Serwer spisowy - nie wyrabia

Data: 2011-06-16 21:40:29
Autor: Marek
Serwer spisowy - nie wyrabia
Obywatele zapragnęli się spisać w ostatnim dniu ale nie jest to im dane. Serwer GUS odmawia współpracy. Pewnie to wina obywateli i zostaną ukarani jak rachmistrz spisowy do nich nie przyjdzie. Z tą karą to nie jestem pewien, chociaż w sytuacji naszego krajowego budżetu każdy grosz się przyda.

--
Marek

Data: 2011-06-16 21:47:15
Autor: Brujo
Serwer spisowy - nie wyrabia

Użytkownik "Marek" <plus@minus.cn> napisał w wiadomości news:itdmou$l0r$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ja mysle ze jak ktos sie nie spisze to bedzie rozstrzelany.
Przeciez jak sie nie spisal to go nie ma.

Serwer spisowy - nie wyrabia