Serwerownia czyli jak tu zajrzec

Data: 2012-12-29 07:59:50
Autor: marider
Serwerownia czyli jak tu zajrzec
Siema

dlugo mnie nie bylo bo cos serwer new.gazeta.pl mi sie odcial i pokazuje takie cos przy probie polaczenia:

blad protokolu nntp blabla i connect error 10061

news.icm.edu.pl cos wogole jakis niegoscinny jest wiec pytanie jakiego dobrego serwera news mam uzyc zeby z Thunderbirda czytac i pisac (bramka google to lipa ;p)? Albo jakich Wy uzywacie? Moze ktorys zagra..

Dzieki za podpowiedz i pzdr
marider
(i zabawki ;) )

Data: 2012-12-29 17:20:10
Autor: Magic
W dniu 2012-12-29 16:59, marider pisze:
[...]

Do archiwum !

freenews.netfront.net

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2012-12-29 18:41:13
Autor: morghul
Serwerownia czyli jak tu zajrzec
Ja na atmanie siedze, news.atman.pl ale mam podejrzenie ze czasem jakiegos postu nie widze.

--

morghul

Data: 2012-12-30 18:28:00
Autor: AZ
On 2012-12-29, morghul <morghul@tlen.pl> wrote:
Ja na atmanie siedze, news.atman.pl ale mam podejrzenie ze czasem jakiegos postu nie widze.

Nie widac z jakichs szemranych spamogennych bramek.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-29 18:47:11
Autor: Adam Wysocki
Serwerownia czyli jak tu zajrzec
marider <mariderek@yahoo.ca> wrote:

Dzieki za podpowiedz i pzdr

Odezwij sie na priv to dam ci dostep do news.chmurka.net.

gof (malpa) chmurka (kropka) net

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2012-12-29 20:48:04
Autor: Szymon Machel

[...]

[...]