Serwer News

Data: 2011-12-01 17:48:52
Autor: Przemyslaw Kempinski
Serwer News
Dnia Thu, 1 Dec 2011 08:01:43 -0800 (PST), root <mesec1@yahoo.com>
napisał(a):

Zna ktoś sensowny serwer usenetowy za free. Taki który działa i można
podpiąć do niego jakiegoś klienta. Serwer onetu wyleciał w powietrze.
A serwer googla nie jest sensowny, bo nie da się chyba działać przez
klienta a tylko ze stony web. Jeśli jest inaczej to proszę o jakieś
informacje.

Wczoraj tez zmienilem, bo mnie juz onet wkurzyl na maxa. wzialem
pierwszy z brzegu: news.atman.pl dziala bez logowania.

--
Przemyslaw Kempinski

Data: 2011-12-01 20:13:47
Autor: root
Serwer News

napisał(a):

[...]

Dziękuje za pomoc Tobie i totusowi. nntp.aioe.org działa mi chyba lepiej. I
pomyśleć że wczoraj pól dnia szukałem w googlach i zaden nie miał
anonimowego postowania (tylko przegląd). A tu wystarczy pytanie zadać i
masz ;)

Data: 2011-12-01 23:18:16
Autor: RySZARd
Serwer News

[...]

a ja wygooglowałem
news.icm.edu.pl - dziala bez logowania i  drugi news.neostrada.pl

Data: 2011-12-01 23:20:31
Autor: RySZARd
Serwer News
a ja wygooglowałem
news.icm.edu.pl - dziala bez logowania i  drugi news.neostrada.pl
sorry neostrada chyba działa tylko do czytania

pozdrawiam
RySZARd

Data: 2011-12-02 08:13:39
Autor: Emeryt
Serwer News

Użytkownik "RySZARd" <kornikspam@restauracja-casablanca.wytnij.pl> napisał w wiadomości news:jb8uf7$6ff$1news.icm.edu.pl...

[...]

Ja korzystam z news.gazeta.pl

Data: 2011-12-04 23:11:27
Autor: !MWLM
Serwer News

Użytkownik "Emeryt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jb9tsg$k34$1@inews.gazeta.pl...
Ja korzystam z news.gazeta.pl
=======
po przetestowaniu :

news.atman.pl
nntp.aioe.org
news.task.gda.pl
news.icm.edu.pl
news.neostrada.pl
news.gazeta.pl

mi najlepiej działa news.interia.pl

Data: 2011-12-02 08:26:36
Autor: A. Filip
Serwer News

napisał(a):

[...]

Kiedyś na grupach pl.* "szalał" (ro)bot który wycinał posty z news
serwerów anonimizujących (w tym i z news.aioe.org).

Jak słyszałem odkąd go zabrakło admini niektórych news serwerów zaczęli
wycinać posty z takich serwerów "u siebie", w szczególności słyszałem że
robi tak serwer francowatej Telekomunikacji w Polsce (neostrada).

--
A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
Jeśli na Agnieszkę pochmurno, to o len nie trudno; a jeśli jasno,

Data: 2011-12-02 03:14:42
Autor: root
Serwer News
On 2 Gru, 08:26, "A. Filip" <a...@poczta.onet.pl> wrote:
root <asfdhs...@jasfj.com> pisze:

> [...]

A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
Jeśli na Agnieszkę pochmurno, to o len nie trudno; a jeśli jasno,
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Wiesz co, czasem byłbym zadowolony jakby ktoś lub coś usunęło moje
posty ;)

Data: 2011-12-02 20:46:38
Autor: !MWLM
Serwer News

Użytkownik "Przemyslaw Kempinski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ptbfd7p3itv2agrhsd0so8ct3e1mcf3ars@4ax.com...

Wczoraj tez zmienilem, bo mnie juz onet wkurzyl na maxa. wzialem
pierwszy z brzegu: news.atman.pl dziala bez logowania.

http://niusy.onet.pl/
Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, iż serwis niusy.onet.pl został zamknięty. Onet zrezygnował ze świadczenia usługi grup dyskusyjnych i w związku z tym serwer NNTP news.onet.pl również został zamknięty. Zachęcamy do korzystania z alternatywnych serwerów niusowych i przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Pozdrawiamy
Onet.

mi news.atman.pl nie dziala

news.icm.edu.pl nie pokazuje grupy banki ani samochody

Serwer News