Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach

Data: 2009-04-02 13:21:31
Autor: Serwis - Technika Podwodna
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach
Witam,

W związku z coraz częstszym zgłaszaniem się do nas klientów z niesprawnymi automatami oddechowymi Apeks, które w trakcie oględzin okazują się być przeserwisowane na nieoryginalnych zestawach serwisowych, Technika Podwodna ma do Was prośbę. Chodzi o zgłaszanie tego rodzaju przypadków bezpośrednio do nas, najlepiej z podaniem miejsca dokonania ostatniego serwisu.

Nie chodzi tu o prosty zabieg marketingowy wymuszający stosowanie oryginalnych kitów serwisowych, ale o bezpieczeństwo. Spotykamy np. automaty z nieoryginalnymi membranami (zła grubość) gdzie w celu otrzymania szczelności stosowane są jakieś plastikowe podkładki, których w oryginale w ogóle nie ma. Podkładki te po jakimś czasie ulegają wygnieceniu i automat traci szczelność. A to tylko jeden z przykładów.

Przypominamy, że każdy autoryzowany serwis ma obowiązek oddania właścicielowi wszystkich wymienionych części serwisowych, oraz dokonania odpowiedniego wpisu w książeczkę serwisową.

Wszystkie informacje prosimy przesyłać na PW serwis@technikapodwodna.pl

Pozdrawiam

Marcin Cegielski
Technika Podwodna Sp. z o.o.
01-466 Warszawa ul. Powstańców Śląskich 80
KRS 0000179456,Sąd Rejonowy dla m. st. W-wy XIII Wydz. Gosp. Krajowego rejestru Sądowego
NIP PL1180013498 Wysokość kapitału Zakładowego 60 000 PLN

Data: 2009-04-02 07:56:49
Autor: rybarczyk.piotr
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach

Wszystkie informacje prosimy przesyłać na PW ser...@technikapodwodna.pl

[...]

Witam

A czy jest możliwość kupienia serwis kitów jako osoba prywatna w
technicepodwodnej.

Data: 2009-04-02 17:03:26
Autor: Serwis - Technika Podwodna
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach
Oczywiście można nabyć zestawy serwisowe. Aczkolwiek serwis należy zrobić u autoryzowanego serwisanta firmy APEKS. Niedługo lista autoryzowanych serwisów będzie dostępna na naszej nowej stronie.

Data: 2009-04-02 17:20:58
Autor: Darek Mroz
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach
Aczkolwiek serwis należy zrobić u autoryzowanego serwisanta firmy APEKS.

Dlaczego?

DM

Data: 2009-04-02 17:39:37
Autor: Serwis - Technika Podwodna
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach
Witam, Dlatego bo taka jest polityka firmy APEKS

Data: 2009-04-02 18:15:56
Autor: Darek Mroz
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach
Witam, Dlatego bo taka jest polityka firmy APEKS

A moja polityka jest inna.
Ceny w autoryzowanych punktach to rozbój. Biorąc pod uwagę że mając śruowkręt i zestaw serwisowy można to zrobić samemu w 20min

DM

Data: 2009-04-02 21:55:20
Autor: mcgregorius
[...]

Marcin,jesteś fajny facet,i sympatyczny bardzo,ale...............
mam w dupie politykę firmy Apeks.Zapłaciłem Technice za automat,i tyle,mam swoją politykę.Jeśli chcę i mogę,kupuję kit u ciebie i robię serwis sam,nie dam automatu do serwisu zgodnego z polityką firmy Apeks(czytaj Technika POdwodna)który wymieni mi połowę częsci kitu,a resztę włoży stare.I tylko dlatego ,ze dany "serwis" kupuje duzo innych produktów z Techniki,i przez to ten "serwis" jest akceptowalny.Czy mozesz napisać ilu serwisom lub serwisantom odebraliście autoryzację?
pozdro

Data: 2009-04-03 23:15:49
Autor: ~BitPump
[...]

W dniu 27.08.2007 wysłałem maila do Techniki Podwodnej z prośbą o informację, gdy będzie prowadzone szkolenie w zakresie serwisu sprzętu Apeks. Do chwili obecnej nie otrzymałem odpowiedzi. Jak więc powstają autoryzowani serwisanci? Jak się umówić na audiencję?

~BitPump

Data: 2009-04-04 05:29:29
Autor:
~BitPump <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> napisał(a):
[...]

No jak to nie wiesz ? przez Bogusia Lindę musisz się umówić.

pozdrawiam rc

Data: 2009-04-02 16:26:49
Autor:
Serwis - Technika Podwodna <serwis@technikapodwodna.pl> napisał(a):
[...]

To podajcie zestawy serwisowe jakich firm są zupełnie złe, a jakich
dopuszczalne. Auer i Draeger w sprzęcie wspólnie produkowanym miały pełną
zamienność części i serwisu. Zestawy serwisowe mają ograniczoną w czasie
przydatność do użycia, czy Apeks (w tylnej kieszonce AL) też stosuje taką
politykę bezpieczeństwa ?

pozdrawiam rc

Data: 2009-04-02 19:36:49
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr2p09$ji0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tu taka sytuacja niewystępuje. Albo użuwasz oryginalnych, zapewnionych przez producenta (Apeks) zestawów części albo musisz kombinować od innych automatów czy ze sklepu z gumkami.

To, że Apeks i Aqualung są częścią tej samej korporacji nie znaczy, że mają te same zestawy serwisowe. To są inne automaty. W korporacji jest jeszcze Suunto, Bare co nie znaczy, że możesz od nich brać service kity :)

pozdrawiam, Karol Susicki
http://divezone.pl

Data: 2009-04-02 18:33:04
Autor:
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a):
Tu taka sytuacja niewystępuje. Albo użuwasz oryginalnych, zapewnionych przez producenta (Apeks) zestawów części albo musisz kombinować od innych automatów czy ze sklepu z gumkami.

Nie odpowiedziałeś na pytanie dotyczące polityki bezpieczeństwa, czy zestawy
części mają określony czas przydatności do użycia tak jak to ma miejsce w
profesjonalnej działce. A sklep z gumkami daruj sobie, kursantom opowiadaj
takie bajeczki.

pozdrawiam rc

Data: 2009-04-03 11:56:41
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr30cv$qb6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Odpowiedziałem na pierwszą cześć twojego pytania, na drugą nie znam odpowiedzi. Zestaw serwisowy nie zdąży się u mnie zestarzeć.

pzdr, Karol

Data: 2009-04-05 14:02:19
Autor: 666
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach
Bo Apeks to jak powszechnie waidomo znany na świecie producent gumy silikonowej czy butylowej???
Gumy do użucia oczywiście.....
JaC

-- -- -

Albo użuwasz oryginalnych, zapewnionych przez producenta zestawów części albo musisz kombinować od innych automatów czy ze sklepu z gumkami.

Data: 2009-04-02 23:29:54
Autor: agornicki
[...]

A czy możecie wyjaśnić czemu nie można u was już zamówić/zakupić
kit'ów czystych tlenowo i czy ta sytuacja jest przejściowa ? I co w
takim razie zalecacie jako przedstawiciel do serwisowania automatów
APEKS czystych tlenowo ? Kombinowanie z innych automatów czy sklep z
gumkami ?

Data: 2009-04-03 01:04:24
Autor: rybarczyk.piotr
On 3 Kwi, 08:29, agorni...@gmail.com wrote:
> [...]

takim razie zalecacie jako przedstawiciel do serwisowania automatów
APEKS czystych tlenowo ? Kombinowanie z innych automatów czy sklep z

Jak widać wsadzili kij w mrowisko. Dwa razy w życiu oddałem automat do
serwisu "pierwszy i ostatni" od tamtej pory zacząłem sam serwisować
automaty sobie oraz grupie znajomych i jakoś nic się nie dzieje, fakt
jest taki że kupujemy orginalne serwis kity jeśli robie czystość
tlenową to do serwis kitu dokupuje oringi vitonowe i po sprawie.
Wiadomą sprawą jest że tracimy gwarancje jeśli mamy kupione nowe
automaty ale z drugiej strony co może się zepsuć w AO nie z winy
użytkownika. Jeśli robie sam serwis wiem że każdy oring wymieniam oraz
cześci a nie jak niektórzy serwisanci na oko widzą że szczeliwko z
zapasowego automatu może teraz smigac na głównym- "przecież to
zapasowy wiec mało używany" albo sprawdzanie czy oring jest dobry czy
zły na oko.

Data: 2009-04-03 12:00:08
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik <rybarczyk.piotr@gmail.com> napisał w wiadomości news:66c9a2f0-a75a-4e9a-87d6-38239cf5febfk41g2000yqh.googlegroups.com...

Jak widać wsadzili kij w mrowisko. Dwa razy w życiu oddałem automat do
serwisu "pierwszy i ostatni" od tamtej pory zacząłem sam serwisować
automaty sobie oraz grupie znajomych i jakoś nic się nie dzieje,

Jest tylko jedno małe "ale". Dopuki serwisujesz sobie problemu nie ma - jeśli natomiast coś się zdarzy znajomemu z automatem i będzie wypadek (czego nie życzę) to będziesz musiał ponieść konsekwencje prawne... i tu może być kłopot...

pozdrawiam, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-04-03 03:50:54
Autor: rybarczyk.piotr
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach
On 3 Kwi, 12:00, "Karol Susicki [DIVEZONE.PL]"
<d...@usunto.divezone.pl> wrote:
Użytkownik <rybarczyk.pi...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:66c9a2f0-a75a-4e9a-87d6-38239cf5febfk41g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]

nie życzę) to będziesz musiał ponieść konsekwencje prawne... i tu może być

Wiadoma sprawa że taki serwis jest na własną odp.

Data: 2009-04-05 14:07:22
Autor: 666
Serwis Aqualunga na oryginalnych częściach
Wiesz co, mnie serwisował "autoryzowany" przez "autoryzowanego" przedstawiciela Aqualunga serwisant w W-wie i zdarzył się wypadek taki, że na atrakcyjnej wyprawie trzy z czterech automatów prosto po serwisie były nie do użytku.
Nawet się zastanawiałem nad pociągnięciem "autoryzowanego" gnoja do odpowiedzialności cywilnej (czas i pieniądze za wyjazd), ale polskiemu sądownictwu odpuściłem.
JaC

-- -- -

 jeśli natomiast coś się zdarzy znajomemu z automatem i będzie wypadek to będziesz musiał ponieść konsekwencje prawne.

Data: 2009-04-06 13:15:40
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik " 666" <j.666@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gra70l$2c9$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A poinformowałeś chociaż Aqualunga o tym fakcie? Skąd producenci i dystrybutorzy mają wiedzieć skoro nawet ludzie ich nie informują tylko ewentualnie żale wylewają przy okazji na sekcie?

pzdr, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-04-03 11:54:00
Autor: Slawek Packo
agornicki@gmail.com pisze:

[...]

Z powodu popapranego prawodawstwa w niektórych krajach EU.
Standardowe kity serwisowe są są kompatybilne tlenowo (oprócz filtra w wersji INT), ale nie są czyste tlenowo. Myśle że ci co się na tym znają wiedzą o co chodzi.

Data: 2009-04-03 13:21:25
Autor: Robert
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach
Nie za bardzo rozumiem problem dyskusji. Apeks to b. dobry automat i jak wszystkie inne wymaga serwisu. Zaznaczam serwisu a nie rozebrania i złożenia z powrotem na starych częściach serwisowych czy jakiś dopasowanych czy dorobionych elementach . Tech Pod ma swoich przedstawicieli a ci mają autoryzowanych przez TP serwisantów do których odnosimy raz w roku swoje automaty. Przedłużamy naszą gwarancję dzięki temu na następny rok. I taka usługa kosztuje co chyba nikogo nie dziwi. Jeśli nie jesteśmy zadowoleni z serwisu zawsze możemy zgłosić to do przedstawiciela apeksa czyli TP że naszym zdaniem ten punkt serwisowy daje ciała i np coś dziwnego wkłada nam do automatu. Wtedy punkt ma problem. Sprawa wydaje się prosta :). Natomiast jeśli zdecydujemy się sami sobie grzebać w automacie, kupując zestaw kitów to powodzenia. Idę o zakład że na 10 domorosłych serwisantów 9 złoży i ustawi automat wadliwie :)). Wszystko ok jeśli nurkują sami na tym sprzęcie więc jeśli odejdą nagle w wielki błękit to ich problem no i ich parterów. Gorzej tak jak zauważył ktoś w tej dyskusji  jeśli pożyczą go komuś bo wtedy prokurator może im zadawać bardzo niewygodne pytania. Podczas dochodzenia w sprawie śmierci nurka pytanie o serwis sprzętu będzie drugim lub trzecim z rzędu zaraz po systemie partnerskim i akcji ratowniczej. Reasumując jaki jest sens oszczędzania na serwisie ~180 PLN, gdy przy cenie kompletnego sprzętu i kosztów nurkowań kwota wydaje się naprawdę niewielka?

Pozdro Robert

Data: 2009-04-03 12:02:10
Autor:
Robert <robertbl@plocman.pl> napisał(a):
Reasumując jaki jest sens oszczędzania na serwisie ~180 PLN, gdy przy cenie kompletnego sprzętu i kosztów nurkowań kwota wydaje się naprawdę niewielka?

Tu nie chodzi o pieniądze tylko pewność, co zostało zrobione.
Byłem świadkiem w TP (na ul powstańców Śląskich) oddawania automatu po
serwisie z komentarzem że: "po 10 min drugi stopień się troszkę otworzy, ale
to nie przeszkadza"
PIERDOLĘ taką jakość.

pozdrawiam rc

Data: 2009-04-03 14:36:42
Autor: Serwis - Technika Podwodna
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach
Witam, proszę o informacje kiedy i kto dokonywał tego serwisu te informacje
są w karcie serwisowej . Zapewne tam gdzie dostał pan nieprawdopodobny
komentaż.

Data: 2009-04-03 12:54:35
Autor:
[...]

Powtarzam byłem świadkiem, nie stroną usługi serwisu. Było to po zmianie siedziby, kto z byłych pracowników uczestniczył pamiętam.

pozdrawiam rc

Data: 2009-04-03 14:01:47
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Użytkownik "Robert" <robertbl@plocman.pl> napisał w wiadomości news:gr4rfu$cdf$1inews.gazeta.pl...
Nie za bardzo rozumiem problem dyskusji.

Widzisz problem czy raczej początek dyskusji wziął się stąd, że klient często nie wie że miał źle zrobiony serwis czy nieoryginalne części. Ci co robią porządnie a szczególnie dystrybutor chciałby wiedzieć kto takie praktyki stosuje i odbierać autoryzację aby klienci wiedzieli gdzie mogą oddać swój automat i mieć dobrze zrobiony serwis. Stąd apel TP aby zgłaszać do nich takie nieprawidłowości.

Z tego co wiem właśnie jeden z serwisów stracił autoryzację za takie manewry. Sam miałem do czynienia z Apeksem TX100 po takim serwisie gdzie membrana była od innego automatu i miała za małą średnicę. Nie dość, że oddychało się dużo trudniej to była duża szansa na wypadnięcie jej pod wodą. Serwis wykonany w pewnym dużym centrum specjalizującym się w serwisach automatów...

pozdrawiam, Karol Susicki
http://divezone.pl

Data: 2009-04-03 22:43:14
Autor: jacekplacek
[...]

Nawet 1023 nie dotyczyło serwisu, czy stanu technicznego sprzętu: ani ze strony czeskiej, ani polskiej. Mają swoich rzeczoznawców. Znaczy, tak sądzę, że stąd ten brak zainteresowania.

--

Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach