Serwer pod system ERP

Data: 2011-10-10 08:41:27
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Serwer pod system ERP
Dnia 2011-10-09, o godz. 10:06:35
BAREK <barek@plusnet.pl> napisał(a):

Jak szukać odpowiedników innych firm takiego sprzętu, jakie firmy
brac pod uwagę; DELL, F-S, IBM, coś jeszcze?
Które parametry poza RAM mają duże znaczenie?

Zerknij sobie np. na http://www.thomas-krenn.com/pl/index.html
Firma niemiecka, mam ich parę maszyn. DO jakości nie ma się co
przyczepić, serwis w jednym przypadku gdy go potrzebowałem był szybki a
cenowo byli dość konkurencyjni. Jeśli chcesz to na priv mogę podrzucić
namiary na  niewielką warszawską firmę oferującą maszyny Tyana. Tanio
ale oni serwis realizują samodzielnie więc siłą rzeczy są mniej
elastyczni niż duży koncern realizujący to przez partnerów.

Zdrówko

Serwer pod system ERP