Serwer Oneta chyba ostatecznie przestał dzialać

Data: 2011-12-05 12:24:41
Autor: Klin
Serwer Oneta chyba ostatecznie przestał dzialać
Już od kilku dni nie mogę ani wysłać ani odebrać
  przez niego żadnych postów. Nikt tego nie zauważa?

Data: 2011-12-05 12:27:06
Autor: oyster
Użytkownik - Klin > napisał:
Już od kilku dni nie mogę ani wysłać ani odebrać
przez niego żadnych postów. Nikt tego nie zauważa?

Już było poruszone - serwer news.onet.pl zdechł nieodwracalnie.

Data: 2011-12-05 12:27:48
Autor: bully300
oyster <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
Użytkownik - Klin > napisał:
> Już od kilku dni nie mogę ani wysłać ani odebrać
> przez niego żadnych postów. Nikt tego nie zauważa?

Już było poruszone - serwer news.onet.pl zdechł nieodwracalnie.

Czas by¶ ty też zdechł wałbrzyski kundlu!

Data: 2011-12-05 12:35:22
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Serwer Oneta chyba ostatecznie przestał dzialać

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbi9qa$9vg$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - Klin > napisał:
Już od kilku dni nie mogę ani wysłać ani odebrać
przez niego żadnych postów. Nikt tego nie zauważa?

Już było poruszone - serwer news.onet.pl zdechł nieodwracalnie.

To postaw swój. Za darmochę oczywi¶cie. Chętnie będziemy przez niego wysłyłać interesuj±ce posty.

BBR

Data: 2011-12-05 17:00:28
Autor:
Serwer Oneta chyba ostatecznie przestał dzialać
On Mon, 5 Dec 2011 12:35:22 +0100, "Pan hrabia Bobrowski"
<hrabia@zascianek.eu> wrote:

> Już było poruszone - serwer news.onet.pl zdechł nieodwracalnie.

To postaw swój. Za darmochę oczywi¶cie. Chętnie będziemy przez niego wysłyłać interesuj±ce posty.

BBR

 razorek zawsze na krzywy ryj sie lapal. cwaniaczek z sobiecina.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-05 12:52:34
Autor: Klin
Użytkownik oyster napisał:
Użytkownik - Klin > napisał:
Już od kilku dni nie mogę ani wysłać ani odebrać
przez niego żadnych postów. Nikt tego nie zauważa?

Już było poruszone - serwer news.onet.pl zdechł nieodwracalnie.

    Jakie serwery wysyłaj± posty bez zwłoki? - na razie korzystam
    z serwera neostrady ale tam jest zwłoka minutowa pewnie
    przygotowuj± się do cenzurowania grup.

Data: 2011-12-05 13:00:15
Autor: oyster
Użytkownik - Klin > napisał:
Użytkownik oyster napisał:
Użytkownik - Klin > napisał:
[...]

A GazoWniczy chodzi ostatnio niezgorzej.

Data: 2011-12-05 12:29:05
Autor: bully300
Użytkownik - Klin > napisał:

> Jakie serwery wysyłaj± posty bez zwłoki? - na razie korzystam
> z serwera neostrady ale tam jest zwłoka minutowa pewnie
> przygotowuj± się do cenzurowania grup.

A GazoWniczy chodzi ostatnio niezgorzej.

Patrzcie, ekspert spod Reala się znalazł! --

Data: 2011-12-05 17:00:29
Autor:
Serwer Oneta chyba ostatecznie przestał dzialać
On Mon, 5 Dec 2011 12:29:05 +0000 (UTC), " bully300"
<bitstreem@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Patrzcie, ekspert spod Reala się znalazł!

 widzialem, widzialem. "pan-da, odprowadze wozek" ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-05 13:42:15
Autor: Przemysław W
Serwer Oneta chyba ostatecznie przestał dzialać

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał

A GazoWniczy chodzi ostatnio niezgorzej.

Nie wstyd ci mendo z niego korzystać?

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieli¶my ich 14 po
1989 r. - stan±ł przed s±dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-05 17:21:42
Autor: Leprechaun
Serwer Oneta chyba ostatecznie przestał dzialać

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbie81$p59$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał

A GazoWniczy chodzi ostatnio niezgorzej.

Nie wstyd ci mendo z niego korzystać?

Przemek

tacy jak on nie znaj± pojecia honor. Korzysta z odraz±! ;)

BomBel

Data: 2011-12-05 13:07:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-05 12:52, Klin > pisze:
Użytkownik oyster napisał:
Użytkownik - Klin > napisał:
Już od kilku dni nie mogę ani wysłać ani odebrać
przez niego ĹĽadnych postĂłw. Nikt tego nie zauwaĹĽa?

Już było poruszone - serwer news.onet.pl zdechł nieodwracalnie.

   Jakie serwery wysyĹ‚ajÄ… posty bez zwĹ‚oki? - na razie korzystam
   z serwera neostrady ale tam jest zwĹ‚oka minutowa pewnie
   przygotowujÄ… siÄ™ do cenzurowania grup.

news.atman.pl.  Nie wymaga logowania.

Data: 2011-12-05 13:40:52
Autor: Klin
Użytkownik oyster napisał:
Użytkownik - Klin > napisał:
[...]

   Niestety wy¶wietla mi się, że nie mam pozwolenia na korzystanie
   z tego serwera. Domy¶lasz się dlaczego?

Data: 2011-12-05 13:57:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Serwer Oneta chyba ostatecznie przestał dzialać

Użytkownik oyster napisał:
Użytkownik - Klin > napisał:
[...]

Masz nieodpowiednie zapatrywania polityczne?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-05 14:11:54
Autor: jadrys
Użytkownik oyster napisał:
Użytkownik - Klin > napisał:
Już od kilku dni nie mogę ani wysłać ani odebrać
przez niego ĹĽadnych postĂłw. Nikt tego nie zauwaĹĽa?

Już było poruszone - serwer news.onet.pl zdechł nieodwracalnie.

Jakie serwery wysyłają posty bez zwłoki? - na razie korzystam
z serwera neostrady ale tam jest zwłoka minutowa pewnie
przygotowujÄ… siÄ™ do cenzurowania grup.

news.atman.pl. Nie wymaga logowania.

  Niestety wyĹ›wietla mi siÄ™, ĹĽe nie mam pozwolenia na korzystanie
  z tego serwera. DomyĹ›lasz siÄ™ dlaczego?

Nie mam pojecia. Być może chodzi o adres IP, Niektóre polskie serwery newsów nie tolerują serwerów proxy, sieci vpn itd.
Ja, gdy Onet zaprzestał udostępniać swój serwer przeszedłem na atamana bez żadnych przeszkód.

Data: 2011-12-05 14:31:36
Autor: Klin
Użytkownik oyster napisał:
Użytkownik - Klin > napisał:
[...]

newsów nie toleruj± serwerów proxy, sieci vpn itd.
Ja, gdy Onet zaprzestał udostępniać swój serwer przeszedłem na atamana
bez żadnych przeszkód.

     Udało mi się podł±czyć do tego serwera   news.icm.edu.pl  wysyłam post
     by sprawdzić jak się ładuje.

Data: 2011-12-05 14:33:24
Autor: Klin
Użytkownik oyster napisał:
Użytkownik - Klin > napisał:
[...]

    Widzę, że w porz±dku, gdyby kto¶ miał podobne trudno¶ci może spróbować
    czy i jemu to zadziała.

Data: 2011-12-05 15:02:21
Autor: Klin
Użytkownik oyster napisał:
Użytkownik - Klin > napisał:
[...]

     Choć nie wszystko - niektórych grup nie można odebrać widać serwer się ceni
     naukowcy nie zajmuj± się głupstwami jak filozofia, paranauki.

Data: 2011-12-05 19:41:50
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-05 15:02, Klin pisze:

Nie mam pojecia. Być może chodzi o adres IP, Niektóre polskie serwery
newsĂłw nie tolerujÄ… serwerĂłw proxy, sieci vpn itd.
Ja, gdy Onet zaprzestał udostępniać swój serwer przeszedłem na atamana
bez ĹĽadnych przeszkĂłd.

Udało mi się podłączyć do tego serwera news.icm.edu.pl wysyłam post
by sprawdzić jak się ładuje.

Widzę, że w porządku, gdyby ktoś miał podobne trudności może spróbować
czy i jemu to zadziała.

    Choć nie wszystko - niektĂłrych grup nie moĹĽna odebrać widać serwer siÄ™ ceni
    naukowcy nie zajmujÄ… siÄ™ gĹ‚upstwami jak filozofia, paranauki.

I pewnie nie widzisz postĂłw z np z serwera aioe.org?

Data: 2011-12-05 20:19:17
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

I pewnie nie widzisz postów z np z serwera aioe.org?

   Ten post wysyłam przez  news.aioe.org  ale musiałem w ustawieniach
    trochę pozmieniać.

Data: 2011-12-05 21:41:36
Autor: Klin
Użytkownik Klin > napisał:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

     Ciekawa sprawa wysłanego z tego konta postu nie widać na neostradzie
     jeszcze raz sprawdzam.

Data: 2011-12-05 12:34:13
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Serwer Oneta chyba ostatecznie przestał dzialać

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomo¶ci news:4edca9fa$0$5819$65785112news.neostrada.pl...
Już od kilku dni nie mogę ani wysłać ani odebrać
 przez niego żadnych postów. Nikt tego nie zauważa?

Zrób jak±¶ zadymę przed siedzib± Onetu. Może cię zauważ± i przywróc±. Za odpowiedni± kasę oczywi¶cie!

BBR

Data: 2011-12-05 14:39:13
Autor: stevep
Dnia 05-12-2011 o 12:24:41 Klin <"klin"@wp.pl>, <">"> napisał(a):

Już od kilku dni nie mogę ani wysłać ani odebrać
  przez niego żadnych postów. Nikt tego nie zauważa?

Blokuj± kretynów?

--
stevep

Data: 2011-12-05 14:44:28
Autor: Klin
Użytkownik stevep napisał:
Dnia 05-12-2011 o 12:24:41 Klin <"klin"@wp.pl>, <">"> napisał(a):

Już od kilku dni nie mogę ani wysłać ani odebrać
przez niego żadnych postów. Nikt tego nie zauważa?

Blokuj± kretynów?

    Dlatego nadajesz z serwera GW?

Data: 2011-12-06 04:15:12
Autor: stevep
Dnia 05-12-2011 o 14:44:28 Klin <"klin"@wp.pl>, <">"> napisał(a):

Użytkownik stevep napisał:
[...]

Nawet tego nie potrafisz sprawdzić?

--
stevep

Data: 2011-12-05 17:00:28
Autor:
Serwer Oneta chyba ostatecznie przestał dzialać
On Mon, 05 Dec 2011 12:24:41 +0100, Klin <""klin\"@wp.pl,
,"> wrote:

Już od kilku dni nie mogę ani wysłać ani odebrać
  przez niego żadnych postów. Nikt tego nie zauważa?

 ty zauwazyles i co?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Serwer Oneta chyba ostatecznie przestał dzialać