Server hp ML 350 G6 Raid 1

Data: 2014-05-18 09:25:45
Autor: druchu
Server hp ML 350 G6 Raid 1
Witam, Potrzebuje pomocy w pewnej kwestii... Ma serwer jak w temacie padły w nim dwa dyski i są na nim stworzone macierze Raid 1 następująco
2 x 146 GB ( - dysk) 2 x 300 GB
2 x 300 GB (- dysk) kupiłem dwa dyski 600 GB żeby te dwie macierze ( 2 x (2x300GB)) zastąpić w jedną a pozostałe dyski wykorzystać jako awaryjne. plan mam taki by zepsuty jeden dysk 146 GB podmienić na 300 GB czyli : 146 GB + 300 GB w raid 1 (jestem świadomy że będzie miało pojemność najmniejszego dysku ) 2 x 600 GB w Raid 1 Pytania :
1 Czy to ma ręce nogi i szanse zadziałać.
2 Czy jak wyjmę dysk 300 GB z partycją i danymi ze slotu i podepnę zamiast uszkodzonego dysku 146 GB to dane się zsynchronizują same ?

Server hp ML 350 G6 Raid 1