Seriale o RobinHoodzie (o Robinie Hoodzie?)

Data: 2012-01-26 15:26:06
Autor: Marcin N
Seriale o RobinHoodzie (o Robinie Hoodzie?)
Kilka lat temu obejrzałem jeden odcinek jakiegoś nowego serialu o Robinie. Byłem pewny, że to brytyjski serial z 2006 roku, jednak nie. Ten brytyjski to jakaś lipa, a pamiętam, że tamten odcinek zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie.

Kończył się sceną, w której Robin strzela z łuku ze skraju lasu w kierunku polany, czy wioski, na której buszują żołnierze.

Oczywiście nie mówię o kultowym serialu z lat 80-tych.

Seriale o RobinHoodzie (o Robinie Hoodzie?)