Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach

Data: 2009-04-02 07:56:49
Autor: rybarczyk.piotr
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach
On 2 Kwi, 13:21, "Serwis - Technika Podwodna"
<ser...@technikapodwodna.pl> wrote:
Witam,

W związku z coraz częstszym zgłaszaniem się do nas klientów z niesprawnymi
automatami oddechowymi Apeks, które w trakcie oględzin okazują się być
przeserwisowane na nieoryginalnych zestawach serwisowych, Technika Podwodna
ma do Was prośbę. Chodzi o zgłaszanie tego rodzaju przypadków bezpośrednio
do nas, najlepiej z podaniem miejsca dokonania ostatniego serwisu.

Nie chodzi tu o prosty zabieg marketingowy wymuszający stosowanie
oryginalnych kitów serwisowych, ale o bezpieczeństwo. Spotykamy np. automaty
z nieoryginalnymi membranami (zła grubość) gdzie w celu otrzymania
szczelności stosowane są jakieś plastikowe podkładki, których w oryginale w
ogóle nie ma. Podkładki te po jakimś czasie ulegają wygnieceniu i automat
traci szczelność. A to tylko jeden z przykładów.

Przypominamy, że każdy autoryzowany serwis ma obowiązek oddania
właścicielowi wszystkich wymienionych części serwisowych, oraz dokonania
odpowiedniego wpisu w książeczkę serwisową.

Wszystkie informacje prosimy przesyłać na PW ser...@technikapodwodna.pl

Pozdrawiam

Marcin Cegielski
Technika Podwodna Sp. z o.o.
01-466 Warszawa ul. Powstańców Śląskich 80
KRS 0000179456,Sąd Rejonowy dla m. st. W-wy XIII Wydz. Gosp. Krajowego
rejestru Sądowego
NIP PL1180013498 Wysokość kapitału Zakładowego 60 000 PLN

Witam

A czy jest możliwość kupienia serwis kitów jako osoba prywatna w
technicepodwodnej.

Data: 2009-04-02 17:03:26
Autor: Serwis - Technika Podwodna
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach
Oczywiście można nabyć zestawy serwisowe. Aczkolwiek serwis należy zrobić u autoryzowanego serwisanta firmy APEKS. Niedługo lista autoryzowanych serwisów będzie dostępna na naszej nowej stronie.

Data: 2009-04-02 17:20:58
Autor: Darek Mroz
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach
Aczkolwiek serwis należy zrobić u autoryzowanego serwisanta firmy APEKS.

Dlaczego?

DM

Data: 2009-04-02 17:39:37
Autor: Serwis - Technika Podwodna
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach
Witam, Dlatego bo taka jest polityka firmy APEKS

Data: 2009-04-02 18:15:56
Autor: Darek Mroz
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach
Witam, Dlatego bo taka jest polityka firmy APEKS

A moja polityka jest inna.
Ceny w autoryzowanych punktach to rozbój. Biorąc pod uwagę że mając śruowkręt i zestaw serwisowy można to zrobić samemu w 20min

DM

Data: 2009-04-02 21:55:20
Autor: mcgregorius
[...]

Marcin,jesteś fajny facet,i sympatyczny bardzo,ale...............
mam w dupie politykę firmy Apeks.Zapłaciłem Technice za automat,i tyle,mam swoją politykę.Jeśli chcę i mogę,kupuję kit u ciebie i robię serwis sam,nie dam automatu do serwisu zgodnego z polityką firmy Apeks(czytaj Technika POdwodna)który wymieni mi połowę częsci kitu,a resztę włoży stare.I tylko dlatego ,ze dany "serwis" kupuje duzo innych produktów z Techniki,i przez to ten "serwis" jest akceptowalny.Czy mozesz napisać ilu serwisom lub serwisantom odebraliście autoryzację?
pozdro

Data: 2009-04-03 23:15:49
Autor: ~BitPump
[...]

W dniu 27.08.2007 wysłałem maila do Techniki Podwodnej z prośbą o informację, gdy będzie prowadzone szkolenie w zakresie serwisu sprzętu Apeks. Do chwili obecnej nie otrzymałem odpowiedzi. Jak więc powstają autoryzowani serwisanci? Jak się umówić na audiencję?

~BitPump

Data: 2009-04-04 05:29:29
Autor:
~BitPump <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> napisał(a):
[...]

No jak to nie wiesz ? przez Bogusia Lindę musisz się umówić.

pozdrawiam rc

--

Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach