Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach

Data: 2009-04-02 23:29:54
Autor: agornicki
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach
On 2 Kwi, 13:21, "Serwis - Technika Podwodna"
<ser...@technikapodwodna.pl> wrote:
Witam,

W związku z coraz częstszym zgłaszaniem się do nas klientów z niesprawnymi
automatami oddechowymi Apeks, które w trakcie oględzin okazują się być
przeserwisowane na nieoryginalnych zestawach serwisowych, Technika Podwodna
ma do Was prośbę. Chodzi o zgłaszanie tego rodzaju przypadków bezpośrednio
do nas, najlepiej z podaniem miejsca dokonania ostatniego serwisu.

Nie chodzi tu o prosty zabieg marketingowy wymuszający stosowanie
oryginalnych kitów serwisowych, ale o bezpieczeństwo. Spotykamy np. automaty
z nieoryginalnymi membranami (zła grubość) gdzie w celu otrzymania
szczelności stosowane są jakieś plastikowe podkładki, których w oryginale w
ogóle nie ma. Podkładki te po jakimś czasie ulegają wygnieceniu i automat
traci szczelność. A to tylko jeden z przykładów.

Przypominamy, że każdy autoryzowany serwis ma obowiązek oddania
właścicielowi wszystkich wymienionych części serwisowych, oraz dokonania
odpowiedniego wpisu w książeczkę serwisową.

Wszystkie informacje prosimy przesyłać na PW ser...@technikapodwodna.pl

Pozdrawiam

Marcin Cegielski
Technika Podwodna Sp. z o.o.
01-466 Warszawa ul. Powstańców Śląskich 80
KRS 0000179456,Sąd Rejonowy dla m. st. W-wy XIII Wydz. Gosp. Krajowego
rejestru Sądowego
NIP PL1180013498 Wysokość kapitału Zakładowego 60 000 PLN

A czy możecie wyjaśnić czemu nie można u was już zamówić/zakupić
kit'ów czystych tlenowo i czy ta sytuacja jest przejściowa ? I co w
takim razie zalecacie jako przedstawiciel do serwisowania automatów
APEKS czystych tlenowo ? Kombinowanie z innych automatów czy sklep z
gumkami ?

Data: 2009-04-03 01:04:24
Autor: rybarczyk.piotr
On 3 Kwi, 08:29, agorni...@gmail.com wrote:
> [...]

takim razie zalecacie jako przedstawiciel do serwisowania automatów
APEKS czystych tlenowo ? Kombinowanie z innych automatów czy sklep z

Jak widać wsadzili kij w mrowisko. Dwa razy w życiu oddałem automat do
serwisu "pierwszy i ostatni" od tamtej pory zacząłem sam serwisować
automaty sobie oraz grupie znajomych i jakoś nic się nie dzieje, fakt
jest taki że kupujemy orginalne serwis kity jeśli robie czystość
tlenową to do serwis kitu dokupuje oringi vitonowe i po sprawie.
Wiadomą sprawą jest że tracimy gwarancje jeśli mamy kupione nowe
automaty ale z drugiej strony co może się zepsuć w AO nie z winy
użytkownika. Jeśli robie sam serwis wiem że każdy oring wymieniam oraz
cześci a nie jak niektórzy serwisanci na oko widzą że szczeliwko z
zapasowego automatu może teraz smigac na głównym- "przecież to
zapasowy wiec mało używany" albo sprawdzanie czy oring jest dobry czy
zły na oko.

Data: 2009-04-03 12:00:08
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik <rybarczyk.piotr@gmail.com> napisał w wiadomości news:66c9a2f0-a75a-4e9a-87d6-38239cf5febfk41g2000yqh.googlegroups.com...

Jak widać wsadzili kij w mrowisko. Dwa razy w życiu oddałem automat do
serwisu "pierwszy i ostatni" od tamtej pory zacząłem sam serwisować
automaty sobie oraz grupie znajomych i jakoś nic się nie dzieje,

Jest tylko jedno małe "ale". Dopuki serwisujesz sobie problemu nie ma - jeśli natomiast coś się zdarzy znajomemu z automatem i będzie wypadek (czego nie życzę) to będziesz musiał ponieść konsekwencje prawne... i tu może być kłopot...

pozdrawiam, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-04-03 03:50:54
Autor: rybarczyk.piotr
Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach
On 3 Kwi, 12:00, "Karol Susicki [DIVEZONE.PL]"
<d...@usunto.divezone.pl> wrote:
Użytkownik <rybarczyk.pi...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:66c9a2f0-a75a-4e9a-87d6-38239cf5febfk41g2000yqh.googlegroups.com...

> [...]

nie życzę) to będziesz musiał ponieść konsekwencje prawne... i tu może być

Wiadoma sprawa że taki serwis jest na własną odp.

Data: 2009-04-05 14:07:22
Autor: 666
Serwis Aqualunga na oryginalnych częściach
Wiesz co, mnie serwisował "autoryzowany" przez "autoryzowanego" przedstawiciela Aqualunga serwisant w W-wie i zdarzył się wypadek taki, że na atrakcyjnej wyprawie trzy z czterech automatów prosto po serwisie były nie do użytku.
Nawet się zastanawiałem nad pociągnięciem "autoryzowanego" gnoja do odpowiedzialności cywilnej (czas i pieniądze za wyjazd), ale polskiemu sądownictwu odpuściłem.
JaC

-- -- -

 jeśli natomiast coś się zdarzy znajomemu z automatem i będzie wypadek to będziesz musiał ponieść konsekwencje prawne.

Data: 2009-04-06 13:15:40
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik " 666" <j.666@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gra70l$2c9$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A poinformowałeś chociaż Aqualunga o tym fakcie? Skąd producenci i dystrybutorzy mają wiedzieć skoro nawet ludzie ich nie informują tylko ewentualnie żale wylewają przy okazji na sekcie?

pzdr, Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-04-03 11:54:00
Autor: Slawek Packo
agornicki@gmail.com pisze:

[...]

Z powodu popapranego prawodawstwa w niektórych krajach EU.
Standardowe kity serwisowe są są kompatybilne tlenowo (oprócz filtra w wersji INT), ale nie są czyste tlenowo. Myśle że ci co się na tym znają wiedzą o co chodzi.

Serwis Apeksa na nieorginalnych częściach