Seriale

Data: 2012-05-08 17:15:33
Autor: Kasa przyjmie
Seriale
W dniu 2012-05-08 16:59, Budzik pisze:
Moja luba ogląda:
- House (tez uwielbiam)
- Good Wife
- Fringe (teorie spiskowe rules)
- Californication (no dobra, ten jest mój :)
- Mentalista
- Lie to me
- Nurse Jackie

Jakie inne seriale mogą nam się spodobać? Co polecicie?

Ja tam wole sasiadke na zywo ogladac jak robi serial codziennie wieczorem.

:):):)

A dla ciebie to moze dwa samce na klamce bedzie OK.

:):):)

Data: 2012-05-09 13:59:52
Autor: Budzik
Seriale
Osobnik posiadający mail igor@b.c napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Co prawda mam wrażenie ze trafiłem do jakiejś ogólnej plonkownicy, ale mimo wszystko odpowiem.

Podglądacz bez poczucia humoru...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

Seriale