Data: 2009-04-02 13:21:31 | |
Autor: Serwis - Technika Podwodna | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Witam,
W związku z coraz częstszym zgłaszaniem się do nas klientów z niesprawnymi automatami oddechowymi Apeks, które w trakcie oględzin okazują się być przeserwisowane na nieoryginalnych zestawach serwisowych, Technika Podwodna ma do Was prośbę. Chodzi o zgłaszanie tego rodzaju przypadków bezpośrednio do nas, najlepiej z podaniem miejsca dokonania ostatniego serwisu. Nie chodzi tu o prosty zabieg marketingowy wymuszający stosowanie oryginalnych kitów serwisowych, ale o bezpieczeństwo. Spotykamy np. automaty z nieoryginalnymi membranami (zła grubość) gdzie w celu otrzymania szczelności stosowane są jakieś plastikowe podkładki, których w oryginale w ogóle nie ma. Podkładki te po jakimś czasie ulegają wygnieceniu i automat traci szczelność. A to tylko jeden z przykładów. Przypominamy, że każdy autoryzowany serwis ma obowiązek oddania właścicielowi wszystkich wymienionych części serwisowych, oraz dokonania odpowiedniego wpisu w książeczkę serwisową. Wszystkie informacje prosimy przesyłać na PW serwis@technikapodwodna.pl Pozdrawiam Marcin Cegielski Technika Podwodna Sp. z o.o. 01-466 Warszawa ul. Powstańców Śląskich 80 KRS 0000179456,Sąd Rejonowy dla m. st. W-wy XIII Wydz. Gosp. Krajowego rejestru Sądowego NIP PL1180013498 Wysokość kapitału Zakładowego 60 000 PLN |
|
Data: 2009-04-02 07:56:49 | |
Autor: rybarczyk.piotr | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
On 2 Kwi, 13:21, "Serwis - Technika Podwodna"
<ser...@technikapodwodna.pl> wrote: Witam, Witam A czy jest możliwość kupienia serwis kitów jako osoba prywatna w technicepodwodnej. |
|
Data: 2009-04-02 17:03:26 | |
Autor: Serwis - Technika Podwodna | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Oczywiście można nabyć zestawy serwisowe. Aczkolwiek serwis należy zrobić u autoryzowanego serwisanta firmy APEKS. Niedługo lista autoryzowanych serwisów będzie dostępna na naszej nowej stronie.
Pozdrawiam Marcin Cegielski Technika Podwodna Sp. z o.o. 01-466 Warszawa ul. Powstańców Śląskich 80 KRS 0000179456,Sąd Rejonowy dla m. st. W-wy XIII Wydz. Gosp. Krajowego rejestru Sądowego NIP PL1180013498 Wysokość kapitału Zakładowego 60 000 PLN |
|
Data: 2009-04-02 17:20:58 | |
Autor: Darek Mroz | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Aczkolwiek serwis należy zrobić u autoryzowanego serwisanta firmy APEKS. Dlaczego? DM |
|
Data: 2009-04-02 17:39:37 | |
Autor: Serwis - Technika Podwodna | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Witam, Dlatego bo taka jest polityka firmy APEKS
-- Marcin Cegielski Technika Podwodna Sp. z o.o. 01-466 Warszawa ul. Powstańców Śląskich 80 KRS 0000179456,Sąd Rejonowy dla m. st. W-wy XIII Wydz. Gosp. Krajowego rejestru Sądowego NIP PL1180013498 Wysokość kapitału Zakładowego 60 000 PLN Użytkownik "Darek Mroz" <DArek.Mroz_DIVER@wp.pl> napisał w wiadomości news:gr2l5r$63h$1news.onet.pl... Aczkolwiek serwis należy zrobić u autoryzowanego serwisanta firmy APEKS. |
|
Data: 2009-04-02 18:15:56 | |
Autor: Darek Mroz | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Witam, Dlatego bo taka jest polityka firmy APEKS A moja polityka jest inna. Ceny w autoryzowanych punktach to rozbój. Biorąc pod uwagę że mając śruowkręt i zestaw serwisowy można to zrobić samemu w 20min DM |
|
Data: 2009-04-02 21:55:20 | |
Autor: mcgregorius | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Witam, Dlatego bo taka jest polityka firmy APEKS Marcin,jesteś fajny facet,i sympatyczny bardzo,ale............... mam w dupie politykę firmy Apeks.Zapłaciłem Technice za automat,i tyle,mam swoją politykę.Jeśli chcę i mogę,kupuję kit u ciebie i robię serwis sam,nie dam automatu do serwisu zgodnego z polityką firmy Apeks(czytaj Technika POdwodna)który wymieni mi połowę częsci kitu,a resztę włoży stare.I tylko dlatego ,ze dany "serwis" kupuje duzo innych produktów z Techniki,i przez to ten "serwis" jest akceptowalny.Czy mozesz napisać ilu serwisom lub serwisantom odebraliście autoryzację? pozdro G -- |
|
Data: 2009-04-03 23:15:49 | |
Autor: ~BitPump | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Oczywiście można nabyć zestawy serwisowe. Aczkolwiek serwis należy zrobić u autoryzowanego serwisanta firmy APEKS. Niedługo lista autoryzowanych serwisów będzie dostępna na naszej nowej stronie. W dniu 27.08.2007 wysłałem maila do Techniki Podwodnej z prośbą o informację, gdy będzie prowadzone szkolenie w zakresie serwisu sprzętu Apeks. Do chwili obecnej nie otrzymałem odpowiedzi. Jak więc powstają autoryzowani serwisanci? Jak się umówić na audiencję? ~BitPump |
|
Data: 2009-04-04 05:29:29 | |
Autor: | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
~BitPump <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> napisał(a):
W dniu 27.08.2007 wysłałem maila do Techniki Podwodnej z prośbą o informację, gdy będzie prowadzone szkolenie w zakresie serwisu sprzętu Apeks. Do chwili obecnej nie otrzymałem odpowiedzi. Jak więc powstają autoryzowani serwisanci? Jak się umówić na audiencję? No jak to nie wiesz ? przez Bogusia Lindę musisz się umówić. pozdrawiam rc -- |
|
Data: 2009-04-02 16:26:49 | |
Autor: | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Serwis - Technika Podwodna <serwis@technikapodwodna.pl> napisał(a):
Witam, To podajcie zestawy serwisowe jakich firm są zupełnie złe, a jakich dopuszczalne. Auer i Draeger w sprzęcie wspólnie produkowanym miały pełną zamienność części i serwisu. Zestawy serwisowe mają ograniczoną w czasie przydatność do użycia, czy Apeks (w tylnej kieszonce AL) też stosuje taką politykę bezpieczeństwa ? pozdrawiam rc -- |
|
Data: 2009-04-02 19:36:49 | |
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL] | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr2p09$ji0$1inews.gazeta.pl... To podajcie zestawy serwisowe jakich firm są zupełnie złe, a jakich Tu taka sytuacja niewystępuje. Albo użuwasz oryginalnych, zapewnionych przez producenta (Apeks) zestawów części albo musisz kombinować od innych automatów czy ze sklepu z gumkami. To, że Apeks i Aqualung są częścią tej samej korporacji nie znaczy, że mają te same zestawy serwisowe. To są inne automaty. W korporacji jest jeszcze Suunto, Bare co nie znaczy, że możesz od nich brać service kity :) pozdrawiam, Karol Susicki http://divezone.pl |
|
Data: 2009-04-02 18:33:04 | |
Autor: | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a):
Tu taka sytuacja niewystępuje. Albo użuwasz oryginalnych, zapewnionych przez producenta (Apeks) zestawów części albo musisz kombinować od innych automatów czy ze sklepu z gumkami. Nie odpowiedziałeś na pytanie dotyczące polityki bezpieczeństwa, czy zestawy części mają określony czas przydatności do użycia tak jak to ma miejsce w profesjonalnej działce. A sklep z gumkami daruj sobie, kursantom opowiadaj takie bajeczki. pozdrawiam rc -- |
|
Data: 2009-04-03 11:56:41 | |
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL] | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr30cv$qb6$1inews.gazeta.pl... Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a):Odpowiedziałem na pierwszą cześć twojego pytania, na drugą nie znam odpowiedzi. Zestaw serwisowy nie zdąży się u mnie zestarzeć. pzdr, Karol |
|
Data: 2009-04-05 14:02:19 | |
Autor: 666 | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Bo Apeks to jak powszechnie waidomo znany na świecie producent gumy silikonowej czy butylowej???
Gumy do użucia oczywiście..... JaC -- -- - Albo użuwasz oryginalnych, zapewnionych przez producenta zestawów części albo musisz kombinować od innych automatów czy ze sklepu z gumkami. |
|
Data: 2009-04-02 23:29:54 | |
Autor: agornicki | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
On 2 Kwi, 13:21, "Serwis - Technika Podwodna"
<ser...@technikapodwodna.pl> wrote: Witam, A czy możecie wyjaśnić czemu nie można u was już zamówić/zakupić kit'ów czystych tlenowo i czy ta sytuacja jest przejściowa ? I co w takim razie zalecacie jako przedstawiciel do serwisowania automatów APEKS czystych tlenowo ? Kombinowanie z innych automatów czy sklep z gumkami ? |
|
Data: 2009-04-03 01:04:24 | |
Autor: rybarczyk.piotr | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
On 3 Kwi, 08:29, agorni...@gmail.com wrote:
On 2 Kwi, 13:21, "Serwis - Technika Podwodna" Jak widać wsadzili kij w mrowisko. Dwa razy w życiu oddałem automat do serwisu "pierwszy i ostatni" od tamtej pory zacząłem sam serwisować automaty sobie oraz grupie znajomych i jakoś nic się nie dzieje, fakt jest taki że kupujemy orginalne serwis kity jeśli robie czystość tlenową to do serwis kitu dokupuje oringi vitonowe i po sprawie. Wiadomą sprawą jest że tracimy gwarancje jeśli mamy kupione nowe automaty ale z drugiej strony co może się zepsuć w AO nie z winy użytkownika. Jeśli robie sam serwis wiem że każdy oring wymieniam oraz cześci a nie jak niektórzy serwisanci na oko widzą że szczeliwko z zapasowego automatu może teraz smigac na głównym- "przecież to zapasowy wiec mało używany" albo sprawdzanie czy oring jest dobry czy zły na oko. |
|
Data: 2009-04-03 12:00:08 | |
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL] | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Użytkownik <rybarczyk.piotr@gmail.com> napisał w wiadomości news:66c9a2f0-a75a-4e9a-87d6-38239cf5febfk41g2000yqh.googlegroups.com... Jak widać wsadzili kij w mrowisko. Dwa razy w życiu oddałem automat do Jest tylko jedno małe "ale". Dopuki serwisujesz sobie problemu nie ma - jeśli natomiast coś się zdarzy znajomemu z automatem i będzie wypadek (czego nie życzę) to będziesz musiał ponieść konsekwencje prawne... i tu może być kłopot... pozdrawiam, Karol http://divezone.pl |
|
Data: 2009-04-03 03:50:54 | |
Autor: rybarczyk.piotr | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
On 3 Kwi, 12:00, "Karol Susicki [DIVEZONE.PL]"
<d...@usunto.divezone.pl> wrote: Użytkownik <rybarczyk.pi...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:66c9a2f0-a75a-4e9a-87d6-38239cf5febfk41g2000yqh.googlegroups.com... Wiadoma sprawa że taki serwis jest na własną odp. |
|
Data: 2009-04-05 14:07:22 | |
Autor: 666 | |
Serwis Aqualunga na oryginalnych częściach | |
Wiesz co, mnie serwisował "autoryzowany" przez "autoryzowanego" przedstawiciela Aqualunga serwisant w W-wie i zdarzył się wypadek taki, że na atrakcyjnej wyprawie trzy z czterech automatów prosto po serwisie były nie do użytku.
Nawet się zastanawiałem nad pociągnięciem "autoryzowanego" gnoja do odpowiedzialności cywilnej (czas i pieniądze za wyjazd), ale polskiemu sądownictwu odpuściłem. JaC -- -- - jeśli natomiast coś się zdarzy znajomemu z automatem i będzie wypadek to będziesz musiał ponieść konsekwencje prawne. |
|
Data: 2009-04-06 13:15:40 | |
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL] | |
Serwis Aqualunga na oryginalnych częściach | |
Użytkownik " 666" <j.666@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gra70l$2c9$1atlantis.news.neostrada.pl... Wiesz co, mnie serwisował "autoryzowany" przez "autoryzowanego" przedstawiciela Aqualunga >serwisant w W-wie i zdarzył się wypadek taki, że na atrakcyjnej wyprawie trzy z czterech automatów >prosto po serwisie były nie do użytku. A poinformowałeś chociaż Aqualunga o tym fakcie? Skąd producenci i dystrybutorzy mają wiedzieć skoro nawet ludzie ich nie informują tylko ewentualnie żale wylewają przy okazji na sekcie? pzdr, Karol http://divezone.pl |
|
Data: 2009-04-03 11:54:00 | |
Autor: Slawek Packo | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
agornicki@gmail.com pisze:
Z powodu popapranego prawodawstwa w niektórych krajach EU. Standardowe kity serwisowe są są kompatybilne tlenowo (oprócz filtra w wersji INT), ale nie są czyste tlenowo. Myśle że ci co się na tym znają wiedzą o co chodzi. |
|
Data: 2009-04-03 13:21:25 | |
Autor: Robert | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Nie za bardzo rozumiem problem dyskusji. Apeks to b. dobry automat i jak wszystkie inne wymaga serwisu. Zaznaczam serwisu a nie rozebrania i złożenia z powrotem na starych częściach serwisowych czy jakiś dopasowanych czy dorobionych elementach . Tech Pod ma swoich przedstawicieli a ci mają autoryzowanych przez TP serwisantów do których odnosimy raz w roku swoje automaty. Przedłużamy naszą gwarancję dzięki temu na następny rok. I taka usługa kosztuje co chyba nikogo nie dziwi. Jeśli nie jesteśmy zadowoleni z serwisu zawsze możemy zgłosić to do przedstawiciela apeksa czyli TP że naszym zdaniem ten punkt serwisowy daje ciała i np coś dziwnego wkłada nam do automatu. Wtedy punkt ma problem. Sprawa wydaje się prosta :). Natomiast jeśli zdecydujemy się sami sobie grzebać w automacie, kupując zestaw kitów to powodzenia. Idę o zakład że na 10 domorosłych serwisantów 9 złoży i ustawi automat wadliwie :)). Wszystko ok jeśli nurkują sami na tym sprzęcie więc jeśli odejdą nagle w wielki błękit to ich problem no i ich parterów. Gorzej tak jak zauważył ktoś w tej dyskusji jeśli pożyczą go komuś bo wtedy prokurator może im zadawać bardzo niewygodne pytania. Podczas dochodzenia w sprawie śmierci nurka pytanie o serwis sprzętu będzie drugim lub trzecim z rzędu zaraz po systemie partnerskim i akcji ratowniczej. Reasumując jaki jest sens oszczędzania na serwisie ~180 PLN, gdy przy cenie kompletnego sprzętu i kosztów nurkowań kwota wydaje się naprawdę niewielka?
Pozdro Robert |
|
Data: 2009-04-03 12:02:10 | |
Autor: | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Robert <robertbl@plocman.pl> napisał(a):
Reasumując jaki jest sens oszczędzania na serwisie ~180 PLN, gdy przy cenie kompletnego sprzętu i kosztów nurkowań kwota wydaje się naprawdę niewielka? Tu nie chodzi o pieniądze tylko pewność, co zostało zrobione. Byłem świadkiem w TP (na ul powstańców Śląskich) oddawania automatu po serwisie z komentarzem że: "po 10 min drugi stopień się troszkę otworzy, ale to nie przeszkadza" PIERDOLĘ taką jakość. pozdrawiam rc -- |
|
Data: 2009-04-03 14:36:42 | |
Autor: Serwis - Technika Podwodna | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Witam, proszę o informacje kiedy i kto dokonywał tego serwisu te informacje
są w karcie serwisowej . Zapewne tam gdzie dostał pan nieprawdopodobny komentaż. Marcin Cegielski Technika Podwodna Sp. z o.o. 01-466 Warszawa ul. Powstańców Śląskich 80 KRS 0000179456,Sąd Rejonowy dla m. st. W-wy XIII Wydz. Gosp. Krajowego rejestru Sądowego NIP PL1180013498 Wysokość kapitału Zakładowego 60 000 PLN Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr4ts2$r8o$1inews.gazeta.pl... Robert <robertbl@plocman.pl> napisał(a): |
|
Data: 2009-04-03 12:54:35 | |
Autor: | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Serwis - Technika Podwodna <serwis@technikapodwodna.pl> napisał(a):
Witam, proszę o informacje kiedy i kto dokonywał tego serwisu te informacje Powtarzam byłem świadkiem, nie stroną usługi serwisu. Było to po zmianie siedziby, kto z byłych pracowników uczestniczył pamiętam. pozdrawiam rc -- |
|
Data: 2009-04-03 14:01:47 | |
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL] | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Użytkownik "Robert" <robertbl@plocman.pl> napisał w wiadomości news:gr4rfu$cdf$1inews.gazeta.pl...
Nie za bardzo rozumiem problem dyskusji. Widzisz problem czy raczej początek dyskusji wziął się stąd, że klient często nie wie że miał źle zrobiony serwis czy nieoryginalne części. Ci co robią porządnie a szczególnie dystrybutor chciałby wiedzieć kto takie praktyki stosuje i odbierać autoryzację aby klienci wiedzieli gdzie mogą oddać swój automat i mieć dobrze zrobiony serwis. Stąd apel TP aby zgłaszać do nich takie nieprawidłowości. Z tego co wiem właśnie jeden z serwisów stracił autoryzację za takie manewry. Sam miałem do czynienia z Apeksem TX100 po takim serwisie gdzie membrana była od innego automatu i miała za małą średnicę. Nie dość, że oddychało się dużo trudniej to była duża szansa na wypadnięcie jej pod wodą. Serwis wykonany w pewnym dużym centrum specjalizującym się w serwisach automatów... pozdrawiam, Karol Susicki http://divezone.pl |
|
Data: 2009-04-03 22:43:14 | |
Autor: jacekplacek | |
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach | |
Robert <robertbl@plocman.pl> napisał(a):
Gorzej tak jak zauważył ktoś w tej dyskusji jeśli pożyczą go komuś bowtedy prokurator może im zadawać bardzo niewygodne pytania. Podczas dochodzenia w sprawie śmierci nurka pytanie o serwis sprzętu będzie drugim lub trzecim z rzędu zaraz po systemie partnerskim i akcji ratowniczej. Nawet 1023 nie dotyczyło serwisu, czy stanu technicznego sprzętu: ani ze strony czeskiej, ani polskiej. Mają swoich rzeczoznawców. Znaczy, tak sądzę, że stąd ten brak zainteresowania. -- |