2012-05-09 11:01:07
Autor: Heraklit
Seriale
Był sobie taki dzień: 8 maj (wtorek), gdy o godzinie 16:59 *Budzik*
naskrobał(a):

Jakie inne seriale mogą nam się spodobać? Co polecicie?

- The Walking Dead
- FlashForward
- Falling Skies
- Stargate Universe
- V-Visitors
- Wallander

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2012-05-09 10:57:34

Data: 2012-05-09 15:24:12
Autor: Chris
Seriale
Heraklit nabazgrał(a):

[...]

Nikita do twojej listy

Data: 2012-05-09 11:10:25
Autor: Robert_J
Seriale
Jakie inne seriale mogą nam się spodobać? Co polecicie?

Czterej pancerni...
Stawka większa...
Kapitan Sowa na tropie
Wakacje z duchami

A tak poważnie to nie szkoda czasu Twojej lubej?

Data: 2012-05-09 13:59:52
Autor: Budzik
Seriale
Osobnik posiadający mail dzidekszcz1968@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Dzidek - ten od BMW?
 --
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2012-05-09 16:11:37
Autor: Robert_J
Seriale
Dzidek - ten od BMW?

Niejednemu psu burek na imię :-). Nie, nie ten.
Poza tym co to ma wspólnego z wątkiem?

Data: 2012-05-09 13:32:08
Autor: Doxent
Seriale

Jakie inne seriale mogą nam się spodobać? Co polecicie?

Dexter. Jest ok gdyby tylko wywalili wcześniej Ritę to był by super bo ta kobita działa mi mocno na nerwy podobnie z resztą jak Kai Winn z ST DS9. 2 najbardziej znienawidzone przeze mnie charaktery serialowe.

Data: 2012-05-09 13:59:53
Autor: Budzik
Seriale
Osobnik posiadający mail doxent@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Dexter był ok, oglądałem a jej się nie podobał.

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2012-05-11 09:14:48
Autor: Mark
Seriale
Dnia Tue, 8 May 2012 14:59:54 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Revenge (ide o zaklad ze jej sie spodoba)
Gra o tron
Homeland

Seriale